Помощ в избор на програма за бягане.

Здравейте. Може би темата ми не е формулирана по най- точният начин. но ще обясня на кратно. Бягам от около 6 месеца и достигнах до 50 минути или 7 километра без спиране, но започнах работа и нямам никакво време а не мога да се откажа от спорта, та се чудя между два режима. През ден по 7 километра или всеки ден, но по 3.5км. Кой според вас е по добрият вариант. Виждам, че има огромна ползва от бягането, но ме е страх, че ако намаля натоварването няма да продължат резултатите. Ако е от значение не ям хляб, сладки неща само в неделя и по точно по един шоколад, храня се предимно с плодове зеленчуци месо пилешко или телешко и манджи, но не мазнотии. Поради здравословни причини нямам възможност да ходя на фитнес и виждам спасението само в бягането, но не мога да го комбинирам просто с работата. Ще съм благодарен ако получа някое друго мнение. Благодаря предварително. :)

Здравей!

Каква е целта, която гониш с бягането?
Ако се стремиш към бягане на дълги разстояния, то би трябвало да избираш първата опция.
Ако бягането го правиш, за да имаш физическа активност + желание за сваляне на тегло, защо не опиташ интервално?
Здравословните проблеми изключват ли упражнения със собствено тегло?

Добре е полезните мазнини да присъстват в менюто. :)

Здравей. Бягам предимно за раздвижване и поддържане на теглото, тъй като свалих доста килограми и сега постоянно съм в някаква паника да не напълнея отново и за това не мога да се откажа от бягането. Целта ми беше 60мин без спиране, но просто не разполагам с такова време, защото реално не са само тези 60мин имам ходене до стадиона връщане... Упражнения със собствено тегло правя. Клекове, напъни, планк, лицеви. Проблемът ми е, че не мога да вдигам тежки неща за това и нямам шанс за фитнес на този етап. Значи да се насоча към всекидневното бягане, май това е решението.

puzimir

22.08.15
21:25

Само да ти отворя очите за нещо очевадно. Като не ти стига времето бягай по-бързо.

Мнението беше редактирано от puzimir на 22.08.15 21:25.

Няма как да бягам по- бързо, тъй като до сега съм тренирал за издръжливост а не за скорост и съответно като се пробвам да бягам по бързо не мога да избягам и 3 обиколки,

puzimir

24.08.15
20:10

Кой те кара да спринтираш?
7 километра за 50 минути си е тътрене, в смисъл кросче. Вдигни малко темпото е колега. Примерно 7км за 40мин., по-нататък за 30мин. (което си е едно много-добро време).
Па и смъкни дистанцията, кво толкова.. 4км с по-бързо темпо ще ги усетиш като 50. Пък и да почнеш да бягаш на късо кво.. Няма ползи ли?
Друго - да си измерваш бягането само с време ми се струва безсмислено.

Мнението беше редактирано от puzimir на 24.08.15 20:14.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1