Упражнения с дъмбели вкъщи

16.03.15
21:10

Здравейте!

Първоначално ще се извиня за постването на навярно вече разисквана нееднократно тема, но интернетът, с който разполагам в момента, е ограничен до мобилен и не ми позволява да направя по-обширно систематизиране и проучване.
Наскоро се преместих в друга държава, на място, където няма фитнес зали в близост. Затова си поръчах сет дъмбели с общо тегло 50кг. и възнамерявам да продължа тренировките си вкъщи. Молбата ми е да ми препоръчате подходящи упражнения за цялото тяло с дъмбели. Би било добре да бъдат придружени със статии за правилно изпълнение от сайта или други източници. Вероятно по-нататък ще си закупя й банка, за да си тренирам и гърди.

За момента се сещам за следните упражнения:
- бицепсово сгъване
- концентрично сгъване
- напади
- Трицепсово разгъване
- кикбек
- трапец с дъмбели
- раменна преса и други упражения за рамена
- гребане с дъмбели

Очевидно липсват повечко упражнения за крака, гръб, гърди и т.н. Склонен съм да правя и по-нестандартни упражнения, ако ще са от полза :)

Благодаря предварително! :)

Ivaylo Stefanov

16.03.15
22:14

Защо не дадеш шанс на въображението си?!  Упражнения да искаш.........,а пък и щом си влязъл в сайта спокойно можеш да разгледаш отделните раздели ;)

17.03.15
10:14

Можеш да правиш абсолютно всички упражнения, които може със щанга, както и всякакви по-натоварващи комбинации от тях.
Римска тяга, тяга, сумо тяга, тяга на 1 крак, сумо клек, български клек, клек с дъмбели до тялото, клек с дъмбели в рак позиция, клек с дъмбели на раменете, клек с дъмбел с изпъната над главата ръка, klek с дъмбел само е дната ръка (не знам как се казва) гоблет клек, тръстери, снач с дъмбел (това е комплексно де)- тези на първо време се сещам за крака.
А има и много други за цялото тяло. Не си потърсил просто :)

17.03.15
10:35

Лежанката гледай да е с регулируем наклон и да има възможност за долно положение, негативен наклон, за долни гърди. Дотогава може да тренираш гърди с два стола - един без облегалка под раменете и един обикновен под таза.  И рullover ще можеш пак така.

За клека - с дъмбели на раменете мене най-ме кефи, с ръце горе става рисково като че ли

Изправяне на пръсти за прасец - връзваш дъмбела на кръста, намираш 10см стабилна подложка и действаш. Ако можеш на един крак, пропусни тежестта

За кофи - между 2 стабилни ъглови шкафа може. Набирания измисли някъде

По-добре 2х30кг си вземи

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1