Тренировъчна програма за релеф

11.09.15
22:52

Добър вечер съфорумници. Момиче съм на 17години, висока 162см и тежа 68кг.
Започнах фитнес преди 2 седмици и имам възможност да тренирам 3-4 дни седмично.
Целта ми е орелефяване и стягане. Нямам нужда от повече мускулна маса, защото мисля, че ми е достатъчна.
Обаче единственият ми проблем е, че не мога да преценя дали програмата, която съм си направила, е добра или е пълна глупост..
Понеделник:  Гръб и корем + кардио 20 мин
Вторник: Гърди, трицепс и крака
Сряда: Почивка
Четвъртък: Гръб, рамо и бицепс
Петък: Крака и корем+ кардио 20 мин
Събота: 1час кардио или 15 мин ХИИТ
Неделя: Почивка
Моля някой, който е на “ти” с тези неща да ми помогне и ако прогамата не става, моля да ми препоръча нова.
И един последен въпрос: днес докато си тренирах крака на лег пресата с допълнителни 20 килограма, фитнес инструкторката дойде и ми каза, че момичетата не бивало да тренират с толкова много килограми, а просто са им били нужни повече повторения с по- малко килограми, за да се стегнат и оформят. Това вярно ли е? Благодаря предварително.

11.09.15
23:05

По каква програма тренираш няма чак толкова голямо значение, важното е как се храниш. Сподели как се храниш.

казано от Любомир Найденов на 11.09.15, 23:05:

По каква програма тренираш няма чак толкова голямо значение, важното е как се храниш. Сподели как се храниш.

Около час преди силова тренировка ям например спагети или яйца, или омлет.. А след силова тренировка знам, че задължително трябва да се консумират бързи въглехидрати и протеин. Затова си правя протеиновв шейк и добавям вътре половин супена лъжичка захар. Събота преди кардио ям само бърз протеин, например 1 час преди кардиото ям 2 белтъка и след като свърша кардио, пак 2 белтъка и по- късно вече си позволявам мазнини и въглехидрати.
Примерно меню :
Закуска : 1 цяло яйце, 2 белтъка, 40г сирене, 40г кашкавал, половин филийка с лютеница и чаша чай или прясно мляко
/2 часа г/д след това ми е тренировката/
След тренировка: протеинов шейк с пр. мляко и лъжичка захар (понякога си позволявам и половин банан)
Следобяд: ябълка и праскова
Вечеря: 200г пилешко месо и салата

Amateur

06.02.16
22:47

.

Мнението беше редактирано от Amateur на 09.02.16 00:09.

06.02.16
23:29

Здравей и на теб, Amateur :)
Не съм сигурна дали Златина ще прочете какво си й написал, все пак темата е неактивна 4-5 месеца.

казано от Amateur на 06.02.16, 22:47:

2.Относно  след силова тренировка знам, че задължително трябва да се консумират бързи въглехидрати и протеин ,това е поредната измислица от собствениците на фитнес зали и “персонални треньори “. Този период от време,който споменаваш се нарича анаболен прозорец , и той трае около 48 часа. С цел ти да си похарчиш паричките при тях.

Това са доста силни думи. Надявам се, че те са подплатени със солидна доказателствена база, в противен случай са крайно некоректни, а и неверни.

казано от Amateur на 06.02.16, 22:47:

5.Следващия път като я видиш ,тази твоя фитнес инструкторка можеш спокойно да я простреляш.

Подбуждането към престъпление също представлява престъпление според НК на РБ. Не е лошо да го имаш предвид ;) Пък дори и да е в кръга на шегата. Ако наистина я простреля, предполагам знаеш, че и ти ще я лежиш. ;) Оставаме в кръга на шегата :)

казано от Amateur на 06.02.16, 22:47:

6.Не се лъжи по външния вид на хората,повечето от “персоналните фитнес инструктори” са некомпетентни.

Вярвам, че си изпробвал до един всички инструктори, за да квалифицираш по-голямата част от тях като некомпетентни. В противен случаи не виждам причината за подобни крайни изказвания. Без да имаш солидна база, такива изказвани, също като т.2, са минимум некоректни.

Виждам добрите намерения за съдействие от твоя страна и вярвам, че, ако редуцираш крайността в изказванията си, наистина ще бъдеш полезен на потребителите занапред.

Мнението беше редактирано от karfi4ka на 06.02.16 23:33.

Amateur

07.02.16
13:40

.

Мнението беше редактирано от Amateur на 09.02.16 00:10.

07.02.16
13:56

Не бих желала да влизаме в задълбочен спор, в който да се налага подробно да ти обяснявам защо не е редно да се правят изказвания като “анаболният прозорец е с цел собствениците на залите да ти вземат парите” и “повечето треньори са некомпетентни”. Затова ще те помоля отново - нека занапред изказванията ти, които за последните 24 часа не са никак малко, бъдат съобразени с правилата на форума и нека крайността в тях бъде сведена до минимум. Благодаря ти :) Считам, че изяснихме въпроса. Следващи мнения, извън темата, ще бъдат премахнати.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1