Bro's Log

Прескочи до:

11.04.19
16:21

11.04.2019
Клек - 1х 210
Лег - 3х3 130
Тяга, надхват - 2х 220
Набиране, надхват - 5х СТ, +10, +20

>> Не бях много свеж днес, но без оплаквания.

казано от Boby_ на 10.04.19, 09:08:

Под “малко” преден клек имах предвид само преден клек. 🙂


Мисля че се досещам какво имаш предвид под този съвет, Боби, но би ми било интересно да поясниш повече. Иначе хем съм съгласен, хем не съм. 😅

13.04.19
16:16

13.04.2019
Клек - 1х 210
Раменна преса, стоеж - 3х1 90, 1х 100
Тяга, надхват - 1х 230
Клек, хб. - 1х 180
Бицепсово сгъване с прав лост - 2х5 60

16.04.19
16:44

16.04.2019
Клек - 1х 210
Лег - 6х 130
Тяга, надхват - 2х1 240
Преден клек - 1х 160
Набиране, надхват - 2х4 +20

>> Неделята също минах да раздвижа, за да не ми се разбърка графикът. Направих втора единица на тягата, понеже първия път изпуснах лостът накрая преди да се разгъна напълно.

18.04.19
16:11

18.04.2019
Клек с пауза - 1х 190
Раменна преса, стоеж - 1х 100
Тяга - 1х 250
Лег - 2х 140
Клек, хб. - 1х 190
Набиране, подхват - 3х +30

>> Днес бях изморен, щях да скатая още, но не бях сам в залата 😁

19.04.19
16:45

казано от Bro на 11.04.19, 16:21:

казано от Boby_ на 10.04.19, 09:08:

Под “малко” преден клек имах предвид само преден клек. 🙂


Мисля че се досещам какво имаш предвид под този съвет, Боби, но би ми било интересно да поясниш повече. Иначе хем съм съгласен, хем не съм. 😅

Позицията на щангата при предния клек те принуждава да си в по-изправена позиция през цялото време. Не можеш да си позволиш да се наведеш и да останеш на кръст.
Ако правиш достатъчно време само преден, ще се промени и механиката на задния клек. При мен поне така стана.

19.04.19
16:49

казано от Boby_ на 19.04.19, 16:45:

Ако правиш достатъчно време само преден, ще се промени и механиката на задния клек..

Това съвсем не е задължително да се случи. Също не е задължително да не те навежда щангата при заден клек, стига навеждането да е контролирано, да е от таза и целия гръб да е в екстензия, максимално стегнат през цялото време.

20.04.19
17:38

20.04.2019
Клек - 1х 210
Раменна преса, стоеж - 1х 100
Лег - 3х 140
Тяга, надхват - 3х 220
Клек, хб. - 1х 190

>> Днес нещо не можах да си намеря позицията на лоста за клек. Утре пак ще мина, за да не ми се разбърка графикът, но като гледам няма да съм много свеж.

казано от Boby_ на 19.04.19, 16:45:

Позицията на щангата при предния клек те принуждава да си в по-изправена позиция през цялото време. Не можеш да си позволиш да се наведеш и да останеш на кръст.
Ако правиш достатъчно време само преден, ще се промени и механиката на задния клек. При мен поне така стана.


Като общ съвет съм съгласен, но в моя конкретен случай, мисля че ако мина само на преден клек няма да е много ползотворно. Торсът ще е по-изправен, но има как да се наведеш напред при ставането ( и го правя, когато ми натежи). Кръстът е окей, но гърбът в горната част се заобля, мачка и ръцете много. Сега се замислям над това, което е писал бат Сашо, и наистина колкото и на кръст да стана заден клек, гърбът ми е изправен навсякъде и без болежки. Но би трябвало с моите пропорции да си клякам нормално, просто като натежи нещо изпуска. В момента и затова клякам докъдето формата е окей, иначе има още аванс за изгърбване 😁

21.04.19
15:24

21.04.2019
Клек, хб. - 1х 190
Раменна преса, стоеж - 1х 100
Тяга, надхват - 1х 244
Преден клек с пауза - 1х 150
Тръстър - 1х 105

>> 190 станаха добре, 200 не ми харесаха как бяха на гърба и не ги пробвах. Не бях чак толкова изморен днес, но някак си всичко беше мудно.

Мнението беше редактирано от Bro на 21.04.19 15:24.

23.04.19
16:03

23.04.2019
Клек - 1х 215
Лег - 3х 140
Тяга, надхват - 1х 245
Набиране, подхват - 1х +40
Раменна преса, стоеж - 3х 90
Френско разгъване с прав лост - 2х8 60

>> Много добре стана клекът днес, хванах по-широко от обикновеното и ми хареса. Като цяло съм доволен днес.

Мнението беше редактирано от Bro на 23.04.19 16:03.

25.04.19
16:57

25.04.2019
Клек - 1х 215
Раменна преса, стоеж - 1х 100
Тяга, надхват - 0х 250
Лег - 6х 130
Клек, хб. с пауза - 1х 190
Бицепсово сгъване с прав лост - 15х 40

>> Дръпна ме напред тягата и не можах да се разгъна накрая. Ще мина събота отново, и после се прибирам вкъщи за няколко дена.

25.04.19
19:15

казано от Bro на 25.04.19, 16:57:

>> Дръпна ме напред тягата и не можах да се разгъна накрая.

Ми много се радвам...бахти и нахалника-ти скоро и 300 ще дръпнеш надхват.Зависта е много силно чОвство.

27.04.19
16:12

27.04.2019
Клек, хайбар - 1х 200
Тесен лег - 5х 130
Тяга, надхват - 1х 250
Раменна преса, стоеж - 1х 100
Гребане с щанга - 3х6 120

казано от nervak на 25.04.19, 19:15:

Ми много се радвам...бахти и нахалника-ти скоро и 300 ще дръпнеш надхват.Зависта е много силно чОвство.

Дърпам на хубав лост за тяга, слагам и доста магнезий, понеже хвата ми е слаб 😁 300 и с фитили да дигам са ми далече с мойто раздвижване от сорта на правя каквото ми се прави.

29.04.19
14:41

Як си отвсякъде!

29.04.19
21:14

29.04.2019
Клек - 1х 220
Раменна преса, стоеж - 1х 100
Тяга - 1х 260
Трицепсово разгъване на скрипец - 3х10

>> Вчера бях на Рилските езера, тежък съм за планината, не бях и с подходящи обувки, та беше тегаво в снега. Днес много сладко вървяха приказките, ама при Марто е така. 😁

казано от nervak на 29.04.19, 14:41:

Як си отвсякъде!

Абе дълга тема, аз не мисля така, но благодаря за комплимента!

30.04.19
19:07

30.04.2019
Клек, хб. - 1х 200
Лег с пауза - 1х 150
Тяга, надхват - 1х 240
Гребане с щанга - 3х6 120

>> Утре се прибирам, иначе вкъщи е голям айляк, само ям и дигам 😁

02.05.19
16:18

02.05.2019
Клек - 1х 210
Набиране - 3 серии
Раменна преса, стоеж - 1х 100
Гребане с щанга от земя - 3х 140
Лег - 5х 130, 10х 110

>> Набиранията гледам да са стриктни, без клатене. Накрая на лежанката духна един прохладен ветрец, направо щях да заспя на пейката, кеф.

04.05.19
16:43

04.05.2019
Клек - 1х 200
Тесен лег с пауза - 1х 140
Тяга, надхват - 1х 240
Раменна преса, стоеж - 1х 90
Клек, хб. - 1х 190
Набиране, подхват - 3х2 +25
Задържане в положение за преден клек - 6 пъти

>> Днес нещо ми се повръщаше и още на клекът реших да не напъвам. Утре ако съм добре ще мина пак, иначе ще се разбърка графикът.

05.05.19
16:03

05.05.2019
Клек, хайбар - 1х 205
Раменна преса, стоеж - 1х 100
Тяга, надхват - 1х 240
Лег - 9х 120
Бицепсово сгъване с прав лост - 5х 70

>> Днес като цяло беше окей, от всичките лостове май най-удобен за клек ми е твърдия лост. На лега се затиснах на 10-то повторение, нещо ми избяга щангата.

09.05.19
16:05

07.05.2019
Клек, хб - 1х 205
Раменна преса, стоеж - 1х 100
Тяга, надхват - 1х 240
Лег с пауза - 1х 150
Гребане с щанга - 3х 140

09.05.2019
Клек - 1х 210
Широк лег - 1х 150
Тяга, надхват - 1х 240
Клек, хб. с пауза - 1х 180

>> Усука ме този лоубар днес и оставих. Тези дни се чувствам много добре, а пък в залата не ми се напъва.

10.05.19
15:41

10.05.2019
Клек, хб - 1х 200
Раменна преса, стоеж - 1х 100
Тяга, надхват - 1х 240
Пуш преса - 1х 110

>> Днес нямаше да дигам, но работя от вкъщи, изядох и един йогурт и ми се додига. Кръстът беше изморен, пуш пресата беше добре, докато не сложих коланът на 110. Мисля да включа няколко нови неща, ама всеки път ме домързява и си правя старите неща 😅

10.05.19
15:47

казано от Bro на 10.05.19, 15:41:

изядох и един йогурт и ми се додига.

Е$@х тоя йогурт! 🙂

Представяш ли си, ако беше изял едно кисело мляко 😄

10.05.19
15:55

Гледам че записваш по 1 бройка, но дефакто ти правиш и предварителни серии, а записваш само максовете, така ли ?

10.05.19
16:50

казано от Boby_ на 10.05.19, 15:47:

Е$@х тоя йогурт! 🙂

Ех, опитах се да мина тънко и да не обяснявам, но няма измъкване! 😄 Ситуацията беше, че ми се дояжда още нещо, вадя тази опаковка и си нагъвам, докато работя, та след като съм я свършил си викам да погледна  хранителната информация, и тогава забелязвам, теглото е било 1кг. 😄 И реших поне да раздвижа малко, за да оправдая калориите.

казано от Alexander Krastev на 10.05.19, 15:55:

Представяш ли си, ако беше изял едно кисело мляко 😄

Киселото мляко за простосмъртните селяни, аз ям йогурт, слагам новия аутфит и после отивам на фитнес да сквоутвам 😄

казано от kaloyan на 10.05.19, 15:55:

Гледам че записваш по 1 бройка, но дефакто ти правиш и предварителни серии, а записваш само максовете, така ли ?

Примерно за тягата предишните серии са 120-170-220, за раменната - 20, 70, 90,. Нямам много загрявки или предварителни серии, само преди клека правя малко разтягания. И не са максове, по-скоро единици на ръба на зоната на комфорта.

12.05.19
14:39

12.05.2019
Клек, хб. - 1х 200
Раменна преса, стоеж - 1х 100
Тесен лег - 3х 130, 135
Тяга, надхват - 1х 250
Клек, хб. с пауза - 1х 180
Набиране - 4 серии

>> Днес влизам в залата и гледам една котка си стои, където си слагам нещата. Викам си ае да не го гоня животинчето, сигурно така и така ще избяга, когато почна на тропам. Ама то изглежда се е нагледало на железа, накрая даже и заспа 😄

Мнението беше редактирано от Bro на 12.05.19 14:40.

14.05.19
14:18

14.05.2019
Клек с пауза - 1х 200
Раменна преса, стоеж - 1х 102.5
Тяга, надхват - 1х 240
Раменен лег - 7х 130
Гребане с щанга от земя - 2х3 140

>> Храната беше зле изминалите два дни, но днес мина по-добре отколкото очаквах. Днес и утре ще гледам да съм само на месо и салати 😅

16.05.19
20:24

16.05.2019
Клек, хайбар - 1х 210
Раменен лег - 1х 155
Трап бар, ниски дръжки - 1х 250
Раменна преса с футбол бар, стоеж - 1х 90
Клек, хайбар с пауза - 1х 180

>> Отдавна не бях дърпал на трап бар, мисля че напънах добре с краката, но имам чувството, че много бавно се отлепят тежестите. Раменната преса с футбол бара също ми хареса, но не бих казал, че ми е по-удобна. Тази вечер съм на фирмена вечеря, утре пак ще пия, ще видя какво ще е положението в края на седмицата.

19.05.19
15:22

18.05.2019
Клек, хб. - 1х 200
Раменна преса, стоеж - 1х 100
Тяга, надхват - 1х 240
Тесен лег - 6х 120
Преден клек - 1х 150

19.05.2019
Клек - 1х 210
Трап бар, ниски - 1х 250
Раменна преса с футбол бар - 1х 85
Набиране - 4 серии

>> Слабо и тегаво, днес и утре ще наваксам с храната и съня.

21.05.19
14:49

21.05.2019
Клек, хб- 1х 200
Раменна преса, стоеж - 1х 100
Тесен лег - 7х 120
Тяга, надхват - 1х 240
Клек, хб с пауза - 1х 185
Набиране, подхват - 1х +40

>> Днес малко по-добре, но само раздвижих. На набиранията си събляках тениската, за да съм по-лек, 200 iq 😁

23.05.19
15:33

23.05.2019
Клек - 1х 220
Раменен лег - 3х 140, 12х 110
Тяга, надхват - 1х 240
Гребане с щанга - 3х 140
Клек, хайбар с пауза - 1х 190

>> Легът беше поне за още една бройка, но на третото повторение изпуснах лактите и оставих там. И двата клека днес минаха много добре.

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1