Правилен ли е този хранителни режими за покачване на тегло ?

Здравейте, от 4 месеца(тази година) тренирам на лостове 6с. по 20п. кофички 6с. по 20-25п. лицеви опори 5с по 12-15п набиране на широк хват и 5с по 10п набиране на тесен хват през ден.по някога ходя с раница на гърбът ис 5кг тежест  186см/89кг                                                                                                             
така се храня от 30-40 дни
08:00 закуска(200мл пр.мляко с кормфлекс или 6 варени яйца но само един жултък+соевикълнове и т.н.)
09:30 сурватачен протеин около една доза 30 гр с 5 гр креатин
11:00 обяд примерно печени пилешки гърди(150гр) с картофено пюре (100-120гр) или с ориз (150гр)
14:00 след обяд 2 печени  кюфтета по 80гр всяко (мляно тел. месо шол 75% и свинки бут 25%)+салата наблягам на зелени зеленчуци
17:00-18:00 тренировка
10 мин след тренировка 1с.л. мед + 1банан във 200мл вода във шейкъра
18:30 сурватъчен протеин 30гр + 25 гр глутамин заедно в шейкъра
21:00 вечерята е 4дни от 7 риба със салата а през останалите 3 агнешко заешко пуешко каквото има..
23:30 казеин 30гр + креатин 5гр
е ако можете да ми помогнете да ме посъветвате къде греша...
БЛАГОДАРЯ :)

18.08.15
15:37

ТИ луд ли си 25 г глутамин във една доза?
А относно режима като цяло ми изглежда добре ,но прибави малко мазнини от ядки орехи , бaдеми..
Тоя креатин преди лягане го разкарай моментално.

Мнението беше редактирано от Krasen Georgiev на 18.08.15 19:01.

18.08.15
16:08

казано от Димитър Илиев на 17.08.15, 17:39:


кормфлекс
жултък
соевикълнове
сурватачен

казано от Krasen Georgiev на 18.08.15, 15:37:

бъдеми

Кефите доста :)

18.08.15
16:22

7 хранения на ден за такива “тренировки” ...

18.08.15
16:40

Добре а защо ако не е тайна протеинът е толкова време след тренировка, все пак нали смисълът от “суроватката” е бързото му усвояване ? Според мен трябва да ги размениш с другият ‘шейк’ или най-добре ги пий заедно. Доколкото за глутамина защо не го пиеш -  Сутрин заедно с другите добавки или преди тях, преди тренировка, след тренировка и преди лягане така цял ден организма ти ще го обработва и използва. Нали знаеш нашият организъм така е устроен, че което му е в повече го изхвърля.

18.08.15
17:26

казано от Dimitar Stoyanov на 18.08.15, 16:40:

Добре а защо ако не е тайна протеинът е толкова време след тренировка, все пак нали смисълът от “суроватката” е бързото му усвояване ? Според мен трябва да ги размениш с другият ‘шейк’ или най-добре ги пий заедно. Доколкото за глутамина защо не го пиеш -  Сутрин заедно с другите добавки или преди тях, преди тренировка, след тренировка и преди лягане така цял ден организма ти ще го обработва и използва. Нали знаеш нашият организъм така е устроен, че което му е в повече го изхвърля.

Кога ще пиеш протеина няма значение, важното е накрая на деня да си приел достатъчно белтък

18.08.15
17:33

.

Мнението беше редактирано от Deads&OHP на 18.08.15 17:36.

18.08.15
21:42

Тогава няма никакъв смисъл да се пие суроватъчен протеин, той е от бързите протеини. Ако ще се пие когато трябва да се вземе друг вид който да е бавен. Бързият протеин ( суроватъчен концентрат, изолат, хидролизат и хидролизиран казеин) се приемат сутрин след ставане поради факта, че когато спим не ядем и сутрин ни трябва бърза доза протеин ( тук идва ред на някой от бързите протеини) следващият прием е веднага след тренировка защото след тренировка се получава така наречения ‘мускулен прозорец”. Поинтересувай се за това което купуваш има доста по-евтини бавни протеини ако искаш да ги пиеш когато и да е. Суроватката се приема ‘когато е нужно’.

Мнението беше редактирано от Dimitar Stoyanov на 18.08.15 21:44.

Krasen Georgiev инфото за  глутамина съм го взел от BB-team цитирам : 0,3 грама на кг тегло са безвредни дози
Dimitar Stoyanov ок сутрин и след тренировка
Благодаря ви за помощта :)

20.08.15
13:19

казано от Димитър Илиев на 19.08.15, 19:53:

Krasen Georgiev инфото за  глутамина съм го взел от BB-team цитирам : 0,3 грама на кг тегло са безвредни дози
Dimitar Stoyanov ок сутрин и след тренировка
Благодаря ви за помощта :)

Раздели го на 2 приема по 10г тогава след и преди лягане.

Сега виждам темата...
Грешен раздел.
Не много приятно ниво на грамотност.
Нека се фокусираме върху храненето, както желае Димитър Илиев.

В раздела за съответните хранителни режими сме коментирали много неща.
За креатина - едва ли е останало нещо, което не сме си казали...

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1