TonsOfDamage - подготовка за силов трибой и стронгмен(в бъдеще)

Прескочи до:

10.01.17
19:17

Week 3 Day 2
Пуш преса 4х5 110кг
Задно рамо 4х12 с 20кг дъмбели
Тесен лег 4х8 с 97,5кг
Трицепс 3х10 с 80кг
Прасец седнал 4х20 с 60кг
Корем 4х15 с 45кг
Доволен съм, определено. Затрудниха ме, особено последните 2 серии, но успях да ги преборя. На тесния лег също вдигнах.

12.01.17
17:58

Week 3 Day 3
Клек 4х10 60кг
Преден 2х10 60кг
Лег преса 4х12 190кг
Задно бедро 4х12 50кг
Предно 4х12 60кг
Екстензии 4х12 40кг
Корем 4х15 45кг
20 минути колело
След тренировката във вторник всичко си беше наред, лягам си и сутринта ставам и не мога да си изпъна дясното коляно от болка. Цял ден ме срязва и дори при ходене ме болеше, та понакуцвах леко. Ей така от нищото. Мазах с Волтарен, общо взето от сутринта до вечерта болката си беше еднаква, а днес сутринта значително по-малка, но пак боли. Съответно реших да намаля на всичко тежестите и направих много лека и бърза тренировка + кардио и добро разтягане.
Поне другата седмица ми е делоуд и няма да го натоварвам, може би ще повторя тази тренировка, за да може да се възстанови. А защо и как - нямам си на идея. :)

При тежките пуш преси, връщането на тежестта доста се поема от коленете. Може да говориш с Митко да ги замениш с тежка стриктна преса, за да не товариш коляното толкова.

13.01.17
12:58

казано от Alexander Krastev на 13.01.17, 07:42:

При тежките пуш преси, връщането на тежестта доста се поема от коленете. Може да говориш с Митко да ги замениш с тежка стриктна преса, за да не товариш коляното толкова.

Стриктна преса правих до скоро, а и сега тепърва покачвам на пуш пресата. Вярно е, че главно заради нея става това, случвало се е да ме боли след като махна наколенката, дори на тясната лежанка, като натискам с краката. НО във вторник нямаше такива болки, та затова ми е странно.
Ще му дам да почива сега, пък после ще видим.

14.01.17
19:09

Week 3 Day 4
Лег : 4х8 с 110кг
Горен лег : 4х8 85кг
Флайс 4х5 15кг дъмбели
Двойно бицепсово на скрипец 4х15 20кг на ръка
Скотово с дъмбел 12,5кг 4х15
Корем 4х15 с 45кг
Кардио 20 мин.
Доволен съм, взех си повторенията на лег-а, на горния лег вдигнах, на бицепсовото също.
Сега заслужен делоуд, като ще правя повече кардио и разтягане и от по-другата седмица захващаме с тежкото. ;)

Мнението беше редактирано от TonsOfDamage на 14.01.17 19:09.

19.01.17
21:35

Тренирам си леко тази седмица, правя и кардио по 20 мин., коляното е добре, обаче се появи друг проблем - в китката. Стана ей така от нищото в понеделник, нямам си на идея как и защо(отново) и във вторник само извадих лоста от стенда и ме сряза от болка. Но успях да си направя по 40кг повторения над глава с 2-та накитника. Пробвах с 1-ния, не стана, пак болеше, колкото и стегнат да беше. Правих и тесен лег, без накитници, но държах лоста изцяло на показалеца. :D
Днес трябваше да клякам като държах лоста с предмишниците си, че китката доста боли. Мажа с Волтарен и дано да мине до другата седмица...
П.С. Днес клекнах няколко пъти с лоста над глава, като го държах с една ръка. Ей така, да пробвам. :D

Мнението беше редактирано от TonsOfDamage на 19.01.17 21:35.

23.01.17
21:35

Week 1 Day 1
Хиперекстензии : 4х15 с 45кг щанга
Задно бедро : 4х12 с 70кг
Гребане : 3х6 с 120кг
Скрипец тясна ръкохватка : 3х10 с 110кг
Трапец с щанга 4х10 с 150кг
Корем 4х15 с 45кг
Тази седмица без тяга. Вместо тяга правих екстензии. На абсолютно всичко съм вдигнал килограми(без корема) и се получи доста добра тренировка, само усещането е друго да правиш тези упражнения, след като си дръпнал 2 тяги. :D
На скрипеца ще редувам 2 месеца с тясна и широка ръкохватка.

25.01.17
15:55

Week 1 Day 2
Пуш преса : 4х5 с 112,5кг
Задно рамо 4х15 с 20кг дъмбели
Тесен лег 4х8 100кг
Трицепс 3х10 80кг
Прасец седнал 4х20 60кг
Корем 4х15 45кг
Записвам тренировката днес, защото вчера нямах време.
Като цяло 2 рекорда, на пуш пресата и тесния лег. За пуш пресата мога да кажа, че ми бяха леки, щом на 3-тата серия допуснах 2 ужасни грешки и въпреки това пак успях да взема 5-ца. Едната грешка беше, че бутнах щангата преекалено напред и просто нямаше как да я заключа и си я върнах обратно, като не можах да я фиксирам въобще и залитнах доста, хванах щангата на “напад”, а другата беше, че на едно от повторенията я хванах прекалено надолу, наведе ме и направих нещо като 1/2 преден клек.Та щом това не ме спря да си довърша повторенията и то на 3-та серия... :)
На тесния лег отначало тежеше, ама после олекна. :)
И то без никакви болки в китките, даже на загрявката на 80 забравих да си сложа накитниците, усетих малко болка, но нищо особено. :)

Мнението беше редактирано от TonsOfDamage на 25.01.17 16:00.

26.01.17
19:10

Week 1 Day 3
Клек 4х10 102,5кг
Преден 2х10 102,5кг
Лег преса 270кг 4х12
Задно бедро 4х12 75кг
Предно 4х12 90кг
Прасец прав 200кг 4х10
Екстензии 4х15 40кг
Корем 4х15 45кг
Трябваше да бързам, та едвам си поемах въздух между упражненията. НЕ знам как, но на 1-вата серия на преден клек съм преразтегнал аддуктора. И едвам се прибрах до вкъщи, защото такива зверски крампи ме хванаха на квадрицепса ... не ми се беше случвало до сега.

28.01.17
18:28

Week 1 Day 4
Лег 4х10 60кг
Горен лег 4х10 40кг
Флайс 4х15 10кг дъмбели
Двойно бицепсово 4х15 с 20кг на ръка
Скотово с 12,5кг дъмбел 4х15
Корем 4х15 45кг
Вчера Митко ми каза да правя делоуд на лег-а, за да имам сили за тягата в понеделник. :)

Прескочи до:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1