Моят опит за РБД

30.05.15
22:13

Здравейте,  съставих си режим, подобен на РБД, и съм готов да прочета мненията ви по въпроса.

КБ-то ми е около 2450 калории, като целта е да не съм с повече от 300-350 калории в излишък.
Белтъците са около 2гр/кг(74кг съм), което ми е ОК, а и бюджетът е ограничен.
Въглехидратите искам да ги държа сравнително ниски - не повече от 200-250гр, което се явява и едно от разминаванията с РБД - от мазнините имам повече калории, отколкото от въглехидратите

Всеки ден имам т.нар. от мен “твърда храна”, т.е. тя не се сменя или ако се сменя - то е много рядко. Това е:
300гр месо(750ккал), 150гр сирене(375ккал), 6 яйца(555-650ккал) -  около и малко над 1700 калории. Остават още около 1000, които да си набавя от останалата храна. Решил съм да сменявам източника на въглехидрати почти всеки ден, за да има поне малко разнообразие. Поствам само 3 примера, смятам че са достатъчни:

Ден с макарони - 200гр макарони(700ккал), 25гр масло(190ккал), 50гр сирене(125ккал) -  1015 калории. Общо за деня около 2715 калории.
Ден с ориз - 250гр ориз(895ккал), 25гр масло(190ккал) - 1085 калории. Общо за деня около 2785 калории.
Ден с картофи - 1кг картофи(930ккал), 25гр масло(190ккал) - 1120 калории. Общо за деня около 2820 калории.

Поне по веднъж седмично ще ям боб, леща и др. Идеята е същата - да си набавям около 1000ккал.

Получава се нещо такова:
1 - Макарони/Ориз/Картофи/друг въглехидрат + яйца
2 - Макарони/Ориз/Картофи/друг въглехидрат + яйца
3 - Месо + сирене + салата...

Смятам, че д/г са добре нещата, но със сигурност съм пропуснал нещо.  Може би една идея повечко храна трябва да приемам, защото вмомента активността ми е доста висока, но това ще се напасва с времето - зависи как го усетя. Ще съм благодарен да драснете по едно мнение.

Темата беше редактирана от satisfaction на 30.05.15 22:16.

Теди Илиева

30.05.15
22:50

Добре изглежда, само ми се ще да видя повече зеленчуци и плодове, стига да харесваш.

31.05.15
08:39

Всеки ден ям салата, а плодове ям дори повече, отколкото ми понася коремът. Просто не съм ги добавил, защото това е основното.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1