Citrulline Malate, по-добър от Аргинина? новата вълна?

Здравейте,

  Днес си купих една холандска пудра, ProXtend - SynTech Nutrition, съдържаща (7г ВСАА, 4г Глутамин, 2г Citrulline Malate, витамини В3,6,12 и 28г Waxy Maize. Днес я пробвах, тя се употребява по време на тренировка. Такъв прилив на енергия не съм усещал от както пробвах Станозолол. Прочетох за този Citrulline Malate и останах много впечатлен. В една статия пишеше, че той спомага за производството на Аргинин и регулиране на азотните нива, премахва млечната киселина и амоняка от мусколите, увеличава производството на креатин фосфат след тренировка и така спомага за възстановяване и спомага за издръжливостта. Прочетох, че поне 6г са нужни са добър ефект. Бих бил много благодарен, ако някой ми даде по експертно мнение по тази тема. Благодаря.

п.с. Ако някой има идея дали ProXtend - SynTech Nutrition в комбинация с Optimum Nutrition Platinum Hydro Whey е добра идея нека сподели мнението си.

*мускУл.

Какво експертно мнение ти трябва? Ти, общо взето, си изредил разни ефекти. Цитрулин Малат действа и ти трябват поне 6 грама, да. Глутаминът е безполезн, БЦАА-то също в 99% от случаите. Енергията ти е дошла от въглехидратите и пласибо.

Относно последния въпрос - не. Да си купиш хидролизата на Оптимум не е добра идея. От там -> всяка комбинация също не е добра идея.

Мнението беше редактирано от Ради Хаджирадев на 03.11.12 02:48.

Прочетох из форумите, че глутаминът е хубаво да се употребява 30 мин след тренировка и ВСАА преди и след. Каква е разликата ако се употребяват по време на тренировка при положение, че има бързо усвояване. А относно протеин-а, може ли да обосновеш мнението си защо не е добра идея, стана ми любопитно. На мен Горанчовски ми го препоръча, но ако е купен извън България, защото ‘има доста ментета’. А относно proXtend, да разбирам ли по думите ти, че тази добавка е неефикасна? Няма как да разбера от един път, но освен че имах голям прилив на енергия, крайният резултат беше доста по-добро напомване в сравнение с предходни тренировки. Благодаря за отделеното време.

Мнението беше редактирано от Йордан Йорданов на 03.11.12 13:54.

Глутаминът, когато и да го вземаш, все няма да действа. Превръща се в глюкоза. Рекламата му е голяма и хората си го купуват.
BCAA, като имаш пари, пий ги, но ме съмнява да видиш ефект.
За протеина нямам предвид, че е некачествен или неефективен, а просто е прекалееено скъп. Просто безумно скъп. На практика, той върши същата работа като суроватъчния изолат, а цената е 2 пъти по-голяма.

03.11.12
17:47

Моето мнение за БЦАА-то е доста положително,защото се усеща по-доброто възстановяване при работещите дози.А става много хубаво сокче,което задоволява нуждата за сладко (повечето пъти при мен поне) Глутаминът не вярвам да се превръща в глюкоза,но пък се набавя лесно от храната.

05.11.12
19:22

Ради, викаш BCAA и leucine не работят така ли?

Не съм видял да убедителни доказателства да работят при хора и да дават значим ефект. При мишките е друго, но те имат по-различен въглехидратен и БЦАА-метаболизъм. Ако си натурален състезател.. може да го пробваш, иначе не виждам смисъл да харчиш пари за, цитирам един от изследователите, “1-2% benefit overall”.

И да подчертая - говорим за орален прием на добавката БЦАА, а не за същите аминота и ефекта им принципно в организма.

18.06.16
17:42

БЦАА-то се усеща при много ниски въглехидрати. Държат мускула по-плътен.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1