Тренировки за по-големи и силни прасци. Правя ли ги правилно?

27.08.15
15:39

Добър ден!На 16 съм и искам да направя по-големи и по-силни прасци.Но във всеки един форум чета неща противопоставящи се и съм объркан.Смятам да тренирам прасец 3 пъти седмично първоначално с тази тренировка : https://www.youtube.com/watch?v=G52K9zgg2Lw (по-лесната).След седмица - две ще почна и с по-трудната.Храненето не ми е проблем само тренировката.Не съм сигурен дали вървя по правилния път или греша нещо и няма да получа резултат.Благодаря предварително :)

Темата беше редактирана от Вероника Налбатска на 27.08.15 20:16.

Здрасти!

Да разбираме ли, че тренираш оптимално останалите мускулни групи на тялото си и че прасецът ти е по-скоро генетично “малък” (или изоставаща мускулна група на фона на останалите, ако изобщо е редно да говорим за нещо изоставащо при теб, имайки предвид, че си на 16 и вероятно тренираш от скоро) и поради тази причина искаш да му обърнеш специално внимание?
Би ли споделил какви са противоречивите неща, които си чел (накратко)?

Всъщност... сподели от кога тренираш, как точно тренираш и качваш ли тегло с настоящия си хранителен режим?
Във форума и изданието има не малко теми за прасци, тренировки и всичко в този дух. :)

Мнението беше редактирано от Вероника Налбатска на 27.08.15 20:27.

29.08.15
12:46

Искам и аз да се включа в тази тема, надявам се да стане интересна и да помогне на доста хора със затруднения с прасеца. Аз съм на почти 19, тренирам от около 3 години, но с прекъсвания. Когато тренирам, винаги тренирам прасец поне 2 пъти седмично. Генетично ми е МНОГО малък. Имам същия проблем с прасеца, малък е и не расте, каквото и да правя..

Ще бъда честен с теб, тренирам от 8 години Фитнес, прасеца си е ген! каквото и да ми напишете и да ми кажете, тренирал съм го Леко, Тежко, Спринтове какво ли не не мърда, прави си тежки тежки 3-5 ци клек и като качваш собствено тегло и той расте без да го тренираш, колко културисти дето зобат като за световно, прасеца им е като на клечка, а си го тренират в отделен ден, така че клякай тежко яж качвай кила и той ще си дръпне от самосебеси

Модерация: Моля, уважавайте българския език и пишете грамотно!

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 01.09.15 13:24.

Аз съм се замислял. Нямам ген за прасец и аз. Не се оплаквам. Тренирал съм го с по 2 упражнения на седмица, но си мисля, че ако почна да му обръщам същото внимание като на ръцете или гърба, или която и да е друга мускулна група, т.е. ако обема и натоварването е адекватно, то колкото и да нямам ген, ще постигна задоволителен прогрес. Така си мисля, но прасец като футболни топки не ми е приоритет и за това го товаря като до сега, колкото да не се губи баланса. Отдавна съм се примирил, е няма да имам прасец като на някой с ген.

Тежки клекове, му е майката....

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1