Здравейте, Добре ли съм направил хранителният ми режим ?

19.11.14
20:22

Здравейте, нека започна с това,че съм нов и както вече се досещата имам проблем с покачването на ММ. Проблемът е ,че съм около 1,78 и съм около 53 килограма ( знам смешно е но хората с този проблем знаят колко е трудно качването хихих).Та искам да ме посъветвате правилен ли е режимът ми и ако не да кажете къде греша.+ има ли вариант да качвам с тренировки в домашни условия ( гири и да) + мога ли да правя кардио ( чувал съм че не е проблем да бягам но без да прекалявам разбира се)
Ето го и “менюто”

7ч.    Закуска 2-3 яйца + овесени ядки 100 гр.
10ч  Сандвич с пилешка пържола( евентуално след това ядки 50гр.)
13ч  Пилечка пържола с ориз примерно или картофи ( 150гр пърж.)(100-150 гр. ориз)
16ч  2-Банана+ядки
19ч  Пилечка пържола(100гр) с ориз примерно или картофи(100гр)
22ч  Плод

След тренировка домашно приготвен шейк ( замислям се дали да си купя протеин)
съставки на моя:  Мляко 250гр 3%
                  Фъстъчено масло 50гр
                  какао за вкус
                  1/2 Банан за плътност

Имам още един въпрос!:) Има ли смисъл да вземам протеин ?
Много ще съм Ви благодарен ако можете да ми помогнете :)

Темата беше редактирана от Stoqn Ivanov на 19.11.14 22:00.

21.11.14
21:24

Като цяло, за да стане без протеин трябва да увеличиш храната и то доста, което е по-неизгодния вариант. На ден с тези килограми трябва да докарваш, около 160-170 гр. протеин, за да имаш някакъв растеж.. това което си описал като меню е около 100 гр. Трябват ти и поне 200-300 гр. въглехидрати, за да си качваш силата и постепенно да почваш да вдигаш по-тежко. Вкъщи с гирите няма как да стане, трябват си щанги и машини. Наблягай на клека.

Не изглежда лош режима, но не мешай така мазнини и въглехидрати, резултата в доста от случаите е лош.

22.11.14
19:46

Ако може да ми кажете  какво да махна прибавя към менюто ще съм много благодарен и ще гледам ако мога да почна фитнес и какъв протеин да взема аз мислех за WHEY Gold Standart

казано от Stefan Petrov на 21.11.14, 21:24:

Като цяло, за да стане без протеин трябва да увеличиш храната и то доста, което е по-неизгодния вариант. На ден с тези килограми трябва да докарваш, около 160-170 гр. протеин, за да имаш някакъв растеж.. това което си описал като меню е около 100 гр. Трябват ти и поне 200-300 гр. въглехидрати, за да си качваш силата и постепенно да почваш да вдигаш по-тежко. Вкъщи с гирите няма как да стане, трябват си щанги и машини. Наблягай на клека.

И защо му трябват 3гр/кг протеин и 4-6гр/кг въглехидрат??? За да изсере половината, без да го е обработил? Хвърляте някакви числа, които сте гледали по списанията, ама не включвате сивото си в-во, за да се сетите, че там батковците са на яко шприц.

100-120гр протеин са предостатъчни
150гр въглехидрат също

23.11.14
01:45

казано от Stoqn Ivanov на 19.11.14, 20:22:

+ има ли вариант да качвам с тренировки в домашни условия ( гири и да)

Има, но зависи колко са тежки гирите и какво още имаш като оборудване, освен тях.

казано от Stoqn Ivanov на 19.11.14, 20:22:

+ мога ли да правя кардио ( чувал съм че не е проблем да бягам но без да прекалявам разбира се)

Може, но защо? Ще гориш повече калории, съответно ще трябва да ядеш повече. А ти и сега изпитваш затруднения да ядеш достатъчно.

казано от Stoqn Ivanov на 19.11.14, 20:22:

Ето го и “менюто”

Менюто няма значение, стига да си набавяш достатъчно протеин и калории. Установи (опитно) колко калории ядеш в момента и ги увеличи с 10-20%, за да почнеш да качваш. Освен това, не ти препоръчвам да ядеш едно и също всеки ден.

казано от Stoqn Ivanov на 19.11.14, 20:22:

Има ли смисъл да вземам протеин ?

Не, ако си набавяш достатъчно от храната.

казано от Stefan Petrov на 21.11.14, 21:24:

На ден с тези килограми трябва да докарваш, около 160-170 гр. протеин, за да имаш някакъв растеж..

На мен евентуално може да ми трябват толкова, щото съм с 30 кила по-тежък. И то ако съм на диета. На него му стигат и 100 гр.

казано от Стоил Антониев на 22.11.14, 19:17:

но не мешай така мазнини и въглехидрати, резултата в доста от случаите е лош.

Колко пък да е лош?

23.11.14
08:03

казано от Петко К на 23.11.14, 01:45:

казано от Стоил Антониев на 22.11.14, 19:17:

но не мешай така мазнини и въглехидрати, резултата в доста от случаите е лош.

Колко пък да е лош?

Петко, на мен също са ми казвали за смесването на въглехидрати и мазнини и ми стана интересно, защото до сега само в този сайт съм го срещал това и ...

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 23.11.14 08:57.

01.12.14
08:30

Първо, на колко години си? Ако още си подрастващ, ще качиш мускулна маса в близките няколко години без тренировки(с тренировки ще качиш повече) от т.нар. пубертет. Да, можеш да качваш в домашни условия, но зависи какви са гирите. За да качваш ще ти трябват дъмбели с регулиране на тежестта, като тези. На 178 и 53кг не ти препоръчвам да бягаш, освен ако не са спринтове по 50/100 метра 2 пъти седмично. Храненето ти е добре като цяло, само трябва да добавиш повече мазнини, защото 2-3 яйца и 100гр ядки ще ти доставят около 60гр мазнини(зависи от ядките), трябват ти още 40гр.

За Фитнес

15.02.15
22:28

На пръв поглед плана изглежда добре, но е хубаво да се даде грамажа на храните (на всички) в готово състояние, за да може да се сметнат калориите и останалите макронутриенти. След като се изчислят те ще се види дали има смисъл от допълнителен протеин под формата на добавка.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1