Фитнес тренировка за жени. Качване на килограми и мускулна маса.

17.02.15
01:14

Здравейте. На 24 години съм, 160см, 45кг. Искам да кача килограми и да оформя.  Можете ли да ми кажете някаква примерна програма? Искам да тренирам цялото тяло, но да наблегна на крака и дупе. Мога да тренирам  4-5 пъти седмично. Всъщност съм напълно начинаеща и ще се радвам на съвети и относно храненето. Благодаря! :)

Здравей!

Как се храниш сега?
Спортуваш ли? Какво?
:)

17.02.15
23:19

Здравей. Ходя на фитнес от една седмица и до сега правех всички упражнения. Затова искам и някой да ми помогне с програма. А относно храненето - също нямам режим. Както споменах съм абсолютно начинаеща. Ще се радвам на всякаква помощ. И благодаря :)

Трябва да тръгнем от някъде.
Опиши как точно тренираш и как точно се храниш.
“Нямам режим” означава ли “не ям”? ;)
Упражненията са толкова много, че чисто физически няма как да правиш всички в тренировката си.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1