Вариант за изключване на прасец-а от фитнес програма

14.02.15
17:04

Прасеца ми е много странен, тренирам го 2-3 седмично тежко, леко, редувам, обаче като съм прав е на струна, а като седна изглежда 50 санта.... мисля да го премахна от тренировките си и да увелича тренировката за бедра, защото те ми вървят много повече..... какво мислите?

14.02.15
17:07

Намали обема на тренировки за прасец, тренирай го 1-2 пъти с по 5-6 серии и повече повторения ( 20+ ). Да ти имам прасеца, моя е генетично слаб, тренирам го и си седи почти на едно и също място от години :Д

Мнението беше редактирано от DEADLIFT на 14.02.15 17:21.

14.02.15
18:01

Пробвал съм всякакви варианти пич, значи като съм седнал е така, ако съм прав е като щека! аз съм 96кг 38см прасец 68см бедро малко е смешно ама какво да направя....

14.02.15
18:21

Според мен трябва да продължаваш да си го тренираш, 38 прасец не е чак толкова много.

14.02.15
18:55

И аз имам същият проблем. След изчистени 20кг. (в момента 5кг. върнати) прасеца ми стана много слаб.
Правя клек и тяга 2 пъти седмично, повечето пъти тежки 3-ки и 5-ци, наблягам почти изцяло на базовите движения.
Ама покрай всичко това доста з**бах изолиращите упражнения. Сигурно от година не бях тренирал прасеца изолирано. Преди седмица реших да седна на калф машината, направих няколко избутвания но нищо не усетих. Имам чувството, че съм изгубил онова нещо “mind muscle conection” и не мога да стегна само и единствено прасеца- тоест да го изолирам и да наблегна само и единствено на него.

Големината на прасците до голяма степен е генетично заложена, и за съжаление на някои от мъжете - доста често срещано явление са прасци, които трудно се поддават на растеж.
Роля играе и залавното място на мускула, дебелината на глезена и т.н. (за чисто визуален ефект).
Още повече, че при теб бедрото е по-голямо като обиколка, а това допълнително подчертава разликата.

Не се отказвай. :)
Как точно го тренираш сега - упражнения, брой серии и повторения, тежести?

14.02.15
19:50

Понеделник
Правя крака

Правя 3 упражнения
Ездачно с човек 3 серии 15 ки
Сам с лост в ръце 3 серии
На един крак с тежест 3 серии

Четвъртък
Качвам едни стъпали със щанга 50кг на врата, краката ми така се подуват че отказват....

Мисълта ми е че, ако не тренирам прасец-а, той ще се отпусне и ще изглежда по мазен дефакто ако е по мазен би трябвало да изглежда по голям..

Мнението беше редактирано от Blue на 15.02.15 15:30.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1