Асиметрични горна и долна част на тялото

18.03.15
17:47

Здравейте,
имам важен за мен проблем и  нужда от вашата професионална помощ.На 26 години съм, 165 см висока, 55 кг, обиколки 80-65-95.
Малко предистория, за да е по-разбираемо: израснала съм с пържени филийки,кексове и банички като дете, в пубертета пък бях от ядящите по едни солети или едно мляко на ден, докато реших,че е време за промяна.За няколко години започнах да се “образовам” на тема хранене и спорт при вас и неусетно свалих 10тина килограма.Имам вроден дефект на сърцето и не бях от активните деца, но видях, че дори и това човек може да промени :)
Изпробвах различни хранителни режими и в последните няколко месеца тялото ми се чувства най-добре на сурова храна и без животински продукти (това само за информация:)).
И сега проблемът, за който имам нужда от съвети.От 2-3 години тренирам вкъщи.Имам добре оформени мускули на ръцете, гърба и корема,за съжаление почти никакви гърди, но дупето и краката ми са все едно само мазнина- отпуснати и очевадно по-едри от горната част на тялото ми.Просто изглежда неестествено!Когато отслабвам ребрата ми се броят, измършавявам нагоре, но те не мърдат; правя различни упражнения,но винаги ефектът е “горе”.
Много ще се радвам, ако може да ми дадете съвети и препоръки!
Поздрави

18.03.15
18:27

Все едно аз съм го писала това. Можеш да видиш снимките ми в профила, че съм със същата структура. Забелязах, че дупето и бедрата отслабват (леко, но все пак е нещо) едва когато всичко друго е изчерпано, станала съм кожа и рагу нагоре, гърди фактически нямам, а физиономията ми се е изострила до страшна с хлътнали бузи и гладен поглед.
Пробвала съм тренировки с тежести за цялото тяло с идеята да “кача маса горе” в съчетание с доста белтъчини в храната (над 120 гр. всеки ден), но явно не съм била достатъчно постоянна, за да видя заветните развити гръб и гърди (е, има слаб напредък). Също така фет бърнъри и Л-карнитин в съчетание с много кардио с надежда г*** да заслабне, но резултатът е горепосочения.
Всъщност съм се примирила и си казвам, че нали съм женена вече, не съм “на пазара” така да се каже :D

18.03.15
18:50

Здравей, Анелия, благодаря ти за отделеното време и коментара! :) Разгледах снимките ти- абсолютно същата е ситуацията ” нагоре”, точно! Аз обаче  съм си любител в спорта и това се вижда- твоето тяло си изглежда чудесно оформено и хармонично( поздравления! :)), а при мен ситуацията надолу е неприятна.Тренирам(силно казано,но все пак..) цялостно , но наблягам с повторенията повече на клекове, напади, тяга.Би ли ме посъветвала как според теб е добре да продължа?Реших, че ръце,корем, гърди така и така са си ” здрави” , -да се “трудя” само надолу.Но пък не знам до какво ще доведе това, дали е правилна идея..?
  Хаха,иначе аз още съм ” на пазара” , но  на мен самата просто не ми харесва картинката.Почти съм се примирила, но надеждата умира последна :)
Ще следя дневника ти с интерес, благодаря отново!
Поздрави :)

18.03.15
22:07

Можеш ли да тренираш интензивно кардио заради сърцето? Аз поне така свалих доста от обиколките: сутрин на гладно с кафе без захар и Л-карнитин, само 15-20 мин тренировка качване на стъпала, но пък за сметка на това на макс. С велоергометър съм имала същия резултат и пак по същия начин: много интензивни интервали с пулс 80-90% от максималния ми. Но не препоръчвам при проблеми със сърцето.
Постоянство, много вода, без захар и много въглехидрати в менюто...

18.03.15
23:10

Здравей :)
Спрямо мерките, които си споделила, не смятам, че има особен дисбаланс м/у горна и долна част на тялото. За женска фигура, особено.
С почти сходни размери, височина и килограми сме.
Виждам проблем в начна, по който си се хранила, сваила си килограми и се храниш в момента.
Да си хапваш само сурови храни/суровоядство, за мен  е голяма сложнотия и разбиране на процесите, които се случват в организма.
Ако смяташ, че горната част на тялото е видимо по-слаба - натискаш я с кила( в тренировка), за да стои по-едра от долната. В случая може да са нужни и по-усилени раздвижвания за бедра, но от описаното клоня към развиване на горна част. Не биха били излишни снимки.  Аз също тренирам в домашни условия, та дори да нямаш възможност да си закупиш тежести - има вариант да товариш гръб/гърди/рамо...с подръчни тежки неща - пълни бутилки от минерална вода и т. н. - това е универсален съвет.
Предвид проблемите със сърцето не съм сигурна, дали е ок.
По-добре е някой да те наблюдава/напътства/прецени, как да изпълняваш упражненията...и дали?!
И аз нямам гърди, а не ми и трябват, реших :D Нищо, че съм “на пазара” ;)
Нищо неестествено не виждам в мерките ти - обърни внимание на здравето си, начина на хранене...бягай от стреса и тонизирай тялото си с активност, която не ти товари сърцето, предполагам.
Успех и много усмивки :)

Мнението беше редактирано от Мая на 18.03.15 23:11.

19.03.15
16:09

Супер, много сте отзивчиви, благодаря!
За съжаление не съм издържлива с кардиото въобще- пулсът ми хвръква за броени минути към и над 150 и тичам или карам интензивно колело и трябва да спирам, но забелязвам с времето някакво подобрение, така че няма да се отказвам :)
За храненето,както казах още съм в началото, експериментирам и се уча,изпробвам върху себе си, но все си мисля, че тялото си знае какво му трябва и не го насилвам.
Иначе аз си имам  широк ханш, знам, че  това не може да се промени,но то май е основното за този ” дисбаланс”.
Ще се възползвам от съветите ви,момичета, и отново благодаря!
Поздрави :)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1