Яйчен или суроватъчен протеин?

25.02.13
20:37

Тук започна едно голямо чудене между тези протеини.Търся нещо което да е неовкусено и да няма мазнини и въглехидрати или минимално.Принципно знам,че суроватъчния е по-бърз от яйчния,който се препоръчва примерно вечер.Но толкова ли е голяма разликата?Няма ли пак да има добър ефект след тренировка?Колебая се между Syntrax Medical , http://shop.bb-team.org/now-foods-whey-protein-isolate?sku=555 ,както има и един яйчен на Now .Също мога да си взема исушен яйчен белтък,който си е чист протеин.Ще се радвам ако някой има мнение или е ползвал някой от тези протеини да го сподели,благодаря! :)

Темата беше редактирана от DS* на 25.02.13 20:37.

25.02.13
22:21
#1

След тренировка ти трябва бърз протеин (суроватъчен), а вечер е обратното бавен (казеин) :)

казано от LOSER_X на 25.02.13, 22:21:

След тренировка ти трябва бърз протеин (суроватъчен)...

Разбира се... (wasntme)

Деси, неовкусеният яйчен протеин не е много приятен на вкус.
Неовкусеният суроватъчен е далеч по-приемлив, тъй като вкусът му е близък до този на сухо мляко.
Нима броените грамчета мазнини и въглехидрати ще ти объркат режима?

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 25.02.13 22:29.

25.02.13
22:58
#3

Не е въпроса до грамовете,просто искам чист протеин :) А иначе знам,че вкуса на яйчния е особен,но ми се иска да го прибавям към омлети и различни ястия с цел увеличаване на протеиновия състав.За суроватъчния знам,че е най-добре след тренировка,но яйчния не става ли,а и едно добро хранене придружено с малко протеин не върши ли също добра работа?Или да си взема суроватъчен и изсушен яйчен белтък (wasntme) Благодаря ви за мненията :)

DO
donsir

26.02.13
13:16
#4

Изолата на НАУ вероятно е най-добрия протеин на пазара и като качество и като аминопрофил.Но като цяло от протеиновите пудри и бцаа няма особено голям смисъл при трениращите за хоби,освен задоволяването на шопинг манията.

26.02.13
17:47
#5

Ами ако искам покачване на мускулна маса,не съм казала,че го правя за хоби принипно :)

казано от Desitka * на 26.02.13, 17:47:

Ами ако искам покачване на мускулна маса...

Тогава първата стъпка би следвало да е увеличаване на енергийния прием. :)

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 26.02.13 19:09.

27.02.13
11:48
#7

Дам,знам го това,но все пак мисля,че се получва и при лек дефицит или пък  с калории за подържане.Просто протеина трябва да заема по-голяма част.Защото ми се иска да кача максимално изчистено,ще стане много бавно,но може пък и да се получи без много мазнини.Друг е въпроса дали да е по “билдърския” начин с не много мазнини,умерено въглехидрати и висок протеин или да си продължавам с някаква ротация.Но засега ми трябва някакъв протеин.Знам,че яйчния има по-добра поносимост,заради лактозата на суроватъчните,поне при мен съм забелязала неприятности с корема с прием на много лактоза.Та,затова е голямото чудене :)

Boots to Asses
Boots to Asses

01.04.13
19:41
#8

Насочи се към някой изолат. Те са без лактоза. Яйчния като цяло не е добър източник и плюс това е бавен. От изолатите бих ти препоръчал Нектар, Мекс Изолат, Амикс Исопрайм.

01.04.13
20:30
#9

казано от Boots to Asses на 01.04.13, 19:41:

Яйчния като цяло не е добър източник и плюс това е бавен.

И това на какво основание твърдиш това? Биологичните стойности на яйчния и суроватъчния протеин, са почти индентични, така че останалото е въпрос на вкус и лични предпочитания.

Boots to Asses
Boots to Asses

07.04.13
14:45
#10

казано от Valdis на 01.04.13, 20:30:

казано от Boots to Asses на 01.04.13, 19:41:

Яйчния като цяло не е добър източник и плюс това е бавен.

И това на какво основание твърдиш това? Биологичните стойности на яйчния и суроватъчния протеин, са почти индентични, така че останалото е въпрос на вкус и лични предпочитания.

Въпрос на вкус е ако си ги ядеш яйцата и си пиеш млякото. А не когато яйчния има вкус на шоколад примерно :) Както споменах е източник на лактоза, а тя както повечето хора, ако не я усвоява добре ще има стомашни проблеми и може да задържи вода. Ако беше по-добре, всички щяха да пият яйчен, а не суроватъчен.

07.04.13
14:53
#11

казано от Boots to Asses на 07.04.13, 14:45:

казано от Valdis на 01.04.13, 20:30:

казано от Boots to Asses на 01.04.13, 19:41:

Яйчния като цяло не е добър източник и плюс това е бавен.

И това на какво основание твърдиш това? Биологичните стойности на яйчния и суроватъчния протеин, са почти индентични, така че останалото е въпрос на вкус и лични предпочитания.

Въпрос на вкус е ако си ги ядеш яйцата и си пиеш млякото. А не когато яйчния има вкус на шоколад примерно :) Както споменах е източник на лактоза, а тя както повечето хора, ако не я усвоява добре ще има стомашни проблеми и може да задържи вода. Ако беше по-добре, всички щяха да пият яйчен, а не суроватъчен.

Първо, това което написа по никакъв начин не е отговор на въпросът му, и второ - би ли превел какво написа??

Boots to Asses
Boots to Asses

13.04.13
18:17
#12

казано от FaceOff на 07.04.13, 14:53:

казано от Boots to Asses на 07.04.13, 14:45:

казано от Valdis на 01.04.13, 20:30:

казано от Boots to Asses на 01.04.13, 19:41:

Яйчния като цяло не е добър източник и плюс това е бавен.

И това на какво основание твърдиш това? Биологичните стойности на яйчния и суроватъчния протеин, са почти индентични, така че останалото е въпрос на вкус и лични предпочитания.

Въпрос на вкус е ако си ги ядеш яйцата и си пиеш млякото. А не когато яйчния има вкус на шоколад примерно :) Както споменах е източник на лактоза, а тя както повечето хора, ако не я усвоява добре ще има стомашни проблеми и може да задържи вода. Ако беше по-добре, всички щяха да пият яйчен, а не суроватъчен.

Първо, това което написа по никакъв начин не е отговор на въпросът му, и второ - би ли превел какво написа??

Има няколко критерия, по които може да се определи кое от двете е по-добре. 1. ефективност, спрямо съотношение 2. биологическа стойност 3. усвояване 4. химичен резултат. Суроватката бие при всичките 4 показателя, съответно:
Суроватка - 1.-3,9 / 2.-104 / 3.-92 / 4.-100
Яйчен - 1.-2,2 / 2.-74 / 3.-61 / 4.-69

:)

14.04.13
16:56
#13

казано от Boots to Asses на 13.04.13, 18:17:

казано от FaceOff на 07.04.13, 14:53:

казано от Boots to Asses на 07.04.13, 14:45:

казано от Valdis на 01.04.13, 20:30:

казано от Boots to Asses на 01.04.13, 19:41:

Яйчния като цяло не е добър източник и плюс това е бавен.

И това на какво основание твърдиш това? Биологичните стойности на яйчния и суроватъчния протеин, са почти индентични, така че останалото е въпрос на вкус и лични предпочитания.

Въпрос на вкус е ако си ги ядеш яйцата и си пиеш млякото. А не когато яйчния има вкус на шоколад примерно :) Както споменах е източник на лактоза, а тя както повечето хора, ако не я усвоява добре ще има стомашни проблеми и може да задържи вода. Ако беше по-добре, всички щяха да пият яйчен, а не суроватъчен.

Първо, това което написа по никакъв начин не е отговор на въпросът му, и второ - би ли превел какво написа??

Има няколко критерия, по които може да се определи кое от двете е по-добре. 1. ефективност, спрямо съотношение 2. биологическа стойност 3. усвояване 4. химичен резултат. Суроватката бие при всичките 4 показателя, съответно:
Суроватка - 1.-3,9 / 2.-104 / 3.-92 / 4.-100
Яйчен - 1.-2,2 / 2.-74 / 3.-61 / 4.-69

:)

Аз пак си мисля, че не ти е много ясно какво написа..
И все пак, би ли ми обяснил какво точно означават следните -
1. Ефективност спрямо съотношение?? Каква ефективност, спрямо какво съотношение??
2. Биологична стойност? Тук мога да ти помогна - именно биологичната стойност е съдържанието на незаменими аминокиселини и степента на ефективност, с която организма усвоява дадения белтък
3. Усвояване? Това май се припокрива с горното?
4. Химичен резултат..? Химичен резултат от какво и на какво..??

п.п. Забравих да спомена, че именно яйченият белтък е еталон за биологична стойност и е приет да е със стойност 100, като с него се сравняват всички останали!?

Мнението беше редактирано от FaceOff на 14.04.13 18:19.

Boots to Asses
Boots to Asses

15.04.13
10:21
#14

Да, така е. БС на белтъка е 100, но има една подробност - суроватката е със 154 БС ;)

15.04.13
11:53
#15

Не бате, биологичната стойност на суроватката е 104. Явно не ти достигат познания, а вероятно и още нещо, но не мога да разбера само какво се опитваш да докажеш?

Boots to Asses
Boots to Asses

15.04.13
12:04
#16

Явно на теб не ти достигат. 104 е на концентрата. Изолата е на 154. Дори във вашия “скъпоценен” сайт имате статия за това.

15.04.13
12:34
#17

Приятелю, не ми сравнявай биологична стойност на цяло яйце с биологична стойност на суроватъчен изолат. Ако ще правиш подобни сравнения, намери биологична стойност на яйчен изолат и го сравнявай със суроватъчния изолат да видим каква ще е разликата. Ако ще сравняваш биологична стойност на цяло яйце, коректно ще бъде да го сравняваш със суроватка, като под суроватка нямам предвид суроватъчен протеин, а суроватката като отпадъчен продукт от млекопреработвателната промишленост.

15.04.13
21:49
#18

казано от Boots to Asses на 15.04.13, 10:21:

Да, така е. БС на белтъка е 100, но има една подробност - суроватката е със 154 БС ;)

Хубаво ми намигаш, ама може ли да е, след като ми отговориш на въпросите?

Препоръчани продукти
apple-placeholderarrowback-arrowbb-hexbb-lettersbeginner-wizardbodyweight-wizardbookmarkcalendar-foodcalendar-notescalendar-trainingGroupcartcheckoutclosecrossdiarydocumentdumbbell-wizardexpert-wizardfacebook-iconfacebookfemale-wizardfemalefootnotesforum-blockforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-new-postforum-recommendforum-subscribeforumgains-wizardghost-image-squareghost-imagegoogle+gym-wizardhabitinstagramleft-arrowlogo-smallloss-wizardmailmaintain-wizardmale-wizardmaleman-placeholdermeasurementsmedium-wizardmessagesmy-bbnewsletterphotosplaceholderpollprofilereaction-greatreaction-negativereaction-neutralread-laterreadingright-arrowsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestarstoresubmit-arrowticktop-arrowtwitterTwitterwoman-placeholderyoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1