Клек всеки ден - метод?

25.05.15
18:17

Здравейте, днес попаднах на информация за метод при който всеки ден се правят клекове с щанга. В определени дни се правили предни, в други дни класически клекове.
Хората които промотират този тип тренировки, казват, че са черпили информация от български треньори. Някой ако има подробна информация да сподели. Как варират процентите на тежестите, има ли делоад седмици, в кои дни какъв тип клек се прави и тн.
Ето няколко клипчета и една статия.

http://breakingmuscle.com/strength-conditioning/everyday-squatting-for-the-everyday-athlete

Темата беше редактирана от Димитър Михайлов на 25.05.15 19:47.

Видя ли и това, както и препратките (например тази)?

25.05.15
18:41

Благодаря много, информацията от тези сайтове съм я пропуснал. Започвам да чета.

25.05.15
19:52

Не съм запознат със схеми и методики, но ще ти разкажа как ние правим, може да ти е от полза. От последните няколко седмици (без миналата, че си бях контузил плешката и кляках само на гръб леко). Първо изхвърлям и тласкам, после са клековете, само работните серии ще напиша, ти ще се ориентираш:
П - клек на гърди 3х2х 170
В - клек на гръб 3х3х 190
С - клек на гърди 3х2х 170
Ч - клек на гръб 3х3х 180
П - максимален клек на гърди + 3х2, обикновено до 1х 190/185 с 3х2х 165/170
С - клек на гърди 3х3х 160
Н - почивка
Повече на усет, според как се чувствам, килограмите варират +/- 5-10.

26.05.15
15:37

Като чета все повече и повече програмата, оставам с впечатлението, че трябва да съм на сериозен калориен излишък + стабилна суплементация + много вафли. Като гледам във всички дни се прави клек в 8- 10 серии- “Close-stance deep squat, no belt
8-10 sets of 10, 10, 5, 5, 3, 3, 3, 1, 1, 1 reps” и до колкото разбрах във всеки ден клека трябва да е тежък. От друга страна това за тежеста е относително, защото в един ден човек има много енергия и сила, в друг ден се чувства по- слаб и тн. Поне такова обяснение получих от един клип в който един трениращ обясняваше неговият опит с програмата. До колкото разбрах в някои от дните се използва колан, защото явно не винаги кръста си е отпочинал достатъчно. Интересното е, че буквално всеки ден се правят клекове, тоест програмата няма почивни дни.
Според вас би ли се съчетала тази програма с 5х5. Например в почивните дни на 5х5 се прави преден клек 4- 5 серии, без нищо друго.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1