Помощ при хранителни добавки за енергия, тонус и жизненост при тежки работни смени (кофти лято)

02.06.15
08:28

Здравейте, лятото дойде а както се знае хората занимаващи се с търговия това е най.. ама най-кофтия сезон.. Много работа, малко време за почивка дори тренировка. Работя нощно време през повечето време от седмицата, за това се нуждая от някаква помощ от сумплементите. Храня се добре и мисля, че даже качвам. Интересувам се пряко от хранителни добавки за тонус и възстановяване (след нощна смяна не може да се тренира.... а трябва) ясни са витамините и минералите, който трябва да се приемат. Като цяло тези, който работят повечко така лятото знаят за какво говоря. :)

02.06.15
11:15

Витамини и минерали - вече си ги споменал.
Можеш да си вземеш някакъв адаптоген, какъвто се явява левзеята -> http://www.bb-team.org/articles/1668_levzeya-leuzea-carthamoides-rastitelniyat-iztochnik-na-ekdisteron
BCAA също биха могли да окажат полза.
Приемът на аргинин също може да е добърм тъй като ще подобри кръвоснабдяването, а оттам - и метаболизма.
Креатинът ще ти поддържа мускулната сила, като така няма да изпитваш физически крашове.

02.06.15
18:36

И аз съм ЗА различните витамини, минерали и подобни, рибено масло, креатин монохидрат и БЦАА. Мисля, че това ще ти стигне.
Не прави моята грешка да използваш енергетици като азотни бустери и подобни предтренировъчни продукти. Тогава ненужно си натоварих нервната система.
Също така според мен гледай да си в лек калориен излишък или да поддържаш калорийният си баланс, все пак храната е главната причина за енергията, тонуса, възстановяването и тн.

03.06.15
16:51

казано от avitohol на 02.06.15, 18:36:

И аз съм ЗА различните витамини, минерали и подобни, рибено масло, креатин монохидрат и БЦАА. Мисля, че това ще ти стигне.
Не прави моята грешка да използваш енергетици като азотни бустери и подобни предтренировъчни продукти. Тогава ненужно си натоварих нервната система.
Също така според мен гледай да си в лек калориен излишък или да поддържаш калорийният си баланс, все пак храната е главната причина за енергията, тонуса, възстановяването и тн.

Пробвах със азотни бустери и прочие.. и никога повече .. :D
Какво ще кажете за тези мултивитамини—> http://shop.bb-team.org/scitec-monster-pak?sku=1567
Какво ще кажете за тази формула минерали—> http://shop.bb-team.org/now-foods-full-spectrum-minerals?sku=388
Рибено масло на NOW—> http://shop.bb-team.org/now-foods-omega-3?sku=459
Креатин монохидрат на Скайтек—> http://shop.bb-team.org/scitec-100-creatine?sku=1798
БЦАА —> http://shop.bb-team.org/scitec-bcaa-x-press?sku=1661
Както и съм си взел от аптеката левзея както каза колегата по-горе.. чух и от други места много добри отзиви.

*Смятам да се ориентирам към лееко по-евтини продукти понеже се събират доста и сумата се увеличава ако взема всичко от най-известните пройзводители.

Моята идея е следната:
- адаптоген (моят фаворит е родиола)
- мултивитамини
- рибено масло
- магнезий (при достатъчно финанси - добавяш и цинк)

Към тях спокойно можеш да добавиш креатин и ВСАА, ако желаеш.

03.06.15
18:31

Сега взех въпростната левзея, но следващото ще е родиола. Имам още някое въпросче относно темата. Кой добавки бихте ми препоръчали, отказах се от евтините варианти и мисля да се да доверя на NOW. Рибено масло ли е по-добре или продукта на NOW Omega -3 (не знам точно каква е разликата ако има такава)

И едно леко странично въпросче, понеже целта ми е да свалям а във първия пост съм писал, че качвам поради занемареното ми ежедневие напоследък и за момент не спазвам диети и тренировъчни планове. Интересува ме при натоварен начин на живот (моментен) да умножавам ли физическата активност с повече от 1.55 при смятане на калориите или леко да завиша сегашния ми прием, който е да кажем с дефицит -300 400 кал от калориите ми за поддържане.

03.06.15
19:49

И аз нямам сила да тренирам, пия кафета повдигат ме малко ама явно и времето е скапано боли ме глава бачкане... Поръчвам това утре и хич не ми е: AMIX Myocell 5-Phase 500g   надявам се да ме засили

04.06.15
00:08

Аз бих те посъветвал да си вземеш и едно ААКГ, при мен поне оказва положително влияние, изпий и едно кафе преди тренировка. В началото идва малко трудно като ти е натоварено ежедневието, но след това се свиква и се адаптираш.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1