Bulk or cut?

04.05.15
17:44

Здравейте приятели ,тренирам вече около 6-7 месеца усилено като в началото бях 95 кг. от които сериозен процент бяха мазнини.7 месеца по-късно съм 82 килограма ,като пак не съм доволен от дефиницията (нисковъглехидратна диета ,ротация на въглехидрати).Въпросът ми е да продължавам ли да свалям мазнини или да започна да покачвам мускулна маса.Изобщо не съм доволен от дефиницията ,но ме е страх че ще стана твърде слаб ,все пак съм висок 1.88 м.Другото ,което забелязвам е че не мога да спра да свалям тегло ,дори и сега когато увеличих въглехидратите почти двойно (в тренировъчен ден ям до 600 гр. ориз) ,на какво може да се дължи това.Смятам че преди да започна да тренирам съм бил около 25% мазнини ,а сега съм около 15-16%.Тренирам сам ,няма с кой да обменям информация ,затова дайте съвети!
Ето и една снимка на пълната ми трансформация ,в дясно е от 1 месец (нямам по-добра в момента ,няма и как да си направя ,колкото и странно да звучи).
Picture
Не изпозлвам нищо освен суроватъчен протеин ,дали е добра идея да добавя и креатин или няма да има смисъл ако продължа да свалям телесни мазнини.

Според мен ще е по-добре да преминеш на лек калориен излишък за 2-3 месеца, в комбинация с тежки тренировки ще можеш да качиш малко мускулна маса и ако искаш след това доизчисти, лично според мен не е препоръчително да има прекалено дълги периоди на сваляне или пък на качване, щом приоритета ти е да чистиш, разнообрази с известен период за покачване на маса и след това пак започни чистене, ако пък е качване прави обратното. Каквато и да ти е целта в  залата, никога недей да изпадаш в крайности, не се притеснявай от първоначалната водна задръжка и леко омазняване, това са лесно поправими неща. Другото, което мога да те посъветвам е да мислиш в дългосрочен план, процеса на изграждане на добро тяло е доста дълъг и не става за 1-2 години. Поздрави за трансформацията, наистина е впечатляваща!!!

05.05.15
11:36

Резултатите ти са много добри.
Имаш дефиниция, точно като за 15-16%.
Докараш ли до 10% ще си идеален.

Не спирай да чистиш, 82кг не са малко.
Хората силно надценяват колко е ‘нормално’ тегло, тъй като познатите им често са пълни ;)

Аз съм 176см и на 10% съм 68-70кг.
За теб, на 10% ще си 76-77кг и ще изглеждаш ‘по-здрав’.

05.05.15
13:02

казано от Васил Пенчев на 04.05.15, 17:44:

Въпросът ми е да продължавам ли да свалям мазнини или да започна да покачвам мускулна маса.Изобщо не съм доволен от дефиницията ,но ме е страх че ще стана твърде слаб ,все пак съм висок 1.88 м.

Ако не те бърка, че нямаш плочки - концентирай се върху качването на мускулна маса. Релеф се прави по-лесно от мускули.

казано от Boris Yankov на 05.05.15, 11:36:

Не спирай да чистиш, 82кг не са малко.

Аз съм толкова кг., на същия (даже по-малък) % мазнини и съм 20 см. по-нисък.
Така че, дали са малко, зависи от желанията му - дали просто иска да е слаб, или да има яка и мускулеста физика.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1