Липса на резултат от тренировките и храненето - съвети?

18.06.12
20:45

Здравейте!

Пиша ви, защото съм тотално обезсърчена.

Проблема ми е следния: Като за начало ще кажа че съм на 20 години и тежа около 50-52 кг. Винаги съм била спортна натура и съм се стремяла да се поддържам във форма, но въпреки усилията ми никога не мога да постигна желания резултат, а именно да се изчистя и да придам малко релеф на тялото ми(и предимно в зоната на краката и дупето ,защото горната част на тялото ми е много слаба) .

Истината е, че виждам че не съм толкова далеч от това, но въпреки кардиото, аеробиката и упражненията (които от април месец правя в домашни условия) просто не се получава.

Не ям сладко сигурно от година и половина, също така и пържено под никаква форма, похапвам хляб от време на време но гледам да не прекалявам.

Имам предчувствието обаче,че объркването се получава от това, че не мога да си разпределя храненията равномерно през деня ( апак и да бъда честна аз съм студентка и бюджета с които разполагам не е особено голям) .

Преди 2 години и повече даже имах доста стабилно целулит по бедрата, но сега въпреки че е намаляло значително просто си стои с излишната мазнина ...

Дайте ми някакъв съвет какво да предприема ,защото съм мислила много варианти като добавки например, но все още не съм се решила :( От къде според вас идва проблема :?

Темата беше редактирана от Димитър Михайлов на 18.06.12 23:00.

18.06.12
21:32

аз не съм почнала да тренирам от април, тренирам от доста преди това... просто от април почнах в домашни условия

казано от mimzityy Ivanova на 18.06.12, 21:32:

аз не съм почнала да тренирам от април, тренирам от доста преди това... просто от април почнах в домашни условия

като за начало направи всичко възможно да задържиш това което си постигнала до момента , за да се адаптира тялото . В последствие ще ти бъде по-лесно да изчистиш излишното и да постигнеш желаните резултати. В никакъв случай не се отказвай . Успех!!!