Може ли малко съвети отностно тренировката ми.

30.03.15
19:12

На 17 години съм , около 95кг. 180 височина.Тренировката ми е следната.
Понеделник - Гърди старая се да ги правя с възможно наи максимално тяга и серийте ми да са от 8 до 10 повторения всяка.
Вторник-Бицепс , трицепс.Също се старая да се натоварвам максимално и да се придържан на 8 до 10 повторения на серия.
Сряда-Рамо,трапец.
Четвъртък - Гръб за който влагам най-много усилия.
Петък - Корем и крака.
Събота си почивам и после пак всичко от начало,тренирам по 1 мускул на ден някой ми казваха че е грешка и да тренирам по 2 и по повече,но този начин според мен е по добър защото мога да изцедя съответния мускул до краен предел и да му оставя време да се възстанови.
Искам няколко съвета отностно.
Имам големи болки в лактите когато тренирам трицепс,това е доста обсъждана тема но в нито една не намерих отговор,главно ме боли само когато правя ‘’френско згъване’’ затова не го правя и правя бутане и доста други упражнения при тях болката е малко по търпима.
Тренирам корем да отбележа че с тренировката ми за корем не целя нацепен корем и такива лигочи , просто искам да ми е плосък и не толкоз мазен.Имах доста голямо шкембе но го смъкнах за 4 месеца тренировки на цялото тяло както и корем и то изчезна но в долната му част и по точно кръста ми е обвит във сланина и е доста отвратително, не е много но гадно.Правя всякакви упражнения за тази област наклони с дъмбели встрани ,дигане на крака от вис ,вдигане и въртене на крака от лег, и не иска да спада.Отностно храненето ми не правя специялни диети старая се да не ям мазно ям повече ориз,риба доста месо печено разбира се защото имам в изобилие .Корема ми е здрав на кокал , но пояса ми е отвратително мазен.От 1 месец правя клекове с надеждата че ще помогнат и сега се допитвам до вас също.Много ще съм ви благодарен. :)

Здравей!

Сплитът е неподходящ за теб - за годините ти, стажа ти (който, съдейки от въпросите, не е голям), опита ти.
Не знам кой те е посъветвал да тренираш по една мускулна група на ден, но ти нямаш нужната база, за да я изцеждаш.
(Отделно, подредбата на мускулните групи не е добра)

Тренировки за цялото тяло (в един ден) са нещото, което е удачно за теб.

Ако дадено упражнение е болезнено за теб, не го прави, докато не разбереш защо. Вероятно техниката ти не е добра, но няма как да знаем на този етап.
Като цяло на теб не ти трябват отделни тренировки за бицепс и трицепс.

Свалянето на телесни мазнини до голяма степен става чрез хранителния режим.

Мазното (полезни мазнини) е хубаво да присъства в менюто.

/Няма да е лошо да редактираш мнението си и да поправиш всички грешки, които си допуснал, например: “серийте” -> сериите, “Гърди старая се да ги правя с възможно наи максимално тяга” -> от това изречение нищо не се разбира; запетайките са нещо хубаво, не ги изяждай - това няма да ти помогне за свалянето на мазнините. (С най-добри чувства, просто съвет, ако искаш мненията ти да се четат лесно и разбираемо, а и тук държим на грамотното писане.)/ :)

02.04.15
13:16

Да извинявам се за грешките. Отностно това за тренировката ми аз не искам да свалям килограми просто искам да не ми изглежда корема отпуснат и нищо повече.Искам да качвам още и още маса , и според мен е по добре да тренирам по 1 мускул на ден но както трябва и разбира се да му оставям нужното време да се възстанови.Имам доста добре оформени и доста големи ръце,гърди,гръб,рамене и последното нещо което искам е да свалям.Просто исках да ви попитам за упражнения за корем който са ефикасни в моя случай.

Мнението беше редактирано от Ivan Chamov на 02.04.15 13:20.

02.04.15
14:33

Моя скромен съвет е загравяй с малки килограми т.е първата серия да ти е загрявка без значение какво правиш и след това още 2 серии със “макс” килограми защото така се прави маса.Ако правиш 3серии със много повторения със по-малки кг по принцип се тренира релеф.Така знам аз ... та аз как правя.
Тренирам гърди и рамо
Др ден гръб
Почивка
Крака
/може пак повичка на др ден/
И ръце.

Прави яко кардио когато ти е удобно даже ако имаш време има хора правят сутрин кардио,работят и вечер ходят на тренировка.
Това е моя скромен съвет към теб....а ,че за да чистиш най-важното нещо е храната..

Мнението беше редактирано от Свилен Киров на 02.04.15 14:34.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1