Покачване на тегло

17.03.15
15:32

Здравейте на всички!
Аз съм на 27г. и тежа 52 кг. и съм начинаещ. От месец съм започнал да се храня с по здравословна храна която включва мляко и млечни продукти, месо яйца, ядки, плодове, зеленчуци, и малко сладко като мед и парче торта примерно. Старая се всеки дан да е различно менюто. Целта ми е да кача 5-10 кг. като начало. тренирам 4 пъти в седмицатга, като всеки тренировъчен ден е за определена група мусколи. Моята цел не е да бъда като културист, а да изглеждам като мъж на 27 години с няколко килограма (мускули) повече.

Особеното при мен е че имам подкожни мазнини в областа на корема и седалищните части, затова в дните които не тренирам тичам с неопренов клин за топене на тези мазнинки, сутрин нагладно само изяждам лъжица с мед..
Забелязал съм че като цяло корема ми е малък и не мога да изям примерно на едно хранене 2-3 пържоли, голяма салата и 2-3, филии хляб. Затова ям по-малко около 4-5 на ден.

А също така пия суроватъчен протеин по 1-2 мерителни лъжици на ден. Сутрин след закуска и/или само след тренировка което е към 17:30, 18:00 часа. вечерята ми е към 19:00-20:00 часа, защото протеина след тренировка ми подува корема и не мога да ям поне час два след това.
Обмислям следващия протеин да е телешки на AMIX, просто защото прочетох добри неща за него.

Бихте ли ми дали някакъв съвет отностно храната, тренировките или суплиментите?
Благодаря!

Темата беше редактирана от Владо Василев на 17.03.15 16:40.

За 2-годишен пишеш с доста малко правописни грешки! Бравос! :D
Извинявам се, ама не се сдържах! :D :D :D

Мда поправих се където видях, и се извинявам, но писах от смартфон :D

17.03.15
16:48

Неопрена не топи мазнини, точковата редукция е мит, протеиновата пудра не качва ММ, чистене и качване едновременно е mission impossible, подхода ти и към силовата, и към кардиото е тотално грешен, а ти си ужасно неграмотен.

ПП: аз също пиша от смартфон.

Мнението беше редактирано от Veso Pervazov на 17.03.15 16:51.

Дали съм грамотен или не да го оставим нстрани, това е мой проблем.
Какво е нужно освен храната и добавка плюс правилните тренировки за ММ?

Мнението беше редактирано от Владо Василев на 17.03.15 17:36.

17.03.15
17:38

казано от Владо Василев на 17.03.15, 17:33:

Дали съм грамотен или не да го оставим нстрани, това е мой проблем.
Какво е нужно освен храната и добавка плюс правилните тренировки за ММ?

Постоянство!!!

17.03.15
20:29

казано от Владо Василев на 17.03.15, 17:33:

Какво е нужно освен храната и добавка плюс правилните тренировки за ММ?

Достатъчно време за възстановяване след всяка тренировка. А преди нея добро загряване, особено на раменните стави. И да се пазиш от травми. Подходящо е също да се правят периодично измервания (тегло и обиколки) и/или контролни снимки. Запомняй или записвай използваните тежести, брой серии и повторения в тренировката.

17.03.15
20:46

Добавките - протеин,креатин,амино к-ни са класика в качването,останалите добавки са екстра ако имаш пари можеш да комбинираш и още нещо с тях,има тест. бустъри те са най-хардкор от добавките дават резултати ; ) .Тоя на амикс телешкия на някои хора не им понася.Яж повече въглехидрати през деня- ориз,картофи,месо доста,яйца,млечни продукти,вечер преди лягане яж извара или 1-2 кисели млека.Тренировки - дигаш по-тежко с малко повторения до към 8.

казано от Владо Василев на 17.03.15, 15:32:

тренирам 4 пъти в седмицатга, като всеки тренировъчен ден е за определена група мусколи. Моята цел не е да бъда като културист, а да изглеждам като мъж на 27 години с няколко килограма (мускули) повече.

Не искаш да бъдеш културист, но тренираш като такъв. Странно...

казано от Владо Василев на 17.03.15, 15:32:

Особеното при мен е че имам подкожни мазнини в областа на корема и седалищните части, затова в дните които не тренирам тичам с неопренов клин за топене на тези мазнинки, сутрин нагладно само изяждам лъжица с мед...

Неопренът не може да ти донесе нищо.
Е, може би някой кожен проблем вероятно...

казано от Владо Василев на 17.03.15, 15:32:

Забелязал съм че като цяло корема ми е малък и не мога да изям примерно на едно хранене 2-3 пържоли, голяма салата и 2-3, филии хляб. Затова ям по-малко около 4-5 на ден.

Нищо не налага да изяждаш такова количество храна на едно хранене.
4-5 хранения дневно са напълно достатъчни.

казано от Владо Василев на 17.03.15, 15:32:

А също така пия суроватъчен протеин по 1-2 мерителни лъжици на ден. Сутрин след закуска и/или само след тренировка което е към 17:30, 18:00 часа. вечерята ми е към 19:00-20:00 часа, защото протеина след тренировка ми подува корема и не мога да ям поне час два след това.

Каква е идеята на суроватъчния протеин?
Изобщо кое налага прием на протеин от добавка?
Защо го пиеш след като ти създава стомашен дискомфорт?

Съветите на Dido Skobata за добавки са абсурдни.

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 18.03.15 11:32.

18.03.15
18:38

И аз се стремя да покачам малко още кг до към 88-90 макс ( 84съм)
Приемам белтъчини и съм изчислил че ако примерно 2гр на кг телесно тегло и така ми идват ,че трябва да приемам над 160 за да започна да качам.Ако ги смяташ на 1.8 което е мин. ще си поддържаш в най-добрия случай само теглото.Така ,че изчисли си колко белтъчини ти трябват на ден макс-а е 3гр на ден.Ориентирай се към месото като “главен” източник на белтъка след това идват яйцата ,изварата и прочее.
Трябва и да се възстановяваш добре като навлезеш още малко и започнеш да правиш по тежки тренировки за покачване на ММ ....в тоя случай може да се ориентираш към креатин.Прочети за него има доста теми да се образоваш ако не знаеш.
Като цяло протеина на прах като за нас не е нужен тъй като ние пре спокойно може да си набавяме 200гр белтък на ден от храна ... айде успех.

Мнението беше редактирано от Свилен Киров на 18.03.15 18:39.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1