Бицепсово сгъване с лост и мускулната треска

01.06.15
09:42

Как да разбера моето тяло какъв тип е, защото може да ви прозвучи малко шантаво, но примерно при 5 серии по 6 повторения сгъване за бицепс с лост аз после 3 дни имам мускулна треска на бицепса, а същото упражнение пак 5х обаче 8-10 нямам никаква мускулна треска..>??

Мускулните влакна са 3 типа:
1- бавни - работят с триглицериди, (много издръжливи над 1ч до 65% от силата)
2а - средно бързи - работят с гликоген и креатин фосфат (средно издръжливи до 30мин до 80% от силата)
2б - бързи - работят с гликоген и креатин фосфат (слабо издръжливи до 30сек. 100% от силата)

В диапазона 3-7 повторения участват предимно влакна тип 2Б.
В диапазона 8-12 повторения участват предимно влакна тип 2А.
В диапазона 12+ участват влакна тип 1.

Спрямо това което си написал в бицепса ти преобладават влакна 2А. Съвета ми е да промениш тренировката на 3х6 + 2х8 така ще имаш повече растеж и по-бързо възстановяване.

02.06.15
09:08

Благодария наистина, не го знаех това

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1