Влизане във форма

Темата е заключена.

21.08.15
21:56

.

Темата беше редактирана от djohny на 01.02.17 09:49.

Gogo

22.08.15
10:24

За по-голям успех с топенето, ако искаш обърни внимание на пулса си по време на тренировка. 135-140 би трябвало да ти върши работа. Можеш да го постигнеш, като скъсиш почивките и увеличиш тежестите.
Друг вариант за поддържане на по-висок пулс е с тичане.

22.08.15
10:47

С тежестите ми е трудно да качвам, изграждам техника за момента, а и още съм нов - нямам изградената сила. Преди тренировка тичам малко на пътеката за 10 мин., почивките между сериите гледам да са около 60 сек. - зависи от упражнението, на тягата до около 90 сек.
Надявам се с калориен дефицит от около 400-500 калории да се получи, не бързам този път с резултати - дал съм си около три месеца от 24-25 % подкожни мазнини да падна под 20 (не знам обаче дали е реалистично?).

22.08.15
13:56

казано от djohny на 22.08.15, 10:47:

С тежестите ми е трудно да качвам, изграждам техника за момента, а и още съм нов - нямам изградената сила. Преди тренировка тичам малко на пътеката за 10 мин., почивките между сериите гледам да са около 60 сек. - зависи от упражнението, на тягата до около 90 сек.
Надявам се с калориен дефицит от около 400-500 калории да се получи, не бързам този път с резултати - дал съм си около три месеца от 24-25 % подкожни мазнини да падна под 20 (не знам обаче дали е реалистично?).

Напълно реалистично е. Успех с целите!

23.08.15
22:33

.

Мнението беше редактирано от djohny на 01.02.17 09:48.

24.08.15
21:37

.

Мнението беше редактирано от djohny на 01.02.17 09:48.

25.08.15
21:25

.

Мнението беше редактирано от djohny на 01.02.17 09:47.

26.08.15
20:54

.

Мнението беше редактирано от djohny на 01.02.17 09:47.

27.08.15
22:12

.

Мнението беше редактирано от djohny на 01.02.17 09:47.

30.08.15
20:59

.

Мнението беше редактирано от djohny на 01.02.17 09:47.

31.08.15
20:40

.

Мнението беше редактирано от djohny на 01.02.17 09:46.

27.10.15
20:39

.

Мнението беше редактирано от djohny на 01.02.17 09:46.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1