Съвет за фитнес програмата.

01.04.15
11:16

Добър ден, казвам се Димитър на 17 години съм и тежа 100 кила. Пиша понеже се интересувам от фитнес програма и упражнения. Тренирам вече повече от 1 година и лека полека постигам това което желая. Въпросът ми е дали това което правя във фитнеса е правилно.
Програмата ми е:
Понеделник - Гърди и бицепс
Вторник - Гръб и трицепс
Сряда - Кардио
Четвъртък - Рамо и трицепс
Петък - Крака
Правя всеки ден кардио по 10-15 мин. Не ям тестени изделия, сладко , газирани напитки и други вредни храни. Всяка сутрин си правя овесени ядки с кисело мляко и слагам малко мед (не всеки път.) Предимно ям ориз , пилешко месо , салати , яйца и по някога риба. На ден пия около 3 литра вода(малко е но ще пия повече), не знам къде ми е грешката (може би във фитнес програмата) , но ефекта ми не е такъв, искам да отслабна поне 20-25 кила да сваля. Ако може да ми кажете нещо, някоя програма по която да карам за да има по голям ефект, както да ям предимно и т.н.

По дадената от теб информация не е ясно нито как тренираш, нито как се храниш. След като нещата не се получават, явно се налагат корекции в режима, но при такова описание няма как да се даде адекватно мнение. Описаното от теб е сплит, а не програма, т.е. не изяснява как тренираш. Крайно пестелив си в описанието на храненето, а то има основните заслуги за успеха (и неуспехите).

01.04.15
12:38

Ами значи:
Понеденик правя-  повдигане на щанга от полулег - 4 серии по 8 повторения
повдигане на дъмбели от полулег - 4 серии по 10 повторения
пек-дек - 4 серии по 12 повторения
кросоувър - 4 серии по 12 повторения
бицепсово сгъване с щанга от стоеж - 3 серии по 8 повторения
концентрично сгъване - 3 серии по 12 повторения
бицепсово сгъване на скрипец - 3 серии по 12 повторения

Вторник:
гребане с щанга - 4 серии по 8 повторения
придърпване на хоризонтален скрипец - 4 серии по 12 повторения
придърпване на вертикален скрипец - 4 серии по 12 повторения
хиперекстензии - 4 серии по 20 повторения
повдигане на щанга от лег в тесен хват - 4 серии по 12 повторения
трицепсово разгъване на скрипец - 4 серии по 12 повторения

Сряда само Въртя - 35-40 минути

Четвъртък:
раменна преса пред гърди - 4 серии по 12 повторения
разтваряне с дъмбели встрани - 4 серии по 12 повторения
изнасяне на дъмбели назад за задно рамо - 4 серии по 12 повторения
трицепсово разгъване на скрипец - 4 серии по 12 повторения
Френско разгъване с щанга от лег - 4 серии по 12 повторения

Петък:
клякане с щанга - 4 серии по 10 повторения
лек екстензия - 4 серии по 15 повторения
бедрено сгъване - 4 серии по 15 повторения
лег преса - 4 серии по 15 повторения

От към храната сутрин овесени ядки слагам 5-8 супени лъжици в полувин кофичка мляко и слагам една лъжица мед.
На Обед ям след фитнеса понеже се прибирам от училище и заминавам веднага на фитнес правя си 3-4 варени яйца със зелена салата или домати и краставици без хляб.
Вечер Пилешко с ориз и пак със салата и без хляб.

Да попитам трябва ли да ям преди и след фитнес ? Но преди фитнес поне час и полувина. И след фитнес веднага когато се прибера ?
Ако трябва ще си променя режима на ядена , начина на трениране и т.н , само и само да има ефект разбирасе :) Ако има нещо друго което да добавя моля кажете. Защото съм решен да се променя :)

Мнението беше редактирано от Dimitar Lazarov на 01.04.15 12:43.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1