Сила и издръжливост за предмишниците без увеличаване на размера им.

Здравейте, занимавам се с фитнес вече няколко години, аз съм на 17 години, 165см г/д, 56кг. Преди година започнах да се занимавам и с ендуро. За тези които не са чували, това е един доста екстремен и тежък спорт, представлява каране на кросов мотор по тесни, стръмни, каменисти и т.н пътечки. За тези които ще кажат “и кво толкова ти се натоварват ръцете, то само седиш и даваш газ” е не е така и по-добре не се излагайте с подобни коментари. Трябват ми упражнения с които предмишницата ми да стане по-силна и издръжлива, без да увеличавам обиколката. Не искам да се увеличи обиколката, защото проблемът е така нареченият arm pump, мускула се пълни с кръв и се схваща, а болката е ужасна, докато мотора те мята насам, натам, а и нямаш сили да държиш кормилото. При мен това става още при 10-15 минута, а каранията ни продължават по около 5-7 часа(с почивки разбира се) Това че съм лек определено е фактор, но пък имам много сила за килограмите си. Скрипци, лежанка... вс правя с повече кг от моите. Надявам се да съм бил достатъчно изчерпателен и се надявам, да получа свестни отговори. Мерси предварително :)

Темата беше редактирана от Митко Зафиров на 01.05.15 21:31.

02.05.15
13:15

Тоест искаш да заздравиш силата на захвата ли, или какво? Ако съм разбрал правилно все пак...
За здрав хват в момента се сещам за мъртва тяга с надхват и без фитили, набирания с различни хватове, усукване на два здрави парцала на лоста, хващането им с ръце и отново набирания, гребане с дъмбел или щанга, фермерска разходка, стискане на разни гумени рингове и топки.
Но не виждам как може предмишницата ти да не порасне поне малко от този тип упражнения.

Е да то е ясно, няма как да не расте, искам да е минимално с възможно най-много сила. След края на последната тренировка пробвах следните упражнения:
Първото беше, значи хванах 2 дъмбела по 25кг, докато ръцете ми висяха надолу, свих леко китките и държах колкото мога.
Другото бе със щанга, подпрях си цъцете на лежанката изпънах китките и по същия начин задържах.
Малко неразбираемо се изказах, но схванахте идеята ми.
Ако ги правя тези упражнение по 2 серии след всяка тренировка, добре ли ще е или да ги правя по-рядко.
И да искам по-силен хват

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1