Съвет за примерно меню.

13.04.15
15:48

Здравейте колеги и Христос воскресе !
След дълга пауза, имам нужда от сваляне на килограми.
Калориите, които трябва да изяждам на ден са 2650, за да бъда в калориен дефицит  (105 кг, 185см, 23 год).
Като: 283,5 гр белтъци, 126 гр  въглехидрати, 112,4 мазнини
До тук добре, направих примерно меню (НВД), но май е по-добре да се види от някой който не прави за пръв път (като мен ..)
07:00: 100 грама овесени ядки + 200 грама кисело мляко.
10:00: 250 грама ябълки
12:00: 200 грама пилешко месо без кожа + 150/200 грама извара + домат (малък)
15:00: (4 белтъка)
19:00: Омлет от 2 яйца, 100 грама пуешко пушено+200 грама извара.
Кафето, което пия не го видях в храните (еспресо с 4 захарчета :D) по 2 на ден

Вечер преди лягане, ако нещо ми стърже (преди лягане) може 1 морков, домат, краставица или някакъв зеленчук.
Mисля, че мазнините май са малко - с 30 грама по-малко (Това проблем ли е ?)
Приемам критики, съвети, примерни менюта и др.
Благодаря за вниманието.
П.С: не съм писал кога ще се тренира, защото още не е уточнено или преди работа или след работа...

13.04.15
20:14

казано от Casi0 на 13.04.15, 15:48:

Здравейте колеги и Христос воскресе !
След дълга пауза, имам нужда от сваляне на килограми.
Калориите, които трябва да изяждам на ден са 2650, за да бъда в калориен дефицит  (105 кг, 185см, 23 год).
Като: 283,5 гр белтъци, 126 гр  въглехидрати, 112,4 мазнини
До тук добре, направих примерно меню (НВД), но май е по-добре да се види от някой който не прави за пръв път (като мен ..)
07:00: 100 грама овесени ядки + 200 грама кисело мляко.
10:00: 250 грама ябълки
12:00: 200 грама пилешко месо без кожа + 150/200 грама извара + домат (малък)
15:00: (4 белтъка)
19:00: Омлет от 2 яйца, 100 грама пуешко пушено+200 грама извара.
Кафето, което пия не го видях в храните (еспресо с 4 захарчета :D) по 2 на ден

Вечер преди лягане, ако нещо ми стърже (преди лягане) може 1 морков, домат, краставица или някакъв зеленчук.
Mисля, че мазнините май са малко - с 30 грама по-малко (Това проблем ли е ?)
Приемам критики, съвети, примерни менюта и др.
Благодаря за вниманието.
П.С: не съм писал кога ще се тренира, защото още не е уточнено или преди работа или след работа...

Добре за кой? За теб? За мен?
Едни от най-важните неща на които трябва да обърнеш внимание при НВД за мен са:
1. От къде започваш. Не може до вчера да си бичил бири, сладолед и тн и от утре: “аз съм на дефицит”! Иска се малко периодизация и нагаждане. Да си усетиш какво ти казва тялото: Кое, кога...как?
1. От къде започваш в тренировъченаспект. Стаж, вид спорт и тн.
2. Много е важно как, кога и колко ще тренираш. Какъв тип тренировки? Колко пъти седмно? По кое време на деня? Направи си план според ежедневието ти: учиш, работиш и тн... чрез него ще разбереш къде да си сложиш въглехидратите
3. Колко време ще бъдеш в дефицит. Ясни и точни цели.
4. Зареждането не си го коментирал въобще. Не ти трябва в началото при правилен подход, но при такъв дефицит... Не знам. Не се наемам да изкажа мнение защото не те и познавам

Иначе и много млечни имаш, като пак казвам, че не те познавам и не знам коя храна как ти се отразява
Хванал си се за 15те грама захар, а има още толкова много неизвестни.

Подреди си нещата.

Така  както си го маписалн мога да кажа(от опит)

Килограми ще падат, но няма да се чистиш както го искаш
По-здрави

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1