Програма и съвети за подобряване на гръб, корем, крака и бицепс

24.03.15
20:57

Здравейте, казвам се Крум на 18 години , 180см висок , 66 килограма. Занимавам се със фитнес от 1 седмица , преди година също се занимавах в продължитение на 1-2 месеца, но се наложи да се преместим в друг град и по този начин спрях да тренирам. Имам нужда да кача още маса, понеже за 180см височина 66 килограма не са кой знае какво. Най-голямата ми цел е да подобря гърбът, понеже там съм гола вода. Втората ми цел е корем , крака и бицепс. Гърдите ми са добре развити понеже постоянно правя лицеви опори в продължение на вече година-две. Разрових се из сайта, но не успях да намеря програма която да включва изцяло гръб,корем,крака и бицепс. Възможно ли е някой да ми даде добра програма за тези 4 вида или на кои уреди да наблегна най-вече за гръб ? Ако може и да ми кажете на кой вид храна да наблегна за покачване на масата - месо , зеленчуци , плодове ? Ще съм ви искрено благодарен, ако ми помогнете за избора на правилна програма и храна. :) Благодаря предварително.

Темата беше редактирана от Димитър Михайлов на 24.03.15 21:35.

За гърба - набирания, гребане и мъртва тяга
За краката - клекове и тяга
Яденето - твърдо да за месото, както и всякакви богати на белтъчини храни

24.03.15
21:47

Тренирай всички мускулни групи здраво защото да не се окаже ,че накрая си много напред със някой а със други да си много назад.
Все пак ти си знаеш ...
Наблягай на месото както каза Иван , вземи си купи извара (обезмаслена на Олимпус примерно)бухай по 200-300 грама на ден , вари си яйца и яж белтък като гледай да не прекаляваш със жълтъците (4-5макс!) , отделно варени картофи,ориз и така.Общо взето те насочвам това е скъп и бих казал сложен спорт който си иска четене и ограмотяване.Има важни теми из сайта можеш да ги прочетеш.Общо взето е това маса се прави на маса ... висок си и тези кг не стоят добре така е .
Горе долу е това .. най-важното е пази се здрав и внимавай със тренировките защото лесно стават контузии!

24.03.15
23:19

Благодаря че се отзовахте толкова бързо. Последно само да попитам какви упражнения трябва да правя за любовните дръжки(или паласки май им казваха)?

При 66 едва ли имаш любовни дръжки, по-скоро си внушаваш.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1