Базовите упражнения за всеки начинаещ

Здравейте, тренирам във фитнеса от 2 седмици, имам си изготвена програма, просто искам да ви попитам за базовите упражнения.  С лежанката, раменните преси, бицепсово сгъване от стоеж и лежанката с тесен хват нямам проблеми, а най-вече ми се иска  по-опитните да се изкажат кога сте започнали да правите мъртва тяга, гребане с щанга и клек ? Тези трите още не съм ги правил(гърба го тренирам с мечка, гребане с дъмбел и 2 та скрипеца, понеже още ми е и трудно да се набирам(, но все пак тренирам от малко време трябва търпение...иначе краката правя лег преси, напади и предно/задно бедро, но клека ми е труден и още не го правя, а и не знам как точно се кляка...та искам да попитам :

1. В коя седмица/месец от стажа ви сте започнали да правите клек и до колко може да се направят добри бедра без клека с посочените от мен упражнения и трябва ли момче със стаж 2 седмици да прави клек от сега или да изчакам малко време докато укрепна ?

2. Същия въпрос за тягата и гребането с щанга, в коя седмица сте ги почнали и трябва ли още от сега да ги включа или да изчакам малко ?

Carbohydrate

17.02.15
07:11

Учи клек и тягата още от сега, защото те ще помогнат много повече да направиш хубаво тяло от сгъвания за бицепс и трицепс.

17.02.15
07:21

Според мен, няма какво да чакаш. Започни първоначално само с лоста или с малко по - тежко и се опитай да заучиш техниките. Гледай клипове в тубата с обяснение на изпълненията на всякакви упражнения. Ако трябва се гледай в огледалата за да се наблюдаш дали кривиш формата. Клекът и тягата са от упражненията, които най- много допринасят за общото развитие на мускулатурата от всички базови упражнения, поне според мен. Така, че възползвай се от това възможно най
от рано.

Бтв бицепсовото сгъване не е базово упражнение ;) пак според мен

17.02.15
08:40

Бяха ми казвали някъде ,че ако не правиш клек , тяга и лежанка значи нищо не правиш . Аз съм мн. по - неопитен от хората коментирали по-горе , но мъртвата тяга още си ме е страх да я почна ... клека го правя от година и нещо и съжалявам че не го почнах по-рано ...
Освен ако нямаш такива подобни на моите изкривени страхове почвай да ги тренираш веднага. Ужасно добри и основни упражнения . Успех .

17.02.15
09:48

казано от Радослав Варадинов на 17.02.15, 08:40:

Аз съм мн. по - неопитен от хората коментирали по-горе , но мъртвата тяга още си ме е страх да я почна

Няма нужда да я правиш с големи тежести, почни я само с лоста от 20кг и хич да не те пука в залата. Техниката се заучава с минимални тежести.

17.02.15
10:06

Решил съм се да го направя , но винаги след време се престаравам и слагам повече от колкото мога и сам се прецаквам.

17.02.15
13:23

Нищо не пречи веднага да започнеш да заучаваш базовите упражнения. Едно време трениращите да не да са имали скрипци, машини и подобни.
Започвали са със заучаването на неща като набирания, кофички, лицеви, клекове, тяга, военна, обръщания и подобни. Започвай да заучаваш упражненията само с лоста, ако си сигурен, че изпълняваш упражнението правилно добави и лека тежест, която постепенно ще увеличаваш. Отначало няма да се “помпиш” като другите машина- джии, но ще разбереш, че в дългосрочен план базовите упражнения са много по- добри от машините и скрипците.

17.02.15
13:47

Без мъртва тяга и клек със щанга зад врат, е все едно да искаш  да ебе*, и да си импотентен.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1