Качване през пубертета

03.07.15
23:08

Здравейте. Видях доста теми подобна на моята, но причина да пиша е, че не намерих конкретни отговори.
На 15 години съм и се занимавам с билдинг(скоро) и кик-бокс (от 9 месеца). Преди това съм правил упражнения с дъмбели, пудовки и други спортове, като нищо от тях не е било напълно сериозно все пак трябва да се учи. Забелязвам, че имам физическа култура - средна издържливост, ниски подкожни мазнини и до там... Дори по физкултура не мога да изкарам шестици на скока и хвълянето като предишните години съм бил малко по-добре там. Ръцете са ми 30-29, теглото ми е 53кг, имам релеф на корема който не през целия ден, намирам не толкова малка разлика през вечерта. Около 168 съм като телосложението ми е като на ендоморф с малки китки и ниските кг не ми отиват изобщо.  Наблягам на храненето, но има моменти в които не мога да ям 5-6 часа или един ден не мога да ям качествена храна .. или леко пийване. Та ако можете да ми препоръчате протеин, който няма да ми навреди на организма. Не пуша, не се напивам, не ям сладки, вафли или много рядко. Не ям тестени неща освен 4-5 филии на ден с масло или просто препечени.  Пропуснал съм някои неща ( тренирам 3 пъти кикбокс в седмицата и правя други базови упражения с тежестите, които казах 3/4 в седмицата напоследък.. омръзна ми малко кик-бокса защото не дигам толкова бързо мускулна маса).  По колко калории и протеин трябва да приемам при тренировки през ден от порядъка на 1-2 часа.

03.07.15
23:29

... Разбира се, има 125412312 теми на тази тема, в които често се анатемосват такива като теб но...
Преди протеина, опитай с още по-стабилно хранене, повече от това наблягане твоето, пък тогава виж какво става с добавките. Въглените не са за подценяване и те, ако искаш да качваш нещо ще са ти нужни..
PS Търсачката може да даде най-верния отговор на твоя въпрос, сигурен съм! Опитай!

Избираш или да станеш добър кикбоксьор или да тренираш за тяло. На кикбокса целта не е да качваш мускули. Така че го спри, защото изразxодва много енегия. Три пъти в седмицата, базови упражнения, силова прогресия - нищо, което да не е казано 10000000 пъти.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1