Начинаещ. Моля за съвети за хранителна и тренировъчна програма

JH

22.03.15
17:25

Добър ден на всички,това е първата ми тема, и се извинявам ако ви е писнало от такива теми,но бих искал да попитам как да започна с всичко. Разполагам с достъп до фитнес 3-4 дни седмично
Момче на 17 години
80 килограма
182 см височина
Желая насоки към тренировъчни режими, режими за хранене( с цел да сваля) , без гаври моля :)

Темата беше редактирана от Вероника Налбатска на 22.03.15 17:50.

Здравей! :)

Спортувал ли си? -> Какво?
Нямаш никакъв опит с фитнес тренировките, нали?
Как се храниш? Опиши един-два примерни дни.

JH

22.03.15
17:53

Здравей, благодаря ти за бързия отговор.
Играя любителски футбол, и тренирам на боксова круша, 3 пъти в седмицата и тенис на маса по 40 минути.
Вкъщи всекидневно тренирам ръце (бицепс,трицепс, рамо и предмишница)
Пробвал съм да ходя на фитнес но просто като нямам идея какво да правя и постоянно сам си измислям някакви упражнения имам чувството че никак няма да ми помогнат и се отказах на 4-та седмица.
От 3 дни се опитвам да ям по-здравословно (салата,пилешки гърди(печени), ядки(сурови), кисело млеко). Ям 3-4 пъти дневно.
Никакво сладко, никакъв хляб от 3 дни.
Ако имаш нужда от повече информация, ще се радвам да отговоря. :)

Във фитнеса, ако смяташ, че имаш нужда от още физическа активност, е добре да се ориентираш към тренировки за цялото тяло, подходящи за начинаещи.
Упражнения основно със свободни тежести и собствено тегло.
Няма много смисъл да тренираш ежедневно бицепс и трицепс.
Какво си правил за тези 4 седмици във фитнеса? Все пак трябва да тръгнем отнякъде със съветите. :)

Колкото до храната: съвсем спокойно може да си хапваш всякакво месо, риба, яйца. Не се ограничавай само до пилешко като източник на белтъчини.
Ако не искаш да ядеш хляб, може да си набавяш въглехидрати от ориз, картофи, пълнозърнести изделия, царевица и т.н.

JH

22.03.15
18:15

През тези 4 седмици във фитнеса вдигах лежанка, тренирах гръб(на уред който се дърпа вертикално и на друг който е хоризонтално(с широк захват)), пресата за крака, предна екстензия за крак, ръце ( бицепс, трицепс) на уред на който сядаш и избутваш с двете ръце ( мисля че е за гърди) бягах на пътеката, но рядко.
Почти винаги загрявах неорентирано, а понякога дори не съм загрявал.
Всеки ден правех всичко. Ядях много, и не само здравословно.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1