Съвет за изготвяне на ЕДТ

03.09.15
02:59

Здравейте,
От около 7 8 месеца тренирам във фитнес залата и минах през доста програми. За известно време се задържах на тази http://www.bb-team.org/workout/1358_klasicheska-programa-za-pokachvane-na-muskulen-obem но вместо фиксирани повторения повечето многоставни упражнения ги изпълнявах в пирамида и вмъкнах упражнение за задно рамо, кофички вместо флайс и бицепсово набиране. Сега искам да сменя програмата си и от прочетеното за ЕДТ доста ми допада, но до сега не съм имал какъвто и да е досег с нея в залата затова питам за съвет. Сглобих си програма която би трябвало да е за покачване на маса + сила. Ето я и нея:

Ден 1 Гърди и бицепс:
Кофички + бицепсово сгъване/набирания за бицепс 15 минути
Избутване на щанга от наклонен лег + чуково сгъване 15 минути

Ден 3 Крака + рамо:
Заден клек + раменна преса 15 минути
Бедрено сгъване + бедрено разгъване 12 минути
Вдигане на дъмбели за предно рамо + Придърпване на горен скрипец към лицето 12 минути

Ден 5 Гръб + трицепс
Набирания с подхват + френско разгъване/кофички за трицепс 15 минути
Гребане на долен скрипец + трицепсово разгъване на горен скрипец 15 минути

Целта ми е не да ставам културист а да тренирам по скоро за обща сила и функционалност затова до сега се стремих да правя по сложни движения. Мисля да тренирам извествно време на тази програма и после с ЕДТ за обща издръжливост.
Моля дайте ми съвет тази програма правилна ли е и ако не къде греша.
Благодаря предварително

Темата беше редактирана от Darth Yoda на 03.09.15 03:00.

03.09.15
10:29

Бих ти препоръчал да си отделиш една седмица и да завъртиш програмата както си я описал. Мисля, че ще получиш много полезна обратна връзка от самата тренировка. ;)

10.09.15
00:49

И така програмата се извъртя и впечатленията са че програмата е доста уморителна, което е нормално за ЕДТ. Обаче ме притеснява в начина по който съм я построил следното: прочетох че в зависимост от целите може да се комбинират 2 антагонистични упражнения за горна част в 1 зона  и в друга  зона за долна с цел маса и сила , а ако целта е издръжливост и маса трябва да се комбинират упражнение за горна с упражнение за долна част. Тук обаче аз правя първия и петия ден с 2 упражнения за горна и третия ден е със зони в които се редуват горна и долна част. Това грешно ли е и ако да, как да го поправя ? Също така в деня за гърди и бицепс първата зона е кофи за гърди с набирания с тесен подхват за бицепс, а в деня за гръб и трицепс упражненията са набирания и кофички на пейка с тежест за трицепс и става така че в две отделни тренировки правя вариации на едни и същи неща и не знам дали не е грешно. Въобще може ли някой да ми подскаже къде съм я оплескал тази програма и как да я поправя :D

Ivaylo Stefanov

11.09.15
14:23

.

Мнението беше редактирано от Ivaylo Stefanov на 29.09.15 11:12.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1