Слаба съм и искам да се стегна и оформя

07.02.15
23:36

Здравейте! На 17 съм 1.65 и тежа 48 кг. винаги съм била слаба но напоследък се чувствам отпаднала и не на място и поради тази причина реших че трябва да променя нещо. Искам да кача малко киограми, да оформя стегнато, изпъкнало, голямо дупе и тялото си като цяло. Като за начало започнах 30 day squat challenge и да се храня по-здравословно, като наблягам на храни богати на протеини. Проблемът е че не знам каква диета да започна за да кача киограми. Трябва да изградя и някаква тренировъчна програма като цяло но не искам да ходя на фитнес, защото ми е малко некомфортно ако може да препоръчате упражнения, които да изпълнявам вкъщи. Начинаеща съм като цяло. Всякакви съвети ще са ми от полза :)

08.02.15
09:29

Първо се зареди с търпение. Това ще отнеме доста време. Аз също започнах да тренирам вкъщи, защото трудно намирам време за залата. Пиши ми на ЛС и ще ти дам линк към тренировките, които аз правя. А за дупето бих казала и че това зависи от структурата ти. Винаги има обаче какво да се направи, за да изглежда то стегнато и секси. Успех!

08.02.15
12:25

Нежеланието ти да не посещаваш фитнес говори за нежеланието ти като цяло за промяна. Само вкъщи няма да постигнеш особени успехи. Има алтернативни тренировки на тези във фитнеса, но за това, което споменаваш ще ти е необходим партньор. Нужно е да се пречупиш просто, че някой си там ще те зяпа. Всички зяпаме! Аз зяпам и жени и мъже, което съвсем не значи, че ще тръгна да се предлагам. Сякаш на улицата не зяпаме... Ако има навлеци, които ти досаждат смени залата.
Хранене с преобладаващи протеинови източници е принципно за изчистване/сваляне на килограми и му се казва НВД - нисковъглехидратна диета. Особено високите стойности на протеин не са препоръчителни за периодни от дълго време. Щом искаме да качваме минаваме на  ВВД - високовъглехидратна диета. Ще омазниш определено от нея, но ако питаш мен, чисто визуално една жена си има нужда от мазнинки. По-секси е някакси. :) Дупето е мускул, както и мазнина. Ако искаш хубаво, голямо и стегнато дупе ще трябва да положиш усилия в тренирането му. Най-добрият и ефективен начин е клякането с щанга/партньор (пълен клек до долу). Всички останали упражнения са оформящи и спомагателни.
Поне аз бих ти препоръчал, обаче РБД - равномерно балансирана диета. Опитай да си съставиш хранителен план 40/40/30 (% на протеин/въглехидрати/мазнини) от здравословна храна, а не от джънкфууд. Бъди редовна в тренировките и както горе спомена дамата - търпелива.

Carbohydrate

10.02.15
21:33

казано от Ivan Vasilev на 08.02.15, 12:25:

Нежеланието ти да не посещаваш фитнес говори за нежеланието ти като цяло за промяна. Само вкъщи няма да постигнеш особени успехи. Има алтернативни тренировки на тези във фитнеса, но за това, което споменаваш ще ти е необходим партньор. Нужно е да се пречупиш просто, че някой си там ще те зяпа. Всички зяпаме! Аз зяпам и жени и мъже, което съвсем не значи, че ще тръгна да се предлагам. Сякаш на улицата не зяпаме... Ако има навлеци, които ти досаждат смени залата.
Хранене с преобладаващи протеинови източници е принципно за изчистване/сваляне на килограми и му се казва НВД - нисковъглехидратна диета. Особено високите стойности на протеин не са препоръчителни за периодни от дълго време. Щом искаме да качваме минаваме на  ВВД - високовъглехидратна диета. Ще омазниш определено от нея, но ако питаш мен, чисто визуално една жена си има нужда от мазнинки. По-секси е някакси. :) Дупето е мускул, както и мазнина. Ако искаш хубаво, голямо и стегнато дупе ще трябва да положиш усилия в тренирането му. Най-добрият и ефективен начин е клякането с щанга/партньор (пълен клек до долу). Всички останали упражнения са оформящи и спомагателни.
Поне аз бих ти препоръчал, обаче РБД - равномерно балансирана диета. Опитай да си съставиш хранителен план 40/40/30 (% на протеин/въглехидрати/мазнини) от здравословна храна, а не от джънкфууд. Бъди редовна в тренировките и както горе спомена дамата - търпелива.

За пръв път да ми харесва коментара ти, браво! Ще допълня само, че тяга с прави крака е по-добре от клякането до долу, което е по-трудно за не тренирани хора.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1