Въпрос относно тренировка

Аз съм момче на 15 години, 75 килограма и съм висок 1.84м. Занимавам се с street fitness от 5 месеца.Та въпросите ми са следните  - попринцип тренирам 1 ден горна част на тялото,на следващия ден долна и ги редувам така.. Правя по 5 серии набирания 10-12 повториния широк хват за гръб,след това 5 серии кофи по 10-15 повторения спускайки до долу  и после правя отново 5 набирания широк хват,но за бицепс и 5 кофи до половината спускане и завършвам с 5 серии лецеви(различни)
1. След тази тренировка ще претренирам ли ако вдигам в къщи дъмбели 5-10 килограма за  същите мускули отново // ако е вредно веднага след това става ли вечерта // не спазвам хранителен режим.

2.Понеже съм чувал,че широк хват и тесет тренират отделни части на мускула няма ли да е по-добре едната тренировка да правя с широк хват за гръб и после с тесен,а следващата широк хват за бицепс и тесен.

Благодаря предварително!

26.04.15
15:19

Здравей! Ако тренираш цялата горна част на тялото в един ден, по-добре прави суперсерии.
Широки набирания, последвани от кофи - почиваш след като свършиш кофите, между двете упражнения няма почивка. Така или можеш да направиш 10 серии, като от шестата смениш хвата на набиранията, или 5 серии набирания и кофи, след което по същия начин (без почивка), тесни набирания за бицепс и лицеви.
Различната ширина на хвата не натоварва различни части на гърба, а ги натоварва по различен начин(широките са повече за ширина, а с тесните може да изградиш плътност) , обратният хват влиза повече в бицепса.
Също така, ако не правиш поне 1 ден почивка седмично - да кажем неделя, по-добре го прави. Ако забележиш, че повторенията ти започнат да спадат, това означава че не почиваш достатъчно. Възможно е да има единични случай, когато просто не става, но ако кажем 2 тренировки по ред не стават нещата, увеличи почивката.

Относно въпросите ти:

1. Според мен няма смисъл да вдигаш дъмбели у вас, ако не се чувстваш достатъчно изморен, просто покачи повторенията в тренировката си. Аз лично смятам, че трениране с дъмбели у вас ще доведе до по-слаби резултати на лоста, което от своя страна ще забави прогреса ти.
2. На този въпрос отговорих вече по-горе, но да повторя - по-добре реконструирай тренировката си като правиш суперсерии.
Прави две упражнения без почивка, които натоварват различни мускули (набирания - кофи, набирания - лицеви), след което почивай и повтори.

Успех!

Благодаря много! Ще опитам непременно!

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1