Тренировки за една група мускули с различни видове упражнения?

27.05.15
17:15

Здравейте.

Имам няколко прости въпроса. От определено време насам тренирам, но резултати големи не виждам. Всъщност, не е като да излгеждам като човек, който не тренира, но си мисля, че трябва повече. Може би, не тренирам правилно. Отделно никакви диети не спазвам, нито програми.
Това звучи, все едно искам ей така да стане, но не. Просто в момента нямам такава възможност.
Мисълта ми е съвсем друга и искам да разбера най-вече следното:

Правилно ли е в един ден да правя три различни упражнения за гърди едно след друг, тоест, без никаква почивка между самите упражнения, не между сериите. Примерно правя 10 серии по 10 лицеви опори, бавни лицеви с широк “разкрач” на ръцете. Почивам между сериите примерно от 30 секунди до 1 минута. После почивам няколко минути и почвам на гладиатора упражнението ПЕК ДЕК отново 10 серии по 15-20 повторения. После след края, почвам избутване на машина с гръдни мусколи, отново на гладиатора и отново примерно 10 серии по 15-20 повторения като накрая на всеки вид упражнение увеличавам тежестите до двойно.

Струва ми се, че прекалено много натоварвам мусколите, но затова и питам. Тренирам макс 2 пъти на седмица по подобен начин. Откосро започнах разделно трениране, че преди хептен неправилно тренирах. Както и да е.

Това е нещото, което ме интересува особено. Дали подобен начин на трениране на дадена група мусколи е ефикасно или е прекалено? Тренирам главно за оформяне и постепенно покачване на мусколната маса. Знам, че трябва здрава храна, но не е като да не ям, но както казах, не ям нито разделно, нито програма имам, поради редица причини. Главното, което ме касае... правилно ли е подобен вид тренировка, примерно 2 пъти в седмицата за 1 група мусколи?

Темата беше редактирана от Димитър Михайлов на 27.05.15 19:12.

С тоя начин на трениране не може да очакваш нищо. С гладиатори и лицеви няма да стане работата. Яко щанги и дъмбели по 5-6 повторения и ядеш все едно за последно. И се пише мускУли, а не мускОли.

казано от Hard Rock на 27.05.15, 17:15:

Здравейте.


Правилно ли е в един ден да правя три различни упражнения за гърди едно след друг, тоест, без никаква почивка между самите упражнения, не между сериите. Примерно правя 10 серии по 10 лицеви опори, бавни лицеви с широк “разкрач” на ръцете. Почивам между сериите примерно от 30 секунди до 1 минута. После почивам няколко минути и почвам на гладиатора упражнението ПЕК ДЕК отново 10 серии по 15-20 повторения. После след края, почвам избутване на машина с гръдни мусколи, отново на гладиатора и отново примерно 10 серии по 15-20 повторения като накрая на всеки вид упражнение увеличавам тежестите до двойно.

Струва ми се, че прекалено много натоварвам мусколите, но затова и питам. Тренирам макс 2 пъти на седмица по подобен начин. Откосро започнах разделно трениране, че преди хептен неправилно тренирах. Както и да е.

Това е нещото, което ме интересува особено. Дали подобен начин на трениране на дадена група мусколи е ефикасно или е прекалено? Тренирам главно за оформяне и постепенно покачване на мусколната маса. Знам, че трябва здрава храна, но не е като да не ям, но както казах, не ям нито разделно, нито програма имам, поради редица причини. Главното, което ме касае... правилно ли е подобен вид тренировка, примерно 2 пъти в седмицата за 1 група мусколи?

Една мускулна група може да се тренира през определен интервал от време в зависимост от интензитета на тренировката. Ако приемем че тренираш с интензитет 75% от 1ПМ 8-12 повторения това означава, че можеш да тренираш групата през ден или 3 пъти в седмицата.
Ако тренираш както ти написа колегата с 5-6 повторения 85% интензитет примерно 2 упражнения 5х6 можеш да тренираш максимум два пъти седмично.
Ако тренираш с интензитет 30% можеш да тренираш мускула 2 пъти дневно всеки ден.

28.05.15
14:33

Добре, лицевите ги махни, те са загрявка, а и ми харесват.
Примерно, ако на гладиатор правя ПЕК ДЕК първоначално с15 кг, после увелича на 20,30 като правят 5 серии по 15 повторения на 15 кг и 10 серии по 10 повторения на 20,30 кг
http://www.bb-team.org/exercise/1184_pek-dek

Ето това е другото упражнение.
http://www.bb-team.org/exercise/1552_izbutvane-na-mashina-za-gradni-muskuli

Примерно почвам 5 серии по 20 повторения на серия с 20 кг, после увеличавам на 40, 50 кг. и правя 10 серии по 15 повторения и всичко това бавни серии.

Мисълта ми е, щом нищо няма да стане с подобни упражнения, защо се дават? Или искаш да кажеш, че с дъмбели ще е по-ефикасно, а не, че с това няма да има резултат, защото просто няма логика да няма резултат, тоест, да не се стимулират гръдните мускули.
И къде мога да изчисля този интензитет колко е, примерно на тая тренировка, която дадох горе..


И може много да питам, но съм нов и дано съм попаднална правилното място.
Ако към тая тренировка горе добавя и серии с дъмбели, става ли още по ефикасно или единият вид тренировка, пречи на другият, тоест, гладиаторските и тея с дъмбелите?

Мнението беше редактирано от Hard Rock на 28.05.15 16:27.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1