Креатинова матрица

02.08.15
18:23

Здравейте реших да се поглезя с една креатинова матрица
Ако някой мисли или знае че има по-добър продукт от този моля да го сподели в коментарите :)

Темата беше редактирана от Димитър Михайлов на 02.08.15 19:39.

02.08.15
19:10

Няма смисъл да си харчиш парите за креатинови матрици. Поредният продукт с какви ли не съставки вътре, които са в толкова малко количество, че изобщо няма полза от тях.
За сметка на това пък креатин монохидрата е евтин и доказал се продукт.
Гледам, че в продукта има и бета- аланин, аргинин и таурин. За мен е по оферта да се взимат поотделно, така винаги ще знаеш каква доза приемаш. Много съм доволен от комбинацията креатин монохидрат и бета- аланин.

02.08.15
20:03

Ако ти се занимава били ме насочил към добър стак креатин монохидрат.

02.08.15
20:24

Видях в дневника ти, че си на 15- 16 години. В такъв случай моят съвет е да не взимаш никакви добавки. Не че един креатин монохидрат би ти навредил, но няма и да ти помогне. На този етап са ти нужни само и единствено хранене, трениране и почивка, нищо друго.
За добавки- когато му дойде времето.

02.08.15
20:27

Когато си в застой не става само с тренировки хранене и почивка. :D

02.08.15
20:35

казано от Ivo Petrov на 02.08.15, 20:27:

Когато си в застой не става само с тренировки хранене и почивка. :D

Айде, айде... 15 годишен да говори за застой?! Може да си в застой ако нещо във веригата “тренировки, храна, почивка” куца. Оптимизираш до колкото можеш тези три неща и ще излезеш от застоя. Дори не знам за какъв застой говориш при положение, че на тези години тялото ти тепърва се развива, и един вид каквото и да правиш ще растеж като гъба в близките 3 до 5 години :) .
В застой може да си ако си някой 40 годишен с 20 години стаж, който се е натренирал и нахранил както трябва и повече няма на къде да расте.
............
И забравих да допълня, добавките не решават проблема.

Мнението беше редактирано от avitohol на 02.08.15 20:36.

02.08.15
20:50

Еми 4 месеца без резултат тренирам за сега.
Та това не е темата да обсъждаме проблема.. исках мнения за  продукта на stacker2 6th gear creatine complex.

Мнението беше редактирано от Ivo Petrov на 02.08.15 20:54.

02.08.15
21:24

15 годишен да пита за добавки...WTF

03.08.15
01:02

Както те посъветваха не си давай парите за матрица, а си вземи един обикновен креатин монохидрад.

казано от Ivo Petrov на 02.08.15, 20:50:

Еми 4 месеца без резултат тренирам за сега.
Та това не е темата да обсъждаме проблема.. исках мнения за  продукта на stacker2 6th gear creatine complex.

А ти сигурен ли си, че тренираш и се храниш както трябва, че да има резултат?

03.08.15
20:09

казано от Иван Благов на 03.08.15, 19:38:

казано от Ivo Petrov на 02.08.15, 20:50:

Еми 4 месеца без резултат тренирам за сега.
Та това не е темата да обсъждаме проблема.. исках мнения за  продукта на stacker2 6th gear creatine complex.

А ти сигурен ли си, че тренираш и се храниш както трябва, че да има резултат?

Ами разгледай ми дневника и сам ще си направиш извод. :)

03.08.15
20:15

казано от Ivo Petrov на 03.08.15, 20:09:

казано от Иван Благов на 03.08.15, 19:38:

казано от Ivo Petrov на 02.08.15, 20:50:

Еми 4 месеца без резултат тренирам за сега.
Та това не е темата да обсъждаме проблема.. исках мнения за  продукта на stacker2 6th gear creatine complex.

А ти сигурен ли си, че тренираш и се храниш както трябва, че да има резултат?

Ами разгледай ми дневника и сам ще си направиш извод. :)

Дневникът ти е направен преди три дни. Единствената тренировка, описана там, е без работните тежести и дори така показва доста ясно какво не е наред при теб. При повторенията, които си правил, тренировката ти прилича повече на кардио, отколното на нещо, предназначено да стимулира покачването на мускулна маса, а заради подбора на упражнения дори и за силова издържливност не става.
Тренираш неефективно, храниш се еднообразно, добавяш си скъпа захар във вид на гейнър. Не знам какво точно очакваш да качиш така. Най-много шкембе и паласки. Във всеки случай ако ще и по кило креатин да поемаш на ден, няма да има особена полза, докато не си оправиш далеч по-важните хранене, тренировки и възстановяване.

Мнението беше редактирано от Boby_ на 03.08.15 20:17.

03.08.15
20:23

Били си аргументирал отговора защо програмата не ми е ефективна.
По въпроса с еднообразното е малко вярно ама другия избор е да ям вафли и чипсове.

Нали темата беше за креатина по принцип...
Категорично не съм съгласен, че вафли и чипс са ти единствената алтернатива. Един от макронутриентите практически липсва от храната ти.

03.08.15
20:28

казано от Ivo Petrov на 03.08.15, 20:23:

Били си аргументирал отговора защо програмата не ми е ефективна.

Кое ти е програмата? Аз виждам пет упражнения за гърди, от които четири излишни за човек с твоя стаж. Освен това въпросните упражнения са с напълно неподходящ диапазон повторения. Ако трябва да хвърля един боб или да гадая по овчи черва, бих казал, че тренираш по три-четири дневен сплит с по пет-шест упражнения за мускулна група с безсмислените 10-15 повторения и на практика без тежки базови упражнения в диапазон от примерно 2-6 повторения. С други думи губиш си времето в залата.

03.08.15
20:32

казано от Кольо Пияндето на 03.08.15, 20:27:

Категорично не съм съгласен, че вафли и чипс са ти единствената алтернатива. Един от макронутриентите практически липсва от храната ти.

Повярвай така е.
Ако ти се занимава и си така любезен да драснеш един ред с това какво трябва да променя бих ти бил благодарен.

03.08.15
20:38

Редувам повдигане от лег с дъмбели с лежанка.Пък до колкото знам 1 базово упражнение с правилна техника и стабилни килограми е достатъчно за мускулна група.

казано от Ivo Petrov на 03.08.15, 20:32:

Повярвай така е.

Няма как да ти повярвам. И аз съм бил тийн... някога. ;)

казано от Ivo Petrov на 03.08.15, 20:32:

Ако ти се занимава и си така любезен да драснеш един ред с това какво трябва да променя бих ти бил благодарен.

Белтъчини, мазнини и въглехидрати - едното ти липсва.
Развърти се по разделите за хранене... :)

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 03.08.15 20:46.

03.08.15
20:51

Омега-6 мастни киселини си ги набавям с ядки когато мога или чрез яйца.
Тъй като ям стабилно белтъчини и имам въглехидрати в менюто вероятно говориш за тях.

03.08.15
21:02

Не искам да те поставям в позиция да се защитаваш, затова ще си спестя сарказма.
Когато говорим за покачване на мускулна маса, “Светата Троица” е подредена в реда хранене, тренировки, възстановяване. Първо оправи храненето - достатъчно количество от всички макронутриенти, като въглехидратите не преобладават. Белтъчини поне по грам и половина на килограм тегло дневно, а при твоето тегло и възраст - дори над два. Достатъчно мазнини, по възможност качествени - нерафинирани растителни и животински. Въглехидрати от качествени източници - пълнозърнесто брашно, кафяв ориз, овесени ядки.

От някои варианти на тренировки по сплит може и да имаш полза, но не и от този, който си избрал. На този етап е по-добре да заложиш на кръгови тренировки, разделени в два-три варианта и включващи само няколко основни упражнения - клек, тяга, лег, набирания, раменни преси от стоеж. Всичко това в диапазона от две до шест повторения, като периодично може да правиш и по-обемни тренировки с по-разнообразни упражнения, но те не бива да преобладават.

Аз съм дотук в темата. Ако оцениш съвета, добре. Ако не го оцениш, резултатът ще си е само твой. ;)

03.08.15
21:06

казано от Ivo Petrov на 03.08.15, 20:51:

Омега-6 мастни киселини си ги набавям с ядки когато мога или чрез яйца.
Тъй като ям стабилно белтъчини и имам въглехидрати в менюто вероятно говориш за тях.

Абе явно няма да съм дотук. Дори не знаеш какво са омега 3, 6 и 9 мастни киселини и каква е разликата между тях, а ги цитираш свободно.
Проблемът не е в липсата на омега 6, а даже напротив - в техния излишък по отношение на омега 3 киселините, който нарушава баланса между двете.
Но Кольо не говори за конкретен тип мастни киселини, а за мазнините като цяло.

казано от Ivo Petrov на 03.08.15, 20:51:

Омега-6 мастни киселини си ги набавям с ядки когато мога или чрез яйца.

Ако трябва да сме конкретни - точно тези мастни киселини са относително лесни за осигуряване и не са проблем, но далеч не са единствените мазнини, които ти трябват. Това, че тренираш неефективно 4 месеца е показателно пък за тренировъчната ти програма. Вече ти е казано важното... и както се вижда - разумният момент за избор на креатин е все още далеч от теб.

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 03.08.15 21:09.

казано от Ivo Petrov на 03.08.15, 20:09:

казано от Иван Благов на 03.08.15, 19:38:

казано от Ivo Petrov на 02.08.15, 20:50:

Еми 4 месеца без резултат тренирам за сега.
Та това не е темата да обсъждаме проблема.. исках мнения за  продукта на stacker2 6th gear creatine complex.

А ти сигурен ли си, че тренираш и се храниш както трябва, че да има резултат?

Ами разгледай ми дневника и сам ще си направиш извод. :)

Не знам какво да разглеждам на дневник направен преди три дни с 1 “тренировка”, ако изобщо може да се нарече така, но все пак си направих извода.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1