На прав път ли съм?

Здравейте ! На 21г. съм, 192 см, 106 килограма. Тренирам около 3 години, с прекъсвания по 2-3 месеца. Както знаем идва лятото, а с него започват и режими и диети и т.н. Доста мазнотия имам в коремната област, придружена с паласки, която искам да разкарам.  Физиката ми е доста странна, голям гръб, средно големи ръце, широки ръмене, силни крака и малък стегнат задник. Дотук добре, като изключим корема и паласките. Та така, толкова за мен. Целта ми е максимално да изчистя паласките и да прибера корема, без да загубя масата която имам, или поне по-голямата част от нея. За целта си взех следните добавки, за които не съм много сигорен дали направих правилният избор. Суроватка протеин на Амикс, Казеин пак на същата фирма, Глутамин на QNT, микс от аминокиселини на Амикс отново включващи BCAA, глутамин и още някакви аминокиселини, Фат Бърнар на Pure Nutrition - Black fire, алфалипоева киселина и един азотен бустер - Massacra episode 3, който съдържа креатин.  Пия глутамина сутрин, преди и след тренировка, както и вечер придружен с фат бърнара, 2 капсули сутрин и 2 към 2-3 на обяд. Аминокиселините Бцаа и др. ги пия преди и след тренировка, суроватката само след, казеина преди лягане, бустера също преди тренировка и алфалипоевата киселина по 1 капсула с всяко въглехидратно хранене. Също така пазя и режим, не съм пил алкохол 1 седмица, въглехидратите съм ги намалил на минимум, гледам след 12 предимно меса и салатки.
Но ефект поне дотук голям няма....  Някъде бъркам и моля за съвети. Тренирам нормално, на всеки 3-4 тренировки правя по ден два почивка...  Някакви идеи ? А да и да не забравя, правя кардио с боксова круша след тренировка.

Темата беше редактирана от Димитър Парашкевов на 22.05.15 20:38.

Опиши по-подробно какво ядеш. Гадаенето не ни е от силните страни.

Сутринта ям към 8.30-9.00 . Различно, закуски някакви предимно, защото на работа нямам голям избор, или пия 1 протеин и към 10-11 хапвам пиле с ориз или си взимам 1-2 филета с варени картофи. След това към 13,00-14,00 ям телешки кюфтета, ако няма пържолка пак. в 5 свършвам работа, в 6.00-6.30 тренирам. Преди тренировка гъча кораво  глутамин и бцаа, алфалипоева киселина, бустера и влизам в залата. След тренировка протеин, глутамина пак и останилите аминокиселини. Час след това, отново някакво месо с квото е сготвила майчето и така. Вечер казеина и заспивам. Междухраненията си вземам и чдки понякога.

Дневните нужди на тялото ти в покой са БМР 2300 калории.

Harris Benedict Formula

Тo determine your total daily calorie needs, multiply your BMR by the appropriate activity factor, as follows:
•If you are sedentary (little or no exercise) : Calorie-Calculation = BMR x 1.2
•If you are lightly active (light exercise/sports 1-3 days/week) : Calorie-Calculation = BMR x 1.375
•If you are moderatetely active (moderate exercise/sports 3-5 days/week) : Calorie-Calculation = BMR x 1.55
•If you are very active (hard exercise/sports 6-7 days a week) : Calorie-Calculation = BMR x 1.725
•If you are extra active (very hard exercise/sports & physical job or 2x training) : Calorie-Calculation = BMR x 1.9
Умножено по коефициента според активността ти минус калорийния дефицит който искаш да имаш. Вземи си приложение за смартфон да си следиш колко калории приемаш. 1кг мазнина е 7900 калории.

Премери си талията и врата и с онлайн калкулатор сметни колко ти е процента мазнини. паласките изчезват под 10% мазнини.
  Калкулатор на процент мазнини

Мнението беше редактирано от Иван Владимиров на 23.05.15 14:13.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1