Добавка за издръжливост при плуване

29.07.15
22:41

Здравейте.Скоро ми предстой дълго плуване-маратон около 2ч.. е.Въпросът ми е какво може да се вземе като добавка за енергия преди плуването?Еднократни дози продават ли?До сега преди тренировка съм пробвал  power bar на нутрим от кауфланда,1 банан и 1 кисело мляко и беше добре.Сещате ли се за нещо което мога да взема еднократно или да кажем да си взема само няколко дози за последните 1-2 дена преди плуването понеже не ми трябват цели кутии с добавки.
Мерси предварително.

Здравей!
Видя ли тази статия? :)
http://shop.bb-team.org/blog/66_dobavki-za-maratontsi

29.07.15
22:58

казано от Вероника Налбатска на 29.07.15, 22:43:

Здравей!
Видя ли тази статия? :)
http://shop.bb-team.org/blog/66_dobavki-za-maratontsi

Сега я прочетох.Доколкото разбрах от статията само л-карнитина би имал ефект,останалите изискват по-продължителен приемат,а гелове и подобни не могат да се консумират по време на плуването-забранено е да се пие или яде каквото и да било.

Надявам се да се включи и някой от опит, защото макар и да имам такъв с водни спортове, не съм плувала маратон.
Предполагам, че имаш треньор? Какво ви съветват?
Два часа са си доста...

Пробвай Inosine, като гледай дозата да е над 600 мг :)

казано от Севдалина Тасева на 30.07.15, 11:53:

Пробвай Inosine, като гледай дозата да е над 600 мг :)

Не препоръчвай насляпо нещо, което може да не помогне.

*celerity

Дори л-карнитинът не може да ти помогне на момента. Единственото, което го прави са въглехидрати и евентуално магнезий преди тренировка. Ако искаш сериозни резултати, избий си от главата идеята за хапче или прахче, което ще ти подобри показателите на първия прием. Ако искаш да се друсаш, удари няколко силни кафета и си готов. Ако искаш сериозни резултати, планираш добавките, заедно с целия подготвителен период и консумираш минимум месец преди състезание.

Определено добавките работят по-добре като ги приемаш по-дълъг период ,за да свикне организма с тях. Аз лично имах проблеми с издръжливостта при интезивен футбол около 1час и половина и смея да твърдя ,че инозина + атп енерджи подобрих издръжливостта в пъти.  Да определно Магнезия е задължителен всеки ден по 500мг , по възможност Мегнезиев Цитрат ,за да няма странични ефекти - разхлабване :)

казано от Десимир Петров на 30.07.15, 15:08:

казано от Севдалина Тасева на 30.07.15, 11:53:

Пробвай Inosine, като гледай дозата да е над 600 мг :)

Не препоръчвай насляпо нещо, което може да не помогне.

*celerity

 

Ако проследиш внимателно кореспонденцията, съм се включила точно под поста на Вероника, която пише:

казано от Вероника Налбатска на 30.07.15, 07:33:

Надявам се да се включи и някой от опит....

Инозина съм го взимала още преди доста време и смея да твърдя, че ми помогна. Единственото нещо, което не можах да уцелия в началото на приема е доза, именно и затова съм написала каква доза е добре да вземе.

Тоест, да разбираме, че имаш опит с плуване и то под формата на двучасов маратон?

Спорно е дали инозинът изобщо работи за увеличаване на издръжливостта.

Effect of inosine supplementation on aerobic and anaerobic cycling performance

Не се препоръчват неща, за които не знаем дали ще работят.

31.07.15
20:09

казано от Вероника Налбатска на 31.07.15, 11:27:

Тоест, да разбираме, че имаш опит с плуване и то под формата на двучасов маратон?

Аз съм любител.Няколко лета съм бил спасител по плажовете,плуването ми е  хоби и разстоянието,което ще се плува на маратона си го покривам в басейна горе-долу за толкова.Маратона е в морето.Както и да е това не е важно,основно ме интересува нещо което ще ме държи хидратиран по-дълго време и ще ми осигури енергия за по-дълго време.Общо взето в подготовката ми съм плувал,тичал и ходил на фитнес.Плуването различно от 2 до 4.5км,бягането от 4км до 8км.А маратона е около 4400м в морето като целта ми на мен е да финиширам просто понеже най-бързите плувци го плуват за 50 минути,но те са състезатели по плуване.
  То мен ми е ясно,че няма вълшебни хапчета и прахчета нито разчитам на тях не очаквам нищо от тях по принцип,а ако помогнат малко то е добре дошло.За сега писах съм пробвал power bar и банан усетих,че ми дадоха повечко енергия.Та преди плуването мисля да  изпия 2 изотонични напитки и около 500-600мл вода с лимон+2 power бара и може би 1-2 банана и малко черен шоколад.Някакви по-добри идей имате ли за напитка,която да ме държи по-дълго време хидратиран+нещо,което да осигури малко повечко енергия.


П.С Инозин съм пробвал преди години и нищо не усетих от него.

Мнението беше редактирано от celerity на 31.07.15 20:15.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1