Кой от трите варианта за трениране да избера

01.03.15
21:49

Здравейте приятели. Дали някой от тези варианти на трениране ще е удачен :
Вариант 1
Понделник : Почивка
Вторник:Долна част + Ръце
Сряда : Горна Част- Гръб,Рамо,Гърди
Четвъртък:Почивка
Петък:Гърди-Бицепс
Събота:Гръб-Трицепс
Неделя:Крака Рамо


Вариант 2 :

Понеделник:Почивка
Вторник- Гребане с лост и лежанка
Сряда: Клек-Прасец
Четвъртък: Почивка
Петък:Гърди,Бицепс
Събота:Гръб,Трицепс
Неделя:Крака ,Рамо


Варианта 3 :
Понеделник :Почивка
Вторник: Бутащи-Лежанка,Рамена преса с лост,Клек
Сряда:Дърпащи - Гребане с лост , Сгъсване с лост за бицепс
Четвърък:Почивка
Петък:Гърди,Бицепс
Събота:Гръб,Трицепс
Неделя:Крака ,Рамо

Здравей!

Добави лична информация за себе си, стаж в тренировките, как тренираш сега, какви са целите ти. :)

02.03.15
08:54

Здравей. На 25 години съм .  В момента съм  много малко килограми 63-64,  172см висок  , като преди започването на лятото бях 75 кг. Бивш спортист съм ,  отдавна съм започнал да влизам в фитнес залите , но по сериозно и редовно в последните  3 години в които имах прекъсвания. Цел чиста мускулна маса . В момента тренирам 5 дни в седмицата . 1.Гръб 2.Гърди. 3 Крака. 4. Биецпс-Трицепс. 5.Рамо-Трапец. Това е на кратко :)

И трите са зле.

Аз бих ти предложил крака, гърди, гръб три пъти седмично с тежки базови упражнения. Колко серии на тренировка си зависи от теб.

02.03.15
19:33

Мерси за предложението , ще го обмисля , а за някакъв вариант за  трениране на мускулните групи два пъти в седмицата  да преложиш ? :)

02.03.15
19:38

Горна/долна част, бутащи/дърпащи

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1