Street Fitness програма

12.09.14
00:02

Здравейте!
На 14 години съм височината ми е около 170 см и тежа около 60 кг.Мога 10 кофички 10 набирания 20 лицеви.Ако може да ми предложете някаква програма?!

Темата беше редактирана от Ramos We на 12.09.14 00:20.

puzimir

12.09.14
21:01

Понеделник: кофички, лицеви, набирания, коремни
Сряда: клекове, напади, бягане, повдигания на пръсти
Петък: кофички, лицеви, набирания, коремни

12.09.14
21:56

без бягане и коремни ,защото мисля и зимата да тренирам.

казано от Ramos We на 12.09.14, 21:56:

без бягане и коремни ,защото мисля и зимата да тренирам.

Е какво като тренираш и зимата? Не ти пречи да бягаш.

30.06.15
17:50

хора,сутрин мисля да правя 100 клека 100 сгъвания с бицепс и 100 от лежанка
вечер към 18 00 прявя 100 кофи 100 набирания и бягам кум 1 км
МИСЛИТЕ ЛИ , ЧЕ ЩЕ ПРЕТРЕНИРАМ
БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО :)

02.07.15
13:57

А ми то по принцип за да се изгради нещо по тялото и да се “предвиди” от кръвоностната система, т.е. и тя да се доразвие, си трябва “технологично време” :) Какво целиш с тези тренировки? Какво е 100 от лежанка - тежест, повторения? С какви тежести ще сгъваш 100 пъти за бицепс? Как ще ги правиш - серии, повторения?
Принципно, това в 18:00, за тренировка на лостовете 200 повторения не са прекалено много, а 1 километър бягане е нищо - 10 минути. 100 клека на ден не е нещо което също може да те притеснява. Това сутрешното сплитче бицепс с лежанка ... много общо си се изразил. Каква в същност ти е целта?

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1