Ще може ли да ми дадете съвети относно теглото

09.06.15
11:02

Здравейте , ако може да ви попитам за съвет защото съм отчаян вече. Ситуацията е че не мога да кача и 1 кг на 20г съм и съм 68-69 кг 185см. за тези килограми спрямо ръста си изглеждам добре, но все пак съм слаб за ръста си. Тренирам усърдно в зала, ям 3-4 пъти на ден и то по-доста, наблягам на въглехидратите, но ефект няма. Ако можете да ми препоръчате нещо,да ми дадете някакъв съвет или да ми помогнете да си направя някакъв режим ?

Няма как да ядеш достатъчно и да не се получават нещата.
Това, че наблягаш на въглехидратите, изобщо не е гаранция.
Имаш нужда от много енергия, а не от много храна. Направи разлика.

09.06.15
16:39

еми помогнете аз не мога да си смятам, но в всяко ястие имам пилешко,телешко или свинско + картофи или ориз ? салата също почти на всяко ядене

Теди Илиева

09.06.15
17:40

Напиши подробно за един примерен ден какво точно си изял. Не е интересно по кое време на деня или на колко пъти ти е бил приема, а е интересно да дадеш общото количество и вида на храната.

Също какво имаш предвид под “усърдно” трениране. Напиши една примерна тренировка. Така може и да излезе нещо полезно от темата.

09.06.15
18:32

Еми добре примерно днес към 10:30 закуска 3 сварени яйца 150-200 гр извара и 250-300 гр пушено месо с 3 филиики хляб (сутрин не мога да ям нищо тежко) към 12 вече бях готов за хранене 600 гр свинско с картофи и грах на фурна със около 400-500 гр салата (домати,краставици и сирене) и 7 филиики хляб(бял) и нещо тортичка за десерт,сега в 17 часа пак ми се прияде и ядох пак същото като на обяд . За довечера мисля да си направя пилешки пържолки с картофено пюре и ще изям 2 със една купичка от 500гр. от пюрето и пак със салатка някаква.
Тренировка мога да ви опиша днешната днес тренирах ръце
започнах с Избутване на щанга от лег с тесен хват 4х8
Трицепсово разгъване на горен скрипец пак 4х8 и 2 суперсерии
Френско разгъване с щанга от лег 4х8
трицепсово разгъване с дъмбел зад глава пак 4х8
и малко кофички 2 серии по 6-7 че вече не си чувствам трицепса
така започнах бицепс
Бицепсово сгъване от стоеж с крив лост 4х8
Чуково бицепсово сгъване 4х8
Концентрирано сгъване с дъмбели от седеж 4х8
и още едно на скрипеца но незнам как се нарича упражнението но ме помпа

09.06.15
18:32

намерих го Двойно бицепсово сгъване на портален скрипец и там 3 х8

Опиши по-подробно как тренираш, или тренираш само ръце? Според мен претренираш много здраво, няма смисъл от отделна тренировка за ръце и то с толкова много серии.

09.06.15
21:24

Еми Понеделник гърди, Вторник ръце, Сряда от 2 седмици тренирам крака преди това почивах, Четвъртък Гръб, Петък рамо.

Мнението беше редактирано от Слави S на 10.06.15 09:29.

09.06.15
21:25

Не казвам че няма ефект, от 30 до 36 ръката не си е малко. В гръдна не знам колко е разликата защото не съм си купил метър, от както скъсах стария.

Мнението беше редактирано от Слави S на 10.06.15 09:30.

09.06.15
21:40

Но ми е над 120 в стегнато положение, като не тренирам си се смалявам на 30 см ръка и същите кг .. не мога да си дам обяснение вие ако можете ми го обяснете

Мнението беше редактирано от Слави S на 10.06.15 09:31.

Теди Илиева

09.06.15
21:58

Според BMI си в норма, малко слабичък но в норма.
Храната ти е скандално висока, поне за мен, отслабващата. Грубо сметнах малко над 7000 калории прием на ден. Това при една средна активност от коеф. 1,375 (заради тези изолиращи упражнения) си на +33 000 калории на седмична база.

Вероятно от скоро се храниш така, защото в дългосрочен план няма как да не качиш при този сериозен излишък. Съвета ми е да се заредиш с търпение, да си постоянен и евентуално да пипнеш тренировъчната схема. Потърси информация за тренировки за сила и мускулна хипертрофия. Вероятно ще стигнеш до извода, че ти трябват малко повторения с високи тежести и базови упражнения. Тук мъжете от форума могат да ти кажат повече.

09.06.15
22:04

Е не съм от скоро, аз по принцип си папам така. Не знам съвети приемам всякакви и за тренировките и за храненето.

Мнението беше редактирано от Слави S на 10.06.15 09:28.

11.06.15
16:43

Тегло се сваля с много труд и упоритост. Правилен хранителен режим  и физически упражнения.

Мнението беше редактирано от Sasho Ivanov на 12.06.15 11:44.

12.06.15
06:53

казано от Sasho Ivanov на 11.06.15, 16:43:

Тегло се сваля с много труд и упоритост. Правилен хранителен режим и физически упражнения.

Приятел аз не мога да го кача теглото

Намали си обема на тренировките.

13.06.15
11:05

Демек ? По-малко упражнения или по-малко повторения ?

Броя на упражненията. Можеш да опиташ и 5х5. Според мен ще ти даде резултат.

19.06.15
07:10

Добре можеш ли да ми кажеш тренировъчна програма за гърди, ръце, крака, рамена, гръб ? Упражненията и сериите

5х5 - има я в сайта.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1