...

19.04.15
18:41

...

Темата беше редактирана от Mariq Ivanova на 02.02.19 00:42.

20.04.15
18:26
#1

Атрофия на мускулатурата. Почвай да тренираш.

Теди Илиева

20.04.15
18:34
#2

Имаше цяла поредица за д-то от Владо Недков. Ето ги статиите.

http://www.bb-team.org/articles/4743_kakvo-e-seksi-dupe-i-kak-mozhe-da-go-postignem-chast-i
http://www.bb-team.org/articles/4824_manekensko-dupe-i-kak-da-go-postignem-chast-ii
http://www.bb-team.org/articles/4825_brazilsko-dupe-i-kak-da-go-postignem-chast-iii
http://www.bb-team.org/articles/4826_dupe-na-fitnes-model-seksi-dupe-chast-4

Нямах силата да ги изчета, защото нямам такъв проблем. Надявам се да са ти от полза.

Мнението беше редактирано от Теди Илиева на 20.04.15 18:34.

20.04.15
18:51
#3

Oтносно линковете, прегледах ги и имаше клипчета с упражнения за комплекс от дупе и бедра.  Надъхала съм се и търся инфо и упражнения.... но никъде не намерих дама, която се е отървала от брича с тренировки :(

20.04.15
19:09
#4

Ето ти жена без бричове, която е оформила тялото си с тренировки. :)
http://shapie.bb-team.org/veronique/photos/21760

20.04.15
21:06
#5

да кажем, че целта ми не е да натрупам маса и да стана толкова релефна, а да изчистя, като не пречи тук-там някое мускулче да се покаже... ето ме и мен за по-ясна представа:

Мнението беше редактирано от Mariq Ivanova на 20.04.15 21:20.

20.04.15
21:25
#6

ето още една, защото има лимит...

20.04.15
21:42
#7

Изглеждаш супер! Не се психясвай с тоя брич. Имаш стегнато дупе и тънка талия.
АБСОЛЮТНО НИКОЙ МЪЖ няма да ти забележи брича (къде и го видя тоя брич?!!) с тия прашки и задника в тях, не се излагай :)

Започни да тренираш с тежести в тоя фитнес, дето ходиш от 7 дни, бъди сериозна и след няколко месеца ще станат нещата.
За да разбереш какво имам  предвид, прочети из раздела , например темите, които съм коментирала- там са се изказали много компетентни и успели хора - все по подобни случаи- “Как да отслабна”, “Как да се стегна” и пр.  Повтаряме всичко отново и отново десетина години и вече е поомръзнало малко ... много :)
Теди ти е дала хубави линкове, прочети и другите в раздела с упражнения и тренировки.

Тренирай цялото тяло 3 пъти седмично, не само брича :)
Ето въдичка, по-нататък се образовай сама:
Клек, сумо клек, напади, лег преса, римска тяга, суинг с пудовка, тръстер,
лег и полулег с дъмбели, лицеви опори,
дърпане на вертикален и хоризонтален скрипец, (набиране- на по-късен етап) гребане с дъмбел,
раменна преса, хай-пул,
коремни преси, вдигане на крака от вис, планкове, ренегадско гребане
някакво кардио 2-3 пъти в седмицата максимум 20-30 мин.

Толкова, другото което се опитват да ти пробутат във фитнеса- като адуктор, абдуктор, махане на ръце напред, назад, нагоре, надолу, го забравяш и си настояваш за тези.
Освен ако не попаднеш на свестен инструктор, който ще ти покаже КОНДИЦИОННО  трениране например.
Или хубав силов тренировъчен протокол.
Ще си спестиш излишно време в търсене на проба-грешка.
Няма магия- просто трябва работа и малко внимание със захарта в храната.
Направи си дневник тук- страхотно преживяване е :) По-добро от фейсбук.
Успех!

20.04.15
21:58
#8

Много ти благодаря... за някои от упражненията знам, но имам много да уча...ще ги прегледам и ще заместя или вместя в дните за силови ... като и аз съм се спряла на трениране на цялото тяло...  колкото до дневника, още сега мисля да го започна :))

02.02.19
00:43
#9

...

02.02.19
00:43
#10

...

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1