Колкото толкова !

Прескочи до:

26.08.15
22:43

Тренировката днес :
1.Тяга 120 кг. - кофи - 10 -1
2. Обръщане 50кг. - лег. 70кг. 10-1

Почивките между бройките беше 10-20 сек. Ебасимо и майката! Пот, зор и мъка! След тренировката една бърза бира, после още една с килограм крилца и овчарска салата :D Възнамерявам скоро да си взема един протеин, но да видим ще имам ли нужда :D Направих си Бабини зъби - екстракт, варих го час, престоя 24 часа, а сега ще го пия по 6 супени лъжици на ден..(по описание :D ) Да видим ще има ли ефект. Вчера потичах пак, но от тичането солидно обаждат коленете, та ще видим вторниците и четвъртъците какво ще се включи. Тотално орязах сладкото..днес 3 мини сладки с локум...и това е..Абстиненция! Със здраве!

Gogo

27.08.15
08:34

О, това ли били прословутите 10-20 сек :Д :Д :Д

27.08.15
08:45

Ей, хейт! :D С тая идея започвам и повечето серии ги изкарвам на по 10-20 сек., но като съм пред колабиране :D, да..раздишвам малко повечко :д Следващия път ще си засичам на всеки кръг почивката и ще си я вписвам :D

20.06.16
22:12

Ибре! Поне веднъж в годината да попълвам тоз дневник.. Помотавам се из форума, радвам се на общата якост. Не съм особено постоянен в тренировките(първа тренировка от две седмици :D ) Но пък имах няколко планински ходения, обиколка на язовир Батак с колело(40 км. 15 асфалт, 25 офроуд). Храната днеска - мазна баничка с айрян, около 300 гр. кекс(класически, без изгъзици - какао, бяло брашно, пудра захар и яйца), вечеря - малко имамбайлдъ( не знам как се пише..и 3 филии бял хляб със сОсам).
Тренировката:

клек 3х1@170
тяга 3x1@170
хакен клек 2x1@170, 1x@120
български клек с тежка трътка 3х1

обръщане 3х1@90
високо изтегляне 3х1@90
силово гребане 3х1 ~55кг. на ръка
набиране успореден хват 2х1@+60, 1@+40

раменна 3х1@90
лег 3х1@120
кофички 3х1@+52
лег с дъмбели 3х1@34 на ръка

Със здраве и ще се напъна в сряда да драсна пак.

20.06.16
22:42

Ебаси, хич не ти е здрава раменната ;)

22.06.16
22:09

Много мъка с тая жега..пуу  доде кихнеш си се изпотил. Вчера също потренирахме малко, 7 рунда бокс, 3 рунда интервали на чувал, малко силови набирания(2 или 3 :D ). Днеска както споменах - мор. Храната 2-3 бисквити сутринта, спаначена супа, пиле със зеле и пържено кюфте,  домашна торта за обяд, и вечерта тънка салата от домати, магданоз и сирене. Отново впрегнах цялото си същество да не пийна 4-5 бири, та я карах на вода и днес. Тренировката:

тръстър с двупудовки 3х5
набиране успореден хват 3х5

обръщане от земя 3х5@80
лег 3х5@90

клек 2х3@140
раменна 2х3@70

тяга 2х3@170
кофички 2х3@+32

борческо 1х6@26 на ръка

бърпита 4х10 през минута

25.06.16
15:40

Мууууухаааааа. Цял ден чистене в нас..мисля, че спокойно мога да го броя като тренировка. Бая пот се хвърли, а тая прахосмукачка яко тежи. Храната вчера : на обяд картофена запеканка с двойна доза бекон, после една ябълка, а вечерта един хляб с 3 наденици и 1 вафла. Открих една пекарна, та таман бяха изкарали царевичен хляб със семена вътре. Докато го опитвах взе, че свърши. Тренировката :

клек 1х20@90
тяга 1х7@140
обръщане 1х10@40
раменна 1х7@70

10 пъти:
набиране успореден хват - 5

10 пъти:
борческо 15 кг - 5 на ръка
кофички - 5

Скромно, но коляното не ми позволи повече. Със здраве.

03.07.16
22:22

Хелоу. Храната няма да я описвам, критична беше - Мак донълдс, дюнери, бири..лошо Седларов, лошо!  Тренировката последната беше в петък.

клек 10х3@95 1х20@95
раменна 10х3@60 1х6@60
набиране успореден хват 10х3, 1х15
високо изтегляне от земя с трап бар 10х2@100 1х6@100
кофички 10х5, 1х20
борческо 10х2@16 1х12@16 на ръка
лег 10х2@90

Адска мускулна на краката. Одървих се като тинейджър в рейс по павета. Хрумнало ми е сега..искам да си купувам българска торба, но нещо много дебело ми се струва. Хайде със здраве!

04.07.16
10:46

Вместо торба си купи пералня. Дейба тая масленокисела ферментация...

04.07.16
11:01

:D виж колко добър стимул беше! Всички за отрицателно време приключиха тренировка и избягаха :D
П.С. Май пак ги забравих в колата....

Gogo

04.07.16
11:47

Бал съм я в торбата - 270 лв.
Кат я вземеш, свирни, да дойда да се снимам с нея. :Д

В мойта зала шият такива торби и цените май са доста поносими. Мога да питам за цена, ако искаш на л.с.

04.07.16
12:15

казано от Guy Fawkes на 04.07.16, 11:01:

:D виж колко добър стимул беше! Всички за отрицателно време приключиха тренировка и избягаха :D
П.С. Май пак ги забравих в колата....

Да, добър стимул е да те изгоня следващия път, в който се появиш така вмирисан.

06.07.16
21:40

Ей все забравям да си опиша тренировката и това е. Предходните 2 дена па тренирах. Вчера мъчих един кръг с обръщане/ тръстър/ бърпи/ набиране. Днес тренировката я изкарах колкот да напиша в дневника, че съм тренирал :Д ето! Има мотивационен ефект :Д

клек 2х3@130, 3х3@110
набиране успореден хват 5х3@+20
раменна 5х3@70
тяга 5х3@150
обръщане 5х3@60
лег 2х3@90

Рамената нещо сдадоха багажа. Явно ще се мисли нещо за това възстановяване, ако искам да тренриам по 5 пъти седмично. Храната - за закуска 1/2 баница, 1/2 хляб, 1/2 буркан лютеница. Обяд - великденска салата, чушки с доматен сос. Вечеря - 4 прасешки пържоли. И един чийзкейк мушнах за обед. И кроасан. Сега ще се отдам на бира и образователни филми(if u know what i mean ^^).  Килата ги държа на 96 за момента. Подкожни мазнини на око - много. Лошото е, че за сега бирата е по-сладка от желанието да чистя :Д
Хайде!

Мнението беше редактирано от Guy Fawkes на 06.07.16 23:36.

Gogo

06.07.16
22:17

Лайкнах го заради стабилните обръщания, евала!
Сега тренирате по 3 дневна програма, ти като искаш 5 пъти да тренираш, трябва се назобаш или да скатаваш повече, да не се износваш. :> Не забравяй, че всичко е обмислено и преценено спрямо индивидуалните възможности на всеки, стаж и перспектива.

07.07.16
22:55

Около 13-4 рунда бокс. 1 мин. интензивна работа - 30 сек. почивка. Някакви други глезотии из залата, предимно за релеф, одървяне и природна сила. Идеята ми беше да отида за 15 спринта, но поне не заседнах да пия бира...та пак съм доволен :д
Храната днес : 2 банана, пълнена тиквичка с яйце и сирене, 70 гр. бадеми, картофи с 4 вида сирИна, 2-3 бири, салата от домати. Сега преди лягане ще забода малко линд, та да ми е спокойна душичката :Д цял ден ми се върти тас песен из главата, е на, слушайте и вие!

https://www.youtube.com/watch?v=L-iepu3EtyE

Хайде! Лека и спорна!

Gogo

07.07.16
23:01

Начии, виж тук:
https://topsport.bg/sport/savetite-na-yuliy-epizod-29-tichaneto-gori-muskulite-a-mazninite-si-ostavat.html
“Тичането гори мускулите, а мазнините си остават”

Та, ако не искаш да останеш само с мазнините си, недей да тичаш :Д

07.07.16
23:10

Ще остана само шкембе с косми :Д мечта!

казано от Guy Fawkes на 07.07.16, 22:55:

Сега преди лягане ще забода малко линд

Aко с тоя метод изкараш преса, почвам и аз!

Мнението беше редактирано от Веселин Горбачов на 07.07.16 23:12.

08.07.16
22:04

Шшш днеска беше за душичката. Якичко.

клек 5х10@100
суинг от земя 5х10@50
обръщане от земя 5х10@60
кофички 5х10
набиране подхват 10х5
тласкане с двупОдувки 1х5 @ 32кг.

Данте Алигиери ряпа да яде. Всичко без тласкането би трябвало да е на раз(50 бройки), но явно липсва сила от недоспиването :Д (или някакво друго оправдание:Д ) Храната днес беше доволна. 2 банана за закуска, пърленка с кашкавал, масло и сирене + боб с наденица за обед, пилешки крилца и салата за вечеря. Е, и малко шоколад :Д. И една бира :D За сега толкос, ще пореанимирам и може прегледам развлекателните канали за 30 секуднно кардио :Д
Лека и със здраве!

09.07.16
09:59

казано от Guy Fawkes на 08.07.16, 22:04:

Данте Алигиери ряпа да яде. Всичко без тласкането би трябвало да е на раз(50 бройки)

Айде, и набирането може да не е наведнъж :)
Май трябва да ви правя демонстрация как се прави на раз...Щото всички с тарикатски номера сте го правили - 5х10, 10х5, 50х1…

Мнението беше редактирано от James Hinks на 09.07.16 10:02.

12.07.16
07:29

Уу замалко пак да пропусна.. Вчера сънят беше дефицит и се отрази леко на мерака за трениране. Храната - 1 зелена ябълка, половин хляб, 5 кебапчета, 4 кюфтета, 100 грама сирене, 100 грама лютеница, трахана около 200 грама, салата, 4-5 кафета с мляко, 7-8 бири(бомбичките на шуменско).

клек 5х1@160
тяга 5х1@170
трап бар 5х1@160
борческо 5х1@31 на ръка
силово гребане 5х1@69,5 на ръка
набиране успореден хват 5х1@+50
раменна 5х1@80
лег 5х1@110
кофички 5х1@+50

Сега за добро утро малко суинг ще направя, ма първо да изпия 1 двойно кафе.
Със здраве!

16.07.16
16:28

Калпава работа. Тоя мръсен ХААРП вчера ми отнесе джама на колата. Минус БЦЦА + енимъл пак съм сега. Напрегната седмица като цяло, но ей ни на ;Д бак он трак :Д Тренировката днес..тоест вчерашната..бърза смърт :D

клек 100 кг                  5х10
обръщане от земя60 кг  5х10
кофички                    5х10
суинг 1х50 32кг
набиране подхват        10х 5
тласкане с 40 кг щанга  1х20, 3х10
гребане с щанга 60 кг    5х10
борческо 15 кг на ръка
лицеви                      5x10

Цялата трнеировка отне 70 мин., като я взех почти без почивка.
Нещо куца в цялата схема и доста вероятно да е тестостеронът :Д В понеделник общите повторения са 45, в петък 450…Пометнах. Определено беше зор. Е, не съм закусил, но надали в това ще е проблемът :D

16.07.16
20:14

казано от Guy Fawkes на 16.07.16, 16:28:

енимъл пак

Карай, ретро добавки не ти трябват.

20.07.16
20:49

Честито бе ! :D (beer)

Gogo

20.07.16
20:52

:Д леко се е полял

23.07.16
00:22

Ибаси. Това ми е първа тренировка цяла седмица. В понеделника, поради лиспата на време си взех 600 грама панирани броколи от магазина до работа. Майко мила..чак днес бях способен да направя каквато и да е тренировка. Е.аха ми майката. Хранително натравяне ли, летен вирус ли, нарпаво ми се разказа играта :Д Храната през седмциата си беше лайняна, независимо ситуацията;Д едиснтвено вчера беше бир таман! 1 хляб от лимец 0.500гр.(топъл, топъл..)  с 200 грама сирене и една салата за вечеря с малко крилца и домашен сладолед от вишни. Днес храната табуле 300 грама, обилно полята със зехтин, панирана риба някаква, 2 банана и протеин. Останалото 2 блъди мерита и 3 бири :Д Тренировката беше чук :

тръстър с дъмбели 26 кг на ръка - 50 (5х10)
високо изтегляне от земя 90 кг - 50   (5х10)
суинг от земя 32 кг - 100                 (10х10)
набиране подхват - 50                     (5х10)
кофички - 50                                 (5х10)
борческо 15 кг на ръка - 30
лицеви - 100                                 (5х20)
2 бири и 4 силови набирания.

Тренировката беше изпълена с минимални почивки, като я завърших за горе долуи час и 10-15 мин. След цяла седмица почивка - чук. Понапомнипх, поизпотих се, тонизирах се. И те така. Аде до скоро!

23.07.16
09:43

А..??.Ронката е пропуснал  бирите...

23.07.16
11:45

Ааа! Малък е още, да не се учи на такива вредни навици! :D

16.07.17
20:18

Последно съм писал юли 2016 О.О я да зема да се разпиша и таз година..
Тегло в момента - 88 кг. Откриха ми някакво раздразнено черво, та вече ни ядене има ни пиене. Тренировките що годе вървят. Сутрин правя по 150 суинга с двупудовка, ходя с колело на работа  ~15км дневно каране, вечер тренировка. Максове не съм пробвал, но силата драстично е спаднала сравнение с миналата година. Тягата ще е около 190, клек - 160, лег - 130, тръстър - 90. Днеска храната - пиле с ориз, 5 бъркани яйца, 1 краставица.
Тренировка - 160 суинга с двупудовка за 8 мин. Сега с песа ще се понабирам малко и туй ше е.

Gogo

16.07.17
21:02

Айде, айде... Оня ден узо. Снощи ракия... А песа в раницата ли го слагаш? : ДДД

Вземи го води тоя дневник, че Димо откак спря да пише, няма къде една дума да обеля. :>

16.07.17
21:14

Е веднъж в седмциата давам на душата с по 2-3 малки, ма не е кат преди 😄 по 5-6 бири с 2 чаши вино..ежедневно 😄

16.07.17
23:13

Ето и един крив макс от преди няколко седмици 😄

https://scontent.cdninstagram.com/t50.2886-16/19025884_907135226119310_92110465630470144_n.mp4

#когатосимаймунаинеможешдакачвашклипчета

Мнението беше редактирано от Guy Fawkes на 16.07.17 23:29.

17.07.17
21:30

Приличен ден. Народът е особено расистки настроен 😄. Днес потвърдих теоритичния макс на клека - 160кг. Може би и 170 ще клекна, тъй като с влизанто си в залата видях, че щангата е натоварена със 160кг. (Сашо пак издевателствуваше над краката си), та без да загрея ги клекнах направо. Та ако загрея и се напъна.. 😄 Което значи, че скоро ще ударя 2х СТ клек, стига да няма контузии, болежки, хемороиди и т.н.
4/ 2/ 1
Трап бар - 140/ 160/ 170
Гребане с трап бар - 70/ 70/ 90
Тласкане - 70/ 70/ 80
Нещо рамото ме понаболя, че ескпериментирах с едни изхвърляния ии трнеировката приключи. Мисля да си поръчвам протейн. За сега съм се ориентирал към изолата на бълк 90, че е намален. https://www.bulkpowders.co.uk/pure-whey-isolate-90.html
И те така.

Gogo

17.07.17
22:46

Аха и без да загряваш, клекна с щангата, с която той загрява ли? : Д
Ти па щото си загрявал някога.
Снимай другия път, гледам и без това не те е срам да се показваш с тая коса. : Д

И кво значи теоретичен макс? Клекнал си 5-ца с 90% от него и 10-ка със 75%? :>

п.с.: с елейкото ли ги клекна?

Мнението беше редактирано от Gogo на 17.07.17 22:48.

17.07.17
23:07

Е кат дой Златка ще снимам 😄 теоритичния макс при мене е на усещане 😄 ма горе долу си преценявам силите. А  в повечето случаи загрявам.. + Евлоги ме пази, та даже за да ми усложни клеката ме натиска надолу 😄
P.S. с елейкото - да 😄 вече никой не го уважава цигнаксия лост ;(

18.07.17
15:58

казано от Guy Fawkes на 17.07.17, 23:07:

P.S. с елейкото - да  вече никой не го уважава цигнаксия лост ;(

Tц, не е с Елейкото, аз не клякам с меки лостове. А твърдия лост се уважава до живот, това, че Роньо се влюбил в полския е съвсем отделен въпрос 😄

18.07.17
22:22

Тренировка днес - 200 суинга с 32-ка за около 12 мин. И 2 силови набирания 😄 тръгнах с идеята за 4х2,  но ръцете бяха доста уморени от суинговете и се отказах.
Самопорицание за деня - колега имаше РД днес и се нагрухтях с всякакъв вид сладки..вафли, бонбони, кексове. Свиня.

19.07.17
22:31

Днеска се събудих с адското главоболие. Майка му и мечка, още от ставането - евтаназия. Явно не бях само аС де. На работа имаше колеги с главобол, у залата имаше 1 хайванче дет зимаше даваше 😄 та в общи линии слабо. Страхотно е да се придвижваш с колело. Градът ни е чудесен. Стигам от единия, до другия край за около 25 минути, но явно има някаква нова игра, като тази Покемон гоу, ама тоя път е размажи велосипедист. Преди няколко дена разпльокаха един дядо до центъра, а мен днес за пореден път разбързал се рейс щеше да ме препарира. Мина буквално на 30см. от мен с около 50км/ч.  Показах му среден пръст, но само щях да се изсипя от колелото, че загубих баланс. Яденето беше прилично - пиле с ориз, банан, парче торта, 5-6 шоко бонбона, парче баница, няколко малки пържоли.
Тренировката:
4/ 2/ 1, а после и опит за макс повторения с тежест за 2 ката.
клек - 100/ 120/ 150, но на 2 рата единица на 150 ме задерчи коляното и спрях.
обръщане - 60/ 70/ 80, 7 бройки със 70 за завършек
лег - 70, 80, 100, 3 бройки със 100, тъй като Роньо се разрева за лоста, разтварване и т.н. Мързелив малък кюфтак.
набиране с дебелия ми гъс  - 4/ 2/ 1
Биропиене.

19.07.17
22:42

Дейба, всички сте станали яки, само аз не

Прескочи до:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1