Как да направя ясно изразени коремни мускули?

Natalia Nestorova

26.06.15
03:01

Здравейте!

Ще попитам адски банален въпрос, но тъй като всичко е доста индивидуално, се надявам да получа някакви насоки, информация и съвети тука.

Та такаа, искам да оформя коремните мускули по възможно най - ефективния начин. Жена съм, на 20 години, ръст: 167, килограми: 57, като варират, тъй като постоянно съм на някакъв експериментален режим за тялото си. Мускул имам, усеща се, напипва се, но от визуална страна малко куца работата. Няколко пъти съм стигала до появата на 2 и 4, но не съм успявала да ги задържа за дълго, поради куп фактори. Ще споделя всичко, за да може да ми кажете кое как не го правя както трябва, тъй като както вече споменах всичко съм си го измисляла аз на базата на експерименти с тялото ми, тренировките, метоболизма и храната. Водя си много стриктен дневник на храната и упражненията, които правя, така че може да се каже, че в кухнята положението е контролируемо. Знам, че за да направя т.н. плочки ми трябват освен заучините коремни преси и много кардио, затова в момента наблягам на него, тъй като имам мазнина за чистене в долната част на корема. За храната, знам, че трябват калории, за да се изгради и покаже мускул, но на база на това, което съм правила в миналото някои диети ми се виждат прекалено тежки и калорични към днешна дата. И не искам да кажа с това, че съм лигла, вманиачена  по идеята за отслабването, клощавите крака и малката талия, но е не искам да поемам повече от 1000- 1200 ккал на ден. Преди време, в един от случайте с изкарани горни плочки ... Да, виждаха се, изпъкваха, наблягах доста на протеина под формата на месо, имаше мускул и на краката, и на ръцете и даа, звучи окей, но аз самата не си харесвах фигурата. Сигурно си бях с по- изчистин корем от сега, но някякси идеята за формата на жената-мъж в момента не ми се нрави. Да, искам мускули, имам си ги до накяква степен не малко развити, но предпочитам да съм финна, отколкото квадратна. Може да се каже, че в момента съм доволна от тялото си, единстеното, което искам да подобря са леко оформени ЖЕНСКИ коремни мускули( не искам да съм нацепена като културистка с 1% подкожни мазнини). Много скоро преотрих магията на въжето( отново) и започнах да го добавям или заменям по една кардио тренировка( тичане и ходене, редувано със спринтове) с него. Менюто ми на хранене в момента се доближава най - много до НВВПД( от това, което знам). Ограничила съм доста приема на въглехидрати. Тестено почти, да не кажа и изобщо не ям( най - много някоя пълнозърнеста франзела като съм много изтощена и то на обяд, демек тялото ми си има време да разгради въглехидрата), газираното и алкохола съм ги спряла много отдавна. Сутрин пия кафе с мляко и мед( не мога без него) и ям прясно мляко с Nestle Fitness, или кисело мляко с овесени ядки. На обяд приемам зелена салата с домати, пилешко и зехтин, или по- богата салата ( добавям много малко сирене и кашкавал) с риба( най - често сьомга). Вечерите са подобни на обяда, като заменям понякога месото с ориз. Като междинно хранене след като играя тенис ( около 2-3 пъти седмицно) ям сурови ядки. Приемам 2 суроватъчни протеина, най- често преди тренировка и до 20 минути след като се прибера( времето, което ми е нужно да се преоблека, да си почина за 10 минути и да го приготвя).
Не твъдя, че всичко знам и от всичко разбирам, даже напротив, затова съм отворена за всякякви съвети, но моля ви, нека коментарите ви са адекватни. Ако нямах нужда от помощ, щях да съм си щастлива, нахранена и със 6 реда плочки и намаше да пиша тук. Благодаря за информацията предварително и се надявам на разбиране! Мерси!

Темата беше редактирана от Natalia Nestorova на 26.06.15 03:14.

26.06.15
06:39

И аз не съм експерт, но едно е ясно - въпросните “плочки” са мускули, а мускул няма как да поддържаш на 1000 калории - самата ти го знаеш, явно... Прекалено малко са, дори за хора с нисък ръст и без никаква активност. Но не само това е проблемът. При толкова калории, има голяма вероятност да разбъркаш тотално хормоните в тялото си, да ти спре цикъла, от което идват купища проблеми. Освен това, метаболизма се забавя. Тялото ти има нужда от храна - НО качествена. Нестле Фитнес не влиза в това число.

Мнението беше редактирано от Kath на 26.06.15 06:40.

казано от Natalia Nestorova на 26.06.15, 03:01:

...Знам, че за да направя т.н. плочки ми трябват освен заучините коремни преси и много кардио, затова в момента наблягам на него...

...не искам да поемам повече от 1000- 1200 ккал на ден.

...единстеното, което искам да подобря са леко оформени ЖЕНСКИ коремни мускули( не искам да съм нацепена като културистка с 1% подкожни мазнини).

Препоръчвам да си подновиш знанията и да ревизираш митологията в главата си (ако има такава).
В общи линии останалото ти е казала Kath.

26.06.15
07:23

http://www.bb-team.org/articles/4571_ikonomichen-rezhim-na-tyaloto
http://www.bb-team.org/articles/5062_13-priznaka-che-dietata-ti-e-palnocenna
http://www.bb-team.org/articles/5013_vsichko-koeto-ne-ti-kazvat-za-plochkite
http://www.bb-team.org/articles/4753_4-metodiki-za-po-izchisten-korem-ii-chast
Като цяло, просто се разрови в сайта.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1