Няколко въпроса?

05.07.15
23:44

Здравейте!!
На 19г. съм 176см/77кг, посещавам фитнес зала от 6 месеца. На скоро забелязах, че нямам голям напредък( не съм от хората които очакват удивителни резултати още в самото начало), реалист съм. Така де вече се предполага да съм вдигнал левъл :D “средно напреднал”, започнах да чета за фитнеса а/у.
На скоро започнах да се храня спрямо фитнеса, а не спрямо нуждите ми да живея (увеличих дозата протеин, купих си суроватъчен протеин, не ям преработени бокуци).
Единият ми въпрос е:
1.Отрицателно ли влияе това да тренираш без почивка...Аз тренирам без почивка, защото програмата ми е 5- дневна и мисля, че има достатъчен интервал от време м-у тренировките за една и съща мускулна група. Другата причина да не почивам е, че като не тренирам един ден, на следващия тренировъчен ден се чувствам сякаш съм изгубил време през което е можело да тренирам, а и се виждам по- отпуснат :D .

2. Въпрос: Чувал съм, че претренирането на даден мускул не помага за хипертрофия, а обратното. Ще ви дам пример с моята тренировка за гърди:
хоризонт. лежанка 4/5 серий по 8/10повт
лежанка с акцент за горна гърда 4 серий.
преси с дъмбел(отново за горна) 3 сер. по 8 повт.
После за долна
Преси с дъмбел с акц за долна дърда 3 по 8/10 комбинирани с кофички
И на края от скоро вкарах пулоувър 3 серий(чел съм, че е за разширяване на гръдния кош).. Та тази тренировка добра ли е или е претрениране или слаба?

3. За приема на въглехидрати....
По колко грама глюкоза, мед или квото и да е да приемам непосредствено след тренировка ...протеин пия...Но за бързия въглехидрат не съм сигурен, знам, че е индивидуално, но все пак?
Пропуснах да кажа, че целта ми е да кача мускулна маса и постепенно да се изчистя от излишните мазнини :)

Благодаря предварително на всички!!

Здрасти! :)

1. Може и да влияе негативно, а може и да влияе положително. Зависи как точно тренираш и как се възстановяваш.
Няма как да се отпуснеш за един ден...
2. До претрениране не се стига чак толкова лесно, но ако смяташ, че имаш такива симптоми, то значи трябва да промениш нещо.
Има голямо значение с какви тежести тренираш, защото едно е да направиш лежанката с 8-10 повторения на тежест, с която можеш да направиш 15-20 и съвсем друго е да си близо до отказа.
Пише се “серии”, а не “серий”.
3. Не е задължително да приемаш бърз въглехидрат след тренировка - сам по себе си това не е ключов фактор за растежа. Ако останалата ти храна не е оптимизирана за целта, файда, че приемаш бърз въглехидрат.

Мерси

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1