Как да отслабна?

13.12.12
21:07

Здравейте, след като забременях качих доста излишни килограми. След раждането успях да сваля нещо, което за мен не е задоволително. Ям предимно плодове, зеленчуци, кисело мляко. Сладкото, заедно с хлябът съвсем изчезнаха от менюто ми, рядко пия вода, пуша и пия по много кафета :) С малко бебе вкъщи ми е сложно да ходя по фитнеси, затова въпросът ми е как да постигна желаните резултати в домашни условия, а именно свалянето на 8кг :) Благодаря на всички!

13.12.12
21:18

Ако беше кърмила, нямаше да имаш 3те неприятни навици “пуша, пия много кафета и не пия вода”. Поправи тези три неща, започни да ядеш нормално и ще си върнеш формата. Какво значи “нормално”...разрови се в милионите теми за отслабване и почети малко. Сигурно се сещаш, че не си първата в този форум дето иска да отслабва ;)

13.12.12
21:25

От известно време се ровя непрекъснато, но чета толкова много противоречиви неща, че съвсем се обърках :) С кафето и водата мога да се справя, но с цигарите едва ли...

Miss Fight

14.12.12
09:31

Най-голямото противоречие, което може би си срещнала, е в мненията на форумите относно начините на отслабване. Сред майчините сайтове и тези на недобре осведомените млади момичета цари мнението, че по пътя на лишението се стига до заветната фигура-мечта, така че идеалният вариант е приемането на не повече от 700 калории дневно (просто защото числата нагоре изглеждат твърде големи и страшни), някое и друго упражнение на Хайди Клум и цигарата и кафето на площадката.
В този форум, както и в други такива - посветени на здравословното живеене и природосъобразен път към каквато и да е промяна, ще срещнеш съвсем различно, дори донякъде противоположно мнение. А именно:
- Не ограничавай, а спри полуготовите, рафинираните, подсладените и пресолени храни, пърженото, транс-мазното.
- Примемай богата на хранителни вещества храна. Тя включва адекватно количество протеин, въглехидрати и мазнини. (Ако не знаеш как да прецениш разпределението на калориите, прочети различните режими на хранене в сайта, избери си удобен за теб и посмятай http://www.bb-team.org/hranene/hranitelni-rezhimi ) Храни като месо, яйца, млечни продукти, зеленчуци, овес, сурови ядки и студенопресовани олия са добре дошли.
- Не прекалявай с плодовете. Фруктозата може да ти изиграе лоша шега в прекомерни количества. Един-два плода на ден са достатъчни.
- Пий вода.
- Тренирай. Дори да не можеш да посещаваш зала, прави силови упражнения вкъщи. Те може да са със собствено тегло, а още по-добре да инвестираш в свободни тежести и да включваш упражнения и от двата типа за максимален резултат (Избери си упражнения за различните части от тялото и си сглоби тренировки за 4-5 дни от седмицата http://www.bb-team.org/fitness/exercises ).

пОздрави
- За цигарите - разбира се, че можеш да ги спреш. Всякакво твое оправдание за мен ще се чете единствено и само като “липса на воля”. Така че просто си прецени дали ще работиш за своето добро състояние и за собствения си живот, или ще предпочетеш да си лежиш на старата добра рутина, измисляйки си оправдания за пред самата теб.

14.12.12
17:26

казано от Miss Fight на 14.12.12, 09:31:

Най-голямото противоречие, което може би си срещнала, е в мненията на форумите относно начините на отслабване. Сред майчините сайтове и тези на недобре осведомените млади момичета цари мнението, че по пътя на лишението се стига до заветната фигура-мечта, така че идеалният вариант е приемането на не повече от 700 калории дневно (просто защото числата нагоре изглеждат твърде големи и страшни), някое и друго упражнение на Хайди Клум и цигарата и кафето на площадката.
В този форум, както и в други такива - посветени на здравословното живеене и природосъобразен път към каквато и да е промяна, ще срещнеш съвсем различно, дори донякъде противоположно мнение. А именно:
- Не ограничавай, а спри полуготовите, рафинираните, подсладените и пресолени храни, пърженото, транс-мазното.
- Примемай богата на хранителни вещества храна. Тя включва адекватно количество протеин, въглехидрати и мазнини. (Ако не знаеш как да прецениш разпределението на калориите, прочети различните режими на хранене в сайта, избери си удобен за теб и посмятай http://www.bb-team.org/hranene/hranitelni-rezhimi ) Храни като месо, яйца, млечни продукти, зеленчуци, овес, сурови ядки и студенопресовани олия са добре дошли.
- Не прекалявай с плодовете. Фруктозата може да ти изиграе лоша шега в прекомерни количества. Един-два плода на ден са достатъчни.
- Пий вода.
- Тренирай. Дори да не можеш да посещаваш зала, прави силови упражнения вкъщи. Те може да са със собствено тегло, а още по-добре да инвестираш в свободни тежести и да включваш упражнения и от двата типа за максимален резултат (Избери си упражнения за различните части от тялото и си сглоби тренировки за 4-5 дни от седмицата http://www.bb-team.org/fitness/exercises ).

пОздрави
- За цигарите - разбира се, че можеш да ги спреш. Всякакво твое оправдание за мен ще се чете единствено и само като “липса на воля”. Така че просто си прецени дали ще работиш за своето добро състояние и за собствения си живот, или ще предпочетеш да си лежиш на старата добра рутина, измисляйки си оправдания за пред самата теб.

Много благодаря за изчерпателния отговор, точно от това имах нужда :) Нека има повече хора като теб! Благодаря ти още веднъж!

04.04.15
01:03

Здравейте,

Не знам дали пиша на правилното място, моля да ме извините ако съм объркала, но съм от скоро в този форум.

Аз съм на 27 години, 78кг...висока съм 170см....до преди година не качвах повече от 66-67кг (което пак е в повече за мен) но сега вече доста съм изпуснала нещата, и просто не знам от къде и как да започна. До сега никога не съм се ограничавала нито в количество на храната нито в каквото и да било....не тренирам нищо за съжаление, работя на бюро...разбирам, че при този начин на живот е нормално да напълнея, но искам да се коригирам....НО не зная от къде да започна. Пушач съм, пия кафе, алкохол през уикенд вечерите...с две думи всичко най-лошо.
Виждам, че тук има доста хора които са чели и разбират много от отслабване, стягане, хранителни режими и т.н. Моля да ме насочите и посъветвате от къде и как да започна, трябва ли да се срещна със специалист диетолог...целта ми е 56-57 кг.(звучи амбициозно...но съм се амбицирала много)

Благодаря предварително на всеки откликнал на молбата ми за помощ.

04.04.15
09:28

Изчисли си калориите, които ти трябват, за да поддържаш, след това махни не повече от 15%. Започни да ходиш на фитнес и тренирай силово. Не с розовите (или сините :D) гирички, не и на пътеката или колелото по един час. Цялото тяло всеки път. 3 пъти седмично. Бъди активна в свободното си време. Позволявай си това, което обичаш, но с мярка. И се зареди с търпение. 20 килограма ще ти отнемат минимум 6-7 месеца, най-вероятно повече. И то ако си стриктна.

Личен съвет - Захващай се само ако наистина имаш мотивация и желание. Иначе не си губи времето, не си троши нервите и си живей живота. Следвай целта си САМА, не натоварвай хората около себе си. Никой не е длъжен да козирува, защото ти си на диета.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1