Тренировъчна програма според фигурата и целите ми

Здравейте,

Ще се опитам да съм максимално кратка. Висока съм 168, тежа 52 килограма.

Проблем 1: Имах многоголям бюст, който се стопи в следствие сваляне на килограми. Как да стегна гръдните си мускули, без да стопя и малкото, което е останало от бюста ми?

Проблем 2: Имам нормален ханш, много слаби крака и малко дупе, което искам да стане по-обемно и изпъкнало. Правя клекове с тежести (30кг) и напади, но за съжаление освен дупето, трупам много мускулна маса по краката, което на мен лично не ми харесва за жена. Как да го избегна?

Проблем 3: Имам неприятни мастни натрупвания на едно по-нетипично място
http://s17.postimg.org/nuoegpph7/u_XM793e.jpg
Как да се оттърва от тях? :/

казано от Елена Христова на 03.09.15, 15:47:

Проблем 1: Как да стегна гръдните си мускули, без да стопя и малкото, което е останало от бюста ми?

Проблем 2: Правя клекове с тежести (30кг) и напади, но за съжаление освен дупето, трупам много мускулна маса по краката, което на мен лично не ми харесва за жена. Как да го избегна?

Проблем 3:

1. Женският бюст е мастна тъкан. С тренировките можеш да влияеш на мускулите отдолу под него, но като цяло, когато сваляш тегло, ще сваляш навсякъде. Като при различните зони ще е с различно темпо. Очевидно при теб това са гърдите. Съвет: свяй плавно килограмите. Тук има статия “Бюстът и фитнесът”, потърси я. Ако не искаш да сваляш тегло, поддържай неутрален калориен баланс.

Дали ще свалиш от бюста си не зависи от това дали ще тренираш мускулатурата под него, а от храната.

2. По принцип, когато сваляш тегло, няма как да качваш - поне не и “много мускулна маса”, както си описала. Сигурна ли си, че не преувеличаваш?

3 = 1: сваляш цялостно; не програмираме тялото от къде да сваля.

Мнението беше редактирано от Вероника Налбатска на 03.09.15 22:52.

07.09.15
13:47

Най-добре преодолей психическата си бариера “за жена” и се съсредоточи 1во върху здравето си и 2ро върху цялостната си визия. на 168ръст, ако си 65кг основно активно тегло се обзалагам, че и бюста ти ще е по-пълен и няма да имаш проблеми с мастните натрупвания,... е да краката ти няма да са клечки, а ще имат някаква форма....

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1