СМТ – Свръх мощен тренинг

Carbohydrate

23.05.14
07:23

СМТ – Свръх мощен тренинг

Резултати от тренировките – подобряване на общата издържливост, ръст на сила и мускулна маса( особено горна част), значително намаляване на подкожната мазнина, намаляване на кръвното налягане, повишаване на хормоналните нива в кръвта и лекуване на травми. И най-важното, прекрасно самочувствие и намаляване на умора в ежедневието.

СМТ-1
Микроцикл-1 (9 тренировки ~ 3 седмици)

1. Лег 4х10                 [начална тежест 40% от ПМ-1*]
2. Лег с тесен хват 4х15   [начална тежест 30% от ПМ-1]
Суперсет*
3. Клек 4х10                           [начална тежест 40% от ПМ-1]
4. Раменна преса прав/седнал 4х15 [начална тежест 30% от ПМ-1]
Суперсет
5. Набиране с тежест/с помощ 4х10 [начална тежест 40% от ПМ-1]
6. Бицепс с щанга              4х15 [начална тежест 30% от ПМ-1]
* ПМ-1 – Тежест, с която можете да повторите 1 повторение.
* Суперсет – подходите  се правят в две упражнения подред без пауза за почивка или с кратка пауза.

Микроцикл-2 (9 тренировки ~ 3 седмици)

1. Лег  4х8
2. Лег тесен хват 4х12
Суперсет
3. Клек 4х8
4. Раменна преса прав/седнал 4х12
Суперсет
5. Набиране с тежест/с помощ  4х8
6. Бицепс с щанга              4х12

Микроцикл-3 (9 тренировки ~ 3 седмици)

1. Лег 4х6
2. Лег тесен хват 4х9
Суперсет
3. Клек 4х6
4. Раменна преса прав/седнал 4х9
Суперсет
5. Набиране с тежест/с помощ 4х6
6. Бицепс с щанга              4х9

Микроцикл-4 (9 тренировки ~ 3 седмици)

1. Лег 4х4
2. Лег тесен хват 4х6
Суперсет
3. Клек 4х4
4. Раменна преса прав/седнал 4х6
Суперсет
5. Набиране с тежест/с помощ 4х4
6. Бицепс с щанга              4х6

Уточняване:
Всичките упражнения от един микроцикл се изпълняват за една тренировка.Тренировката се прави през ден или по самочувствие.
Упражнения в суперсет се правят без почивка. Суперсет е един подход.
Почивка между подходите е не повече от 30 сек.
Първи етап в СМТ – да се направи в даден режим, втори етап – добавяне на тежест. Задължително е да се почне с малка тежест, както е написано и постоянно да се прибавя тежест(2.5 кг) към следващия микроцикл, иначе ще доведе до спад на формата. Един микроцикъл може да го правите колкото си искате пъти.
Тренировката е тежка, но кратка, до 30 мин. Прогрес има практически след всяка тренировка. Хубаво е да се засича и време на преминаване на тренировката и да се стреми да се подобри.

Официален сайт  http://smtsystem.narod.ru/

Амплитуда на изпълнение на упражнения - https://www.youtube.com/watch?v=jjfYkhJPlh8#t=22
https://www.youtube.com/watch?v=0rBPopK-cJM#t=55

Видео пример на СМТ https://www.youtube.com/watch?v=W-TK7g_r0OA#t=20

Carbohydrate

01.01.17
20:41

Сега си намерих тази тема, която пуснах отдавна.., та като гледам сега....актуална е доста и наистина има своето място в тренинга

cRossfit

01.01.17
22:39

Това е на основата на базовите движения със само едно изолиращо- за бицепс.Знаеш ли защо не са включени тяга,гребане,обръщане и изхвърляне?

Мнението беше редактирано от cRossfit на 01.01.17 22:40.

Carbohydrate

01.01.17
22:54

казано от cRossfit на 01.01.17, 22:39:

Това е на основата на базовите движения със само едно изолиращо- за бицепс.Знаеш ли защо не са включени тяга,гребане,обръщане и изхвърляне?

последвай линковете, има и с тяга и т.н.

cRossfit

02.01.17
09:26

Началните килограми изглеждат малки,но мисля за разнообразие да го започна този цикъл,като едновременно ще вървят и Crossfit тренировките.Ще започна схемата ,която е тяга,но понеже тренирам вкъщи ще заменя набирането с гребане.

Carbohydrate

02.01.17
11:13

между другото, имам и екселски файл с ъс записвания на времената и изчислява мощността и т.н. на тренировката

cRossfit

02.01.17
11:30

В дневника си описах тренировката.Разцепих се.

Мнението беше редактирано от cRossfit на 02.01.17 11:30.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1