Stay Strong..^.^

28.03.15
07:34

Здравейте,
На 15 години съм , 164 см висока и 46 килограма. Никога не съм водила дневник, обаче случайно попаднах на сайта ви и реших че ще са ми нужни малко съвети относно хранителния ми режим...
Да се върнем към темата за мен :D Преди 3 месеца тежах 67 килограма , същия ръст може би ..Отслабнах бързо и нездравословно.Хранех се само сутрин и храната за целия ден ми беше една ябълка, даже имаше и дни в които и ябълка не изяждах..обезводних се(не пия вода изобщо) , нямам менструация, но за сметка на това се движех много . Вървях по 8 километра някъде на ден , цял ден бях в движение..Погледа ми беше страшно безразличен , бях бледа и постоянно ми беше студено..
От скоро време започнах да спазвам режим и се храня сравнително здравословно..проблема ми е лакомията..наскоро започнах да изпитвам голяма нужда от сладко , постоянно ми се яде а като почна не мога да спра..сигурно това продължително гладуване оказва влияние в момента..страх ме е че ще се поддам на лакомията си и ще си възвърна килограмите..Последната седмица не спирам да ям сладко а после ходя и го повръщам..не мога да си го обясня(sweat)
А за движението-правя 10/15 минути упражнения, ходя да фитнес или да тичам от време на време.Не съм много активна :D
Моля ви посъветвайте ме какво да правя , защото съм в ужасно състояние , чувствам се дебела и продължавам да се виждам така..Искам да си стегна тялото и да махна излишните мазнини по корема(най-вече) и малко в бедрата.

Темата беше редактирана от Lusy на 28.03.15 07:55.

Здравей!

Родителите ти знаят ли за всичко това, което си описала тук?

Carbohydrate

28.03.15
13:08

При гладуването, първо отказва да работи стомаха. Той също се състои от белтъчни клетки и поради това, че организма не получава храна, той започва да изключва процеси, които са му излишни, най-общо казано. Сега ти е ясно какво направи със себе си. Процеса може да стане необратим, при задълбочаване!!!! Убиваш себе си! Зад всяко красиво и хармонично тяло стои МНОГО ТРУД, ЛИШЕНИЯ и ГОДИНИ ТРЕНИРОВКИ! Не става бързо, сама виждаш какво си докара.
Хапвай на малки порцийки по-често въглехидрат, като неговото количество през деня да е изчислено за килограмите, които искаш да бъдеш. Заедно с тях и белтъчини и мазни. Витамини с минерали. Ключовото е - малки порцийки!

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1