02.11.13
10:02
Обръщам се към вас, уважаеми и не толкова уважаеми съфорумци, с молбата да помогнем на един изключителен човек. Неговата история ми стана известна, гледайки предаването “Предай нататък”. Моля ви да изгледате историята на този човек, който е спортист и има несломим дух. Много от нас, ако не всички, има какво да научим от него. Той заслужава да проходи и ще го направи рано или късно, а ние можем да му помогнем. Давам линк към историята му, в дъното на който може да се види банковата сметка, на която можем да дарим кой колкото иска. Да “жертваш” парите си за сутрешното ти кафе или протеиновата вафла е нищо пред доброто, което можеш да сториш в този случай. Ако всеки от 60 -те и кусур хиляди хора от изданието дарят по не повече от 1 лев, то това ще е достатъчно!
Запознай се по-подробно тук
Темата беше редактирана от Камен Илиев на 02.11.13 10:04.
02.11.13
16:40
#1
Много по-лесно би било за всеки един от нас, ако има номер, на който да изпращаме смс......
02.11.13
17:32
#2
СМСите са много лесен, но и неефективен начин да се помага, тъй като мобилния оператор прибира голяма част от приходите.
04.11.13
16:40
#3
В грешка си ,както и невежите 7 човека, харесали ти изказването. Отвори този сайт ввв.дмсбг.ком и прочети :) Нито един от мобилните оператори не калкулира печалба от изпратените смс-и. Единствено има някакви дребни административни разходи, които ги поствам и те не надвишават 10 % тоест при 60 000 лв получени от смс-и , под 6000 лв излизат общите разходи на мтел,вивател и глобул ! Останалите 54 000 лв отиват изцяло за нуждаещия се ! Вие си направете сметка колко е “неефективно” пращането на смс......
Административни разходи:
техническа поддръжка на SMS номера;
разходи по поддръжка на Интернет портала на DMS;
банкови такси за преводите на набраните суми към съответните кампании;
изготвяне и разпространение на рекламни материали, които обясняват механизма на DMS и предоставят информация на дарителите за активните кампании;
изготвяне на подробни отчети за финансовите постъпления;
подкрепа за кандидатстващите кампании в подготовката на документи;
проверка от страна на външни независими експерти на истиността и верността на кандидатурите на кампаниитена организации, институции и физически лица;
проверка на истиността и верността на финансовите отчети за изразходени средства на кампаниите;
04.11.13
17:30
#4
Прав си.
Моята информация е явно стара и непроверена.