Мнение/съвет/препоръка за тренировка.

Здравейте , отново съм в залата и искам да споделя с вас програмата по , която се водех преди да спра. Много съм доволен от нея преди видимо имаше резултат след 6-7 месеца, е не космически ,но задоволителен за мен.
Може ли да ме посъветвате с вашата компетенция дали е добре и кое може да се промени и ако има несъоветствия. Ето я и нея , със сигурност е позната на много хора.

Тридневна тренировка за покачване на маса (за начинаещи)
първи ден - гърди, бицепс, корем
втори ден - почивка
трети ден - гръб, трицепс, трапец, предмишница
четвърти ден - почивка
пети ден - рамо, крака, корем
шести ден - почивка
седми ден - почивка

Програма за първи ден

повдигане на щанга от лег- 3 серии по 8 повторения
повдигане на щанга от полулег - 3 серии по 8 повторения
повдигане на дъмбели от полулег - 3 серии по 8 повторения
бицепсово сгъване с щанга от стоеж- 3 серии по 8 повторения
бицепсово сгъване с дъмбел от седеж - 3 серии по 8 повторения
кoремни преси - 3 серии по 20 повторения
повдигане на краката от лег - 3 серии по 20 повторения

Програма за трети ден

придърпване на вертикален скрипец - 3 серии по 8 повторения
придърпване на хоризонтален скрипец - 3 серии по 8 повторения
гребане с дъмбел - 3 серии по 8 повторения
повдигане на щанга за трапец - 3 серии по 10 повторения
изтласкване на щанга от лег тесен хват - 3 серии по 8 повторения
‘френско’ разгъване с щанга- 3 серии по 8 повторения
сгъване за предмишница - 3 серии по 10-15 повторения

Програма за пети ден

раменна преса пред врат - 3 серии по 8 повторения
раменно разтваряне встрани - 3 серии по 8 повторения
клякане с щанга- 3 серии по 15 повторения
бедрено разгъване - 3 серии по 15 повторения
бедрено сгъване - 3 серии по 15 повторения
повдигане на пръсти на калф машина- 3 серии по 15 повторения
кoремни преси - 3 серии по 20 повторения
повдигане на краката от вис - 3 серии по 20 повторения

В очаквания на вашите мнения/съвети/препоръки .Благодаря предварително !

10.02.15
14:21

В деня за гърди едната лежанка можеш да я замениш с кофички. В деня за гръб не виждам мъртва тяга. Крака и рамена в един ден не ми допада много. Но ако е така, бих започнал с краката. Много повторения ми се виждат на клека- явно щангата е лекичка.
Това са малка част от нещата които не ми харесват в тоя сплит.
Ако си бил начинаещ, нормално е да си останал доволен от програмата. Като бях начинаещ бях на много по- лош сплит от този, грам не разбирах от хранителни режими, пийвах доста често бира. Въпреки това растях... един начинаещ расте бързо и от най- скапаната програма/ режим.

10.02.15
14:24

Ако направиш първо краката, после на раменната преса или на други упражнения за рамо краката ще ти треперят, тренирал съм така и не бих тренирал пак. Предлагам ти първо да направиш раменете или просто да тренираш цяло тяло, най - доброто решение :).

Мнението беше редактирано от DEADLIFT на 10.02.15 14:24.

казано от DEADLIFT на 10.02.15, 14:24:

Ако направиш първо краката, после на раменната преса или на други упражнения за рамо краката ще ти треперят, тренирал съм така и не бих тренирал пак. Предлагам ти първо да направиш раменете или просто да тренираш цяло тяло, най - доброто решение :).

Да треперят си и не е приятно , за това ще обръщам реда.

казано от avitohol на 10.02.15, 14:21:

В деня за гърди едната лежанка можеш да я замениш с кофички. В деня за гръб не виждам мъртва тяга. Крака и рамена в един ден не ми допада много. Но ако е така, бих започнал с краката. Много повторения ми се виждат на клека- явно щангата е лекичка.

Ако правя кофички , няма ли с тях да натоваря и трицепса , който ще го правя в следващия ден за тренировка. Аз понякога точно тогава правя кофички в дена с трицепса. За мъртва тяга трябва да почна да правя , до сега не съм правил и виждам ,че е сериозен пропуск.

Мнението беше редактирано от Людмил Здравков на 10.02.15 15:46.

дублиране.

Мнението беше редактирано от Людмил Здравков на 10.02.15 15:46.

10.02.15
16:36

Ами ти по принцип и с щангата от лег пак натоварваш малко или много трицепса. Пък с набиранията и другите упражнения за гръб товариш и бицепса. Според мен е по- добре след тренировката за гърди да добавиш просто едно упражнение за трицепс, същото се отнася и за гърба и бицепса. Хем тренировката ще е по- кратка, хем и по- сполучлива.

казано от avitohol на 10.02.15, 16:36:

Ами ти по принцип и с щангата от лег пак натоварваш малко или много трицепса. Пък с набиранията и другите упражнения за гръб товариш и бицепса. Според мен е по- добре след тренировката за гърди да добавиш просто едно упражнение за трицепс, същото се отнася и за гърба и бицепса. Хем тренировката ще е по- кратка, хем и по- сполучлива.

Окай приемам.

11.02.15
07:27

В деня за гърба защо не махнеш тези изолирани упражнения, направи 4-5 серии тяга, 4-5 серии набирания с тежест ( ако можеш ) и си готов.

казано от DEADLIFT на 11.02.15, 07:27:

В деня за гърба защо не махнеш тези изолирани упражнения, направи 4-5 серии тяга, 4-5 серии набирания с тежест ( ако можеш ) и си готов.

Да пробвам една тренировка мъртва тяга и набирания с тежест ? Само това ? С тежест не знам дали съм още готов , но ще опитам една тренировка така.

Мнението беше редактирано от Людмил Здравков на 11.02.15 08:20.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1