Мнения за програмата ми

Здравейте. От една година тренирам и свалих излишните кг , но искам да се оформя, но не знам какво да правя. От няколко месеца съм със тази програма ще постна снимка по долу програмата ми я състави ангел трендафилов . Ям риба, месо, плодове, зеленчуци, сирене,извара , кисело и прясно мляко, ядки. Не ям сладко, мазно , тестено, и т.н. Половин година правих само кардио , за да сваля кг защото главно и честно казано не знаех как да тренирам и явно съъм сваляла и мускул. От няколко месеца съм със тази програма и бицепса и трицепса започнаха да се оформят , но не знам дали да продължа, защото вътрешната част на бедратами се тресе като желе. Някои ми казват , че ако продължавам да се храня така смисъл със тези храни, които изброих по горе и тренирам със тежести ще станат нещата. Като се има в предвид, че преди година и половина бях точно 70 кг а сега съм 58 и продължавам да свалям и да се оформям. Дайте мнения за програмата и искам някой, който може и разбир да ми състави програма, с която да се оформя. Отделно имам упражнения за дупе и корен и след тренировка по 30 мин кардио.. П.С. на 16 години съм :) и имам един ден , в който зареждам , а през другото време се храня чисто..

Ще постигнеш желаната цел когато започнеш да тренираш тежко. :)
Това е... в момента тренираш неефективно (както сама установяваш).

Готова ли си да промениш коренно тренировъчните принципи?

P.S. Нещичко за четене.

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 06.04.15 12:37.

06.04.15
12:49

здравей и от мен!
Защо е неефективна програмата ти - защото изключва базовите , основни и почти незаменими упражнения за големите мускулни групи, а имитира обем с голям брой повторения с неефективни за начинаещ изолиращи мускула упражнения и машини.
В програмата ти липсва:
1. клек/преден клек
2. повдигане от лег с дъмбели/лост
3. раменна преса и хай пул
4. мъртва тяга/сумо тяга
5. гребане със щанга/дъмбел
(евентуално обръщане, тръстер и подобни комплексни)

Като се замисля, спокойно може да правиш и само изброените 5(с вариации).
Какво значи чисто хранене? Опиши си 2-3 дни.
Ако се храниш балансирано и пълноценно, НЯМА нужда от зареждащ ден. Той се вкарва при сериозна НВД диета.

При цялото ми уважение към човека, съставил ти програмата, тъй като го познавам, смятам, че тя не е оптималната за теб.

Ти нямаш нужда от: сплит, от трениране на малки мускулни групи (бицепс, трицепс, задно рамо) в отделен ден, от използване на смит машина; от прекалено едноставни движения; от повече от 2 упражнения за голяма мускулна група.

Според мен, тренирай цялото тяло в една тренировка или най-много раздели на горна и долна част.
Не тренирай бицепс и трицепс самостоятелно - достатъчно ще е това, което правиш за големите мускулни групи.

Упражненията, които Queen Cobra е посочила, бих избрала и аз. Важно е да се научиш на оптимална за теб техника. :)
Кольо е споменал нещо много важно - колко тежко тренираш? Защото в програмата виждаме 20+ повторения, но на каква тежест са? Колко още усещаш, че може да направиш? Защото ако ти е прекалено лека тежестта и може да караш едва ли не до безкрай, няма да е много ефективно. :)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1